آموزش, اندروید, ترفند, ترفند گوشی, سیستم عامل

آموزش تست سلامت باتری گوشی های اندروید در چند دقیقه

تست سلامت باتری اندروید

سلامتی باتری گوشی یک موضوع مهم است و این مسئله، ربطی به اندرویدی و آیفون بودن ندارد. شما می توانید برای بررسی تست سلامت باتری اندروید گوشی خود، اپلیکیشن AccuBattery را نصب کنید. مسئله این است که روشی آسان یا داخلی برای بررسی سلامت باتری شما در Android وجود ندارد. اخیرا برنامه ای با نام AccuBattery در گوگل پلی ارائه شده است که به ما در تست سلامت باتری گوشی هایمان کمک می کند.

تصویر 1 تست سلامت باتری اندروید

با این حال، قبل از استفاده از برنامه، یک چیز را روشن کنیم: باید بررسی زیادی را در این مورد انجام دهید. از آنجا که Android به طور طبیعی راهی برای نظارت بر سلامتی باتری ندارد، هر برنامه ای که برای این منظور استفاده می شود باید در روزها، هفته ها و ماه ها قبل از اینکه بتواند سلامت باتری را تعیین کند روی تلفن همراه نصب و استفاده شود. در حالی که AccuBattery در طی دو چرخه از شارژ شروع به ایده گرفتن از باتری دستگاه شما می کند و هر چه بیشتر از آن استفاده کنید، دقیق تر خواهد بود.

تست سلامت باتری اندروید

AccuBattery را نصب کنید

به محض اینکه آن را دریافت کردید، سریعاً کارهایی را انجام می دهد که به تست باتری شما کمک می کند. شایان ذکر است که این برنامه کمی بیشتر از اندازه گیری سلامت باتری شما عمل می کند، اگرچه این همان چیزی است که ما در اینجا روی آن تمرکز می کنیم. در طی انجام مراحل گفته شده، شما به صفحه ای می روید که در مورد سلامتی باتری توضیحاتی ارائه می کند.

تصویر 2 تست سلامت باتری اندروید

هشدار رسیدن باتری به یک مقدار مشخص

صفحه زیر همچنین به شما امکان می دهد تا یک اسلایدر تنظیم کنید که هنگام برخورد با باتری در یک درصد مشخص، به شما هشدار می دهد. تنظیم پیش فرض 20 درصد است که به نوعی پذیرفته شده جهانی است و به عنوان بهترین مکان برای شارژ باتری گوشی شماست که برای سلامتی و طول عمر باتری گوشی شما بسیار مفید است.

تصویر 3 تست سلامت باتری اندروید

توجه: برنامه AccuBattery در دو نسخه رایگان و پولی در دسترس است، اما برای نظارت بر سلامت باتری خود نیازی به نسخه پولی آن ندارید. اگر از این اپلیکیشن لذت می برید، من شما را به خرید نسخه پولی آن تشویق می کنم. نسخه پولی تبلیغات را حذف می کند و همچنین به شما امکان می دهد برای بررسی باتری و آمار CPU در سایر برنامه ها، یک لایه اضافه باز کنید.

از اینجا، فقط از دستگاه خود به صورت عادی استفاده کنید. گوشی خود را به طور معمول شارژ کرده و از حالت عادی استفاده کنید. با گذشت زمان، AccuBattery چرخه های شارژ و تخلیه شما را ردیابی می کند و سپس از این اطلاعات برای نظارت بر سلامتی باتری شما استفاده می کند.

برای نگاهی به این اطلاعات، روی گزینه “Health” در پایین ضربه بزنید. در ابتدا، فقط بخش هایی خالی را در اینجا نشان می دهد که به این دلیل است که هنوز برنامه نتوانسته هیچ اطلاعات کافی بدست آورد. از آنجا که اندروید اطلاعات باتری را به برنامه ها ارائه نمی دهد، باید این کار از ابتدا برنامه ریزی شود.

تصویر 4 تست سلامت باتری اندروید

اما چیزهای بیشتری در این اپلیکیشن وجود دارد که با گذشت زمان، AccuBattery با ردیابی فرسودگی باتری و ظرفیت کلی شما، تست سلامت باتری اندروید را برای شما نشان می دهد. باز هم، این تعداد با گذشت زمان جمع می شوند و هرچه بیشتر از تلفن خود استفاده کنید، بهتر می شود.

یک یادداشت کوچک نیز وجود دارد که به شما می گوید ظرفیت باتری چقدر است، اما در صورت تمایل می توانید این کار را رد کنید.

همانطور که تلفن خود را شارژ و تخلیه می کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت باتری تلفن خود، این صفحه را بررسی کنید. پس از گذشت چند هفته در بررسی اینگونه به نظر می رسد:

بعد از دو یا سه بار اول، سلامتی را در حدود 95 درصد نشان می دهد. اما با گذشت زمان و با اصلاح روش های شارژ می توانید، سلامتی گوشی خود را تضمین کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *