ویندوز

معرفی سنگین ترین بازی های قابل اجرا در کامپیوتر در سال 2021

بازی سنگین کامپیوتر

بازی های کامپیوتری از بازی های ماجراجویی متنی ساده گرفته تا بازی های گرافیکی، راه درازی را تا به امروز پیموده اند. نسخه های مدرن برخی از این بازی ها کمی متفاوت اند و مرز های قدرت پردازنده های گرافیکی را جا به جا می کنند. برخی از این بازی های کامپیوتر به قدری سنگین اند که ما را ناچار به ارتقا GPU گیمینگ خود می کنند.

در ادامه، ما سنگین ترین بازی های مخصوص کامپیوتر را معرفی می کنیم و اطلاعات حداقلی از هر یک به شما می دهیم تا ببینید، سیستم شما در کدام بازی ها ممکن است قدرت کافی نداشته باشد.

ما این لیست را در آینده با عناوین جدید بروزر سانی خواهیم کرد، پس حتماً آن را دوباره بررسی کنید و اگر بازی های کامپیوتری مورد علاقه تان در لیست نیست، به ما اطلاع دهید تا آن ها را قرار دهیم!

Farza Horizon 4

Farza Horizon 4
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel i7 3820
کارت گرافیکNvidia GTX 970/1060, AMD R9 290X, AMD RX 470
رم12GB RAM

بازی های Forza Horizon همیشه رویکردی به سبک arcade برای مسابقات داشته اند و عموماً بسیار بخشنده تر از همتای خود یعنی، Forza Motorsport هستند. البته این بازی نیازمند حداقل هایی است که در جدول بالا به آن اشاره کرده ایم.

Forza Horizon 4 یک بازی کامپیوتری جهان باز سنگین و کاملاً قابل کاوش است که مملو از مکان های دقیق و انواع چالش های مسابقه ای است. این بازی از نوع بازی هایی است که می توانید آن را با بالا ترین تنظیماتی که رایانه شخصی شما می تواند ارائه دهد، بازی کنید.

Grand Theft Auto 5 (GTA 5)

Grand Theft Auto 5
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i5 3470, AMD X8 FX-8350
کارت گرافیکNvidia GTX 660, AMD HD 7870
رم8GB RAM

شما در این بازی یک سرقت بزرگ را مشاهده کنید. در بازی های Grand Theft Auto شما به عنوان مجرمانی بازی می کنید که بیش از حد حاضرند برای رؤسای اوباش جان فشانی کنند، در باند های خیابانی عضو شوند یا صرفاً برای ایجاد هرج و مرج خلاف انجام دهند.

بازی کامپیوتر GTA 5 با معرفی سه شخصیت جدید قابل بازی در داستان تک نفره خود و همچنین توانایی ایجاد آواتار در GTA 5 آنلاین، بهترین، جذاب ترین و سنگین ترین تجربه بازی را تا به امروز ارائه می دهد.

این بازی نیز جهان باز بوده و از دو منطقه تشکیل شده است: لوس سانتوس و شهرستان بلین، که هر دو دارای مناظر دقیق و انبوهی برای کاوش و بازی هستند.

فراهم کردن سیستم مورد نیاز توصیه شده این بازی برای اکثر گیمر ها نباید مشکل باشد، اما اگر می خواهید بازی را با کیفیت 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه انجام دهید، به یک GPU قوی تر و مانیتور گیمینگ با وضوح بالا نیاز دارید. اگر قصد خرید مانیتور جدید دارید، توصیه می کنم نگاهی به فروشگاه اینترنتی تک یک بیندازید و قیمت ها را بررسی کنید.

بازی سنگین Control

بازی سنگین Control
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i5 7600K, AMD Ryzen 5 1600X
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1660/1060, AMD Radeon RX 580
رم16GB RAM

بازی Control به خاطر داشتن گرافیک های سخت گیرانه که می توانند برای کامپیوتر های شخصی میان رده سنگین باشد، مشهور است. این بازی به حدی سنگین است که در برخی از رایانه های گیمینگ سبک هم با مشکل اجرا مواجه می شود.

خوشبختانه، از زمان انتشار بازی بروزر سانی‌های متعددی برای کاهش فریم ورک مبتنی بر گرافیک بازی Control صورت گرفته است. اما برای حفظ سرعت 60 فریم بر ثانیه شما حداقل به گرافیک GTX 1660/1060 یا Radeon RX 580 نیاز است.

در بازی کنترل، شما در نقش جسی فادن، زنی که وظیفه دارد یک مرکز مخفی دولتی به نام قدیمی ترین خانه را کاوش کند، بازی می کنید و این بازی مملو از فعالیت های ماوراء الطبیعه است. بهترین بخش های این بازی، تیراندازی ها و داستان های علمی تخیلی ای اند که با هم ترکیب می شوند.

بازی Red Dead Redemption 2

بازی Red Dead Redemption 2
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4770K, AMD Ryzen 5 1500X
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 480
رم12GB RAM

همانطور که Red Dead Redemption 2 بر روی کنسول ها اجرا می شود، نسخه بازی بر رویس کامپیوتر نیز دارد. البته نسخه کامپیوتری آن در زمان عرضه با واکنش های منفی زیادی به دلیل بهینه سازی ضعیف مواجه شد.

زمانی که بازی Rockstar اقدامات خود را در این زمینه ارتقا داد، کیفیت آن به حدی رسید جزو بازی های سنگین محسوب می شد. به همین دلیل شما قبل از ورود به دنیای باز آن و لذت بردن از جزئیات دوست داشتنی Red Dead 2، باید مطمئن شوید که سیستم گیمنگ شما آمادگی لازم را دارد.

بازی Crysis Remastered

بازی Crysis Remastered
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i5 7600k, AMD Ryzen 5
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1660 TI, AMD Radeon Vega 56
رم12GB RAM

قبل از انتشار Crysis Remastered ، همه ما آماده بودیم تا مشکل قبلی “آیا می توانید Crysis را اجرا کنید؟” را باز نشسته کنیم و به زندگی خود ادامه دهیم. اما Crytek برنامه های دیگری در سر داشت و تصمیم گرفت تا با بازسازی گرافیک بازی با نورپردازی بهبود یافته، مه حجمی، پشتیبانی از ردیابی پرتو و بافت هایی با وضوح 8K، پیشرفت کند.

علیرغم اینکه معماری ساخت Crysis Remastered از معماری کنسول های بازی پایین تر است، اما هنوز هم می تواند برای اکثر کامپیوتر های شخصی کاملاً سنگین باشد.

The Witcher 3

The Witcher 3
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel CPU Core i7 3770, AMD FX 8350
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 770, AMD Radeon R9 290
رم8GB RAM

بازی RPG، یک بازی اکشن و جهان باز جاه طلبانه CD Projekt Red است، که حتی هنوز هم در سال 2021 به عنوان یک معیار قابل اعتماد برای رایانه های شخصی بازی رده بالا عمل می کند.

این بازی را می توان عمدتاً با تعداد زیادی مد های گرافیکی و تنظیمات داخلی بازی کرد و به شما این امکان را می دهند که جلوه های بصری بازی The Witcher 3 خود را تغییر دهید و جزئیاتی در مورد مواردی مانند مو ها و بافت شخصیت ها افزایش دهید.

البته هر چیز خوبی در زندگی بهایی دارد. برای بهترین تجربه بازی با The Witcher 3، شرکت CD Projekt توصیه می کند که یک کارت گرافیک GTX 770 یا Radeon R9 290 یا معادل آن داشته باشید. اگر چنین چیزی در دسترستان نیست، راه حل های دیگری نیز وجئود دارند که ما توصیه می کنیم برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله دیگر ما در مورد اجرای بازی سنگین روی کارت گرافیک خارجی را بررسی کنید.

هر چیزی در سیستم شما کمتر از جدول بالا باشد، بازی شما در معرض خطر خروجی کمتر از 30 فریم در ثانیه خواهد بود. الزامات اجرای بازی با رزولوشن های بالا حتی تند تر است و حتی پردازنده های گرافیکی RTX 2060 نیز در تلاش برای ارتقا هستند.

Final Fantasy XV

بازی Final Fantasy XV
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 3770, AMD FX 8350
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 480
رم16GB RAM

بازی های جهان باز زیبا و دوست داشتنی اند، درست مانند بازی سنگین Final Fantasy XV که معمولاً نیاز به یک کامپیوتر گیمینگ قدرتمند دارد تا بتواند با شکوه تمام اجرا شود. در حالی که ما Square Enix را به خاطر پایبند بودن به چشم انداز خود تحسین می کنیم. اما آرزو می کنیم که در فرآیند اجرای آن مجبور نباشیم به رم بیش از 16 گیگابایت و حافظه ای بیش از 150 گیگابایت نیازمند شویم.

البته، موانع تنها در صورتی ایجاد می شوند که بخواهید FFXV را با کیفیت 4K و نرخ فریم 60 ثانیه بازی کنید، البته پس از کاهش کیفیت بازی به 1080p هم ممکن است متوجه شوید که دستگاه شما هنوز هم به اندازه کافی خوب نیست، اما مناسب تر است.

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed Odyssey

بازی کامپیوتری Assassin’s Creed Odyssey
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 3770, AMD FX 8350/Ryzen 5 1400
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 970, AMD Radeon R9 290
رم8GB RAM

Assassin’s Creed Odyssey مسلماً زیبا ترین بازی ساخته شده توسط یوبی سافت است و دارای جزئی ترین تصاویر از یونان باستان است که تاکنون در یک بازی ویدیویی ارائه شده است.

اما این بازی کامپیوتری مقداری سنگین بوده و به سیستمی با مشخصاتی که در بالا اشاره کرده ایم نیاز دارد. اگر همه موارد جدول فوق را رعایت می کنید و همچنان با مشکلاتی در اجرای صحیح Odyssey مواجه هستید، بهتر است جلوه های نور پویا بازی را تنظیم کنید.

Shadow of the Tomb Raider

Shadow of the Tomb Raider
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4770K, AMD Ryzen 5 1600
کارت گرافیکNvidia GTX 1060, AMD Radeon RX 480
رم16GB RAM

در سومین ورودی در مجموعه ریبوت شده Tomb Raider، لارا کرافت بسیار تیره تر و خاکستری تر از قسمت های قبلی به تصویر کشیده شده است. بنابراین، به نظر می رسد که بازی Shadow of the Tomb Raider نسبت به قبل سنگین تر شده باشد و برای اجرا به کامپیوتر قدرت مند تری نیاز داشته باشد.

این بازی به حداقل 16 گیگابایت رم، یک پردازنده گرافیکی GTX 1060 یا Radeon RX 480 GPU یا معادل آن ها و یک پردازنده i7 4770K یا Ryzen 5 1600 نیاز دارد. با این حال، اگر امیدی به رسیدن به سرعت ثابت 60 فریم در ثانیه دارید، احتمالاً به GTX 1080 در حداقل ها نیاز خواهید داشت. و حتی بهتر است بازی در حد 4K را شروع نکنید.

بازی سنگین Project CARS 2 برای کامپیوتر

بازی سنگین Project CARS 2 برای کامپیوتر
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel i7 6700k
کارت گرافیکNvidia GTX 1080, AMD Radeon RX 480
رم16GB RAM

اگر واقعاً به دنبال محک زدن کامپیوتر گیمینگ خود هستید، بازی سنگین Project Cars 2 را روی آن اجرا کنید. این بازی دارای گرافیک فوتورئالیستی و همچنین سیستم های پویای هوا و دمای در مسیر است که از طریق موتور فیزیکی LiveTrack با شتاب 3.0، هندلینگ و ترمز گیری قوی الهام می گیرد.

همچنین چندین حالت مختلف مسابقه دارد. در این بازی 140 مسیر در مکان های واقعی و بیش از 180 وسیله نقلیه وجود دارد که به شما امکان می دهد پارامتر های مختلفی را آزمایش کنید.

بازی جذاب Kingdom Come

بازی جذاب Kingdom Come
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 3770, AMD FX 8350
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1060, AMD Radeon RX 580
رم16GB RAM

Kingdom Come: Deliverance به جز اینکه یکی از واقعی ترین بازی های RPG قرون وسطایی موجود در بازار است، در بخش گرافیک هم قوی عمل کرده و کامپیوتر عادی شما را در معرض خطر قرار می دهد.

برای رسیدن به 1080Ti در این بازی شما به کارت گرافیک GTX 1060 یا Radeon RX 580 نیاز دارید. البته برای بازی در شهر های پرجمعیت بازی باید به 60 فریم برسید و احتمالاً به قدرت بالا تری نیاز دارید.

وقتی متوجه می شوید که موتور Dunia Deliverance بر اساس همان موتور CryTek است که بازی های Crysis را تقویت می کند، دیگر سنگینی بیش از حد این بازی برایتان تعجب آور نیست.

بازی کامپیوتری Far Cry 5

Far Cry 5
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4770, AMD Ryzen 5 1600
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 970, AMD R9 290X
رم8GB RAM

عنوان دیگری که از موتور Dunia مبتنی بر Crytek استفاده می کند Far Cry 5 است که این باعث ناراحتی برخی طرفداران Far Cry که عمدتاً روی کامپیوتر بازی می کنند، شده است.

اگرچه این امکان داشتن محیط های زیبا تر و فیزیک واقع گرایانه تر را فراهم می‌کند، اما می تواند برای بسیاری از کامپیوتر های معمولی تر سنگین باشد.

توصیه می شود که برای این بازی یک GTX 970 یا AMD R9 290X داشته باشید، اما برای دریافت 60 فریم در ثانیه با رزولوشن 1080p یا بالا تر، به GTX 1080 یا AMD معادل آن نیاز دارید. البته یک پردازنده اینتل Core i7 (ترجیحا مدل 6700 اما 4770 هم کافی است) و 8 گیگابایت رم (باز هم، بیشتر همیشه بهتر است) را هم به مشخصات مورد نیاز اضافه کنید.

بازی جذاب و سنگین Hitman 2

بازی سنگین Hitman 2
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4790
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1070, AMD Radeon RX Vega 56 8GB
رم16GB RAM

Hitman 2 دارای برخی از جذاب ترین سطوح sandbox است که تا به حال در یک بازی وجود دارد آن هم بازی با یک قاتل طاس روانی که فقط قصد کشتن دارد. شرایط برد، مبدل ها و فرصت های ضرب و شتم جدیدی در این بازی کامپیوتری معرفی شده است که از هر لحاظ از Hitman 1 بهتر و جذاب تر است و البته که سنگین تر است.

با این حال، برای استفاده حداکثری از این بازی، باید مطمئن شوید که چیزی در قلمرو GTX 1070 برای GPU خود دارید. همچنین یک i7 4790 برای CPU توصیه می شود و احتمالاً رم کافی برای اجرای درست آن حداقل 16 گیگابایت خواهد بود.

Deus Ex: Mankind Divided

Deus Ex: Mankind Divided
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 3770K, AMD FX 8350 Wraith
کارت گرافیکNvidia GTX 970, AMD Radeon RX 480
رم16GB RAM

بازی Deus Ex: Mankind Divided در زمان انتشار استاندارد سنگین و جدیدی را برای گرافیک کامپیوتر های گیمینگ تعیین کرد. به خصوص اگر سعی کرده باشید بازی را با استفاده از تنظیم پیش فرض Ultra آن انجام دهید. متأسفانه، بسیاری از ما هرگز شاهد چنین تنظیماتی نخواهیم بود، زیرا حتی انجام تنظیمات اصلی بازی هم برای بسیاری چالش برانگیز خواهد بود.

برای انجام این بازی شما به یک GTX 970 یا معادل AMD آن برای شروع نیاز دارید. همچنین اگر می خواهید 60 فریم در ثانیه صاف و یکدست داشته باشید، در حالت ایده آل، به یک GTX 1080 یا بهتر نیاز دارید.

بازی سنگین Metro Exodus در کامپیوتر

بازی سنگین Metro Exodus در کامپیوتر
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4770K
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 1070/RTX 2060, AMD RX Vega 56
رم8GB RAM

بازی های مترو با هر انتشار فقط بهبود می یابند و Metro Exodus تا به امروز چشمگیر ترین نسخه این بازی کامپیوتری است. این نسخه علاوه بر گرافیک های نسل جدید، دارای محیط های sandbox بزرگ تر، داستانی فشرده تر و ترکیبی اعتیاد آور از گیم پلی مبتنی بر اکشن و مخفی کاری است.

یکی از بزرگ ترین نقطه قوت این بازی، پشتیبانی آن از کارت گرافیک های Nvidia با قابلیت ردیابی پرتو است که جلوه های نوری را در بازی های سازگار با RTX بهبود می بخشد. همچنین بهتر است، بازی را حداقل با استفاده از GTX 670 یا 1050 یا بالاتر و GTX 1070 برای عملکرد ثابت 60 فریم در ثانیه اجرا کنید.

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت

بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel i5 8400, AMD Ryzen 5 1500
کارت گرافیکNvidia GTX 970, AMD Radeon RX 590
رم16GB RAM

آخرین نسخه شبیه ساز پرواز مایکروسافت ارزش بررسی را دارد. با اجرای این بازی به راحتی می توانید ببینید، آیا دستگاه شما قدرت اجرای بازی های کامپیوتری سنگین را دارد یا ندارد.

این بازی داده های نقشه های بینگ را در ارتباط با فناوری Azure Cloud مایکروسافت برای تولید نمایش های سه بعدی از کوه ها، جنگل ها و فرودگاه ها در دنیای واقعی به کار می گیرد. چیزی که آن را بسیار جذاب می کند، بافت هایی است که برای شبیه سازی زمین و مناطق آبی واقعی به کار می روند.

بازی کامپیوتری Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 4790, AMD Ryzen 3 3200G
کارت گرافیکNvidia GTX 1060/1660 Super, AMD Radeon RX 590
رم12GB RAM

در حالی که قطعاً بازی کامپیوتری Cyberpunk 2077 به خصوص در زمان عرضه بدون نقص نبود، اما یکی بازی های است که واقعاً نسل جدید است. البته، این برای گیمر های حرفه ای با صف بندی کارت های گرافیک جدید تعریف می شود و زیاد هم معنای خوبی ندارد.

با این حال، با ویژگی هایی مانند پشتیبانی از ردیابی پرتو، نمونه برداری فوق العاده، یادگیری عمیق (DLSS) و گزینه های گرافیکی اضافی، می توانید تجربه بازی خوبی را ببینید. البته اگر کامپیوتر شما از پس چنین بازی سنگینی بر بیاید.

بازی کامپیوتری سنگین Ghostrunner

Ghostrunner
مشخصات فنیحداقل توصیه شده
پردازندهIntel Core i7 6700K, AMD Ryzen 5 1500X
کارت گرافیکNvidia GeForce GTX 970, Radeon RX 5700
رم8GB RAM

Ghostrunner یک بازی شیک اکشن اول شخص است، که شما در آن به عنوان یک قاتل شمشیر داری هستید که وظیفه دارد به یک برج داده به شدت محافظت شده نفوذ کند. قبل از اینکه به هدف نزیک شوید و با یک تیغه کاتانای پیشرفته سایبری، افراد داخل برج را از بین ببرید، باید با حرکات پارکور سیال و یک قلاب از این سازه بزرگ بالا بروید.

البته مشخصات پیشنهادی بازی خیلی هم سنگین نیست، GTX 970 یا پردازنده گرافیکی معادل AMD و تنها 8 گیگابایت رم کافیست، اما اجرای مداوم بازی با سرعت 60 فریم در ثانیه می تواند برای کامپیوتر های قدیمی چالش برانگیز باشد.

منبع:

gamingscan.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *