مجله تکنولوژی, معرفی محصول

بهترین ماوس ارگونومیک موجود در بازار 2021

بهترین ماوس ارگونومیک

برای افرادی که تمام روز از رایانه استفاده می کنند، درد مچ دست می تواند مسئله بزرگی باشد. یکی از بهترین راه ها برای کاهش آن استفاده از ماوسی است که آن را به حالت خنثی تر هدایت می کند و پشتیبانی بهتری را ارائه می دهد. در حقیقت شما به یک ماوس ارگونومیک احتیاج دارید.

اما مدل های بسیار زیادی در بازار وجود دارد که همه دارای ویژگی ها و ظاهر متفاوت هستند. چگونه می توانید تشخیص دهید که بهترین ماوس ارگونومیک برای شما کدام است؟

اگرچه در انتخاب ماوس همیشه ترجیحات شخصی وجود خواهد داشت، اما اگر یکی از مواردی که ما در زیر به شما معرفی می کنیم انتخاب کنید بعید است که دچار اشتباه شوید.

ما همچنین ماوس های خاصی را برای انواع مختلفی از کاربران انتخاب کردیم، بنابراین به لیست کامل نگاه کنید!

Logitech MX Vertical

ماوس Logitech’s MX Vertical نخستین تلاش این شرکت برای طراحی ماوس های ارگونومیک است که به مشکلات معمول همراه با مشکلات ناشی از استفاده طولانی مدت از ماوس می پردازد.

Logitech ادعا می کند که می تواند تا 10 درصد کاهش فشار عضلات ناشی از استفاده طولانی مدت از موس ارائه دهد.

در حالی که این نوع متریک برای آزمایش دقیق دشوار است، اما ما در طی آزمایش خود به راحتی آن پی بردیم.

با این وجود بهتر است که با آن آشنا شوید.

بهترین ماوس ارگونومیک

با داشتن یک زاویه شیب 57 درجه، MX Vertical به عنوان یک ماوس کاربردی به حساب می آید، در حالی که هنوز هم مزایای یک محیط ارگونومیک تر را ارائه می دهد.

قرارگیری مچ دست طبیعی آن شما را مجبور می کند دست خود را در موقعیتی قرار دهید که برای سلامتی طولانی مدت مچ دست مفید باشد.

علاوه بر تمام ویژگی های ارگونومیک خود، جنس این ماوس نیز در واقع خوب به نظر می رسد.

ترکیبی از لاستیک و آلومینیوم باعث می شود که احساس خوبی داشته باشید.

با وجود گزینه های سیمی و بی سیم از طریق بلوتوث (حداکثر چهار ماه عمر باتری) و USB، باید در حین حرکت یا در هنگام اتصال به یک میز خوب کار کنید.

با وجود رقابت سخت، MX Vertical را می توان به خوبی به عنوان بهترین ماوس ارگونومیک معرفی کرد.

Logitech MX Master 2S

بهترین ماوس ارگونومیک

MX Master 2S دارای حساسیت 4000 DPI و عمر باتری 70 روز است که به معنای این است که دیگر نیازی به نگرانی مداوم در مورد شارژ مجدد باتری ندارید.

با ترکیبی از ویژگی های خوب، یک راه حل کاملا ارگونومیک است.

به طور انحصاری در دسترس کاربران دست راست است که مچ دست شما را در حد خنثی در جهت گیری افقی قرار می دهد.

از سنسور لیزر (به جای نوری) استفاده می کند، بنابراین می تواند در هر سطحی ردیابی را انجام دهد. سریع شارژ می شود (سه دقیقه به شما یک روز جواب می دهد) و با حداکثر سه دستگاه مختلف می توانید از طریق بلوتوث جفت شوید.

Evoluent VerticalMouse

بهترین ماوس ارگونومیک

همه ماوس های ارگونومیک در واقع شبیه یک ماوس نیستند. Evoluent VerticalMouse از یک خط فکری ناشی می شود. در واقع “VerticalMouse” کمی شبیه به نسخه Logitech MX Vertical است.

VerticalMouse با چهار انگشت از یک طرف و انگشت شست از طرف دیگر نگهداری می شود.

این ماوس برای بازی خوب نیست و تنها برای استفاده روزمره مناسب است که DPI آن 3000 است.

به دنبال یک ماوس ارگونومیک برای بازی هستید؟!

مقاله بهترین ماوس گیمینگ برای بازی را مطالعه کنید!

Microsoft Sculpt

بهترین ماوس ارگونومیک

با استفاده از یک رویکرد بسیار مینیمالیستی نسبت به طراحی این ماوس ارگونومیک اقدام شده است. ماوس Sculptor مایکروسافت به صورت گرد طراحی شده که باعث می شود فشار کمتری به مچ دست وارد می شود.

این ماوس برای افراد راست دست طراحی شده و مناسب استفاده افرادی است که کار های روزمره خود را در طول روز انجام می دهند.

Sculpt دارای یک جفت معمولی از دکمه های سمت چپ / راست کلیک و یک چرخه مرکزی پیمایش است که می تواند از چهار جهت حرکت کند.

همچنین دارای یک دکمه جانبی “ویندوز” است که به کاربران ویندوز امکان دسترسی سریع به منوی استارت و یک دکمه مخفی ” back ” را برای پیمایش سریعتر مرورگر را می دهد.

این ماوس بی سیم تنها با دو باتری AA ساخته شده است و با استفاده از یک دانگل USB با فرکانس 2.4 گیگاهرتزی به رایانه شما متصل می شود.

Razer DeathAdder Elite

در بسیاری از ماوس های بازی از طراحی های ambidextrous استفاده می شود که بیشتر به سبک های ماوس پنجه یا انگشت دست می پردازند. اما تعدادی وجود دارد که پشتیبانی ارگونومیک خوبی نیز ارائه می دهند و البته Razer DeathAdder Elite یکی از آن هاست.

یکی از بهترین ماوس هایی که ما تاکنون مورد بررسی قرار داده ایم. این ماوس ویژگی های شگفت انگیزی را برای گیمرها ارائه می دهد، در حالی که هنوز هم پشتیبانی خوبی از مچ دست بدون توجه به سبک گرفتن شما دارد.

این ماوس با داشتن ظاهری کلاسیک، از بدنه ای ظریف و زیبا برای ارائه پشتیبانی مناسب از مچ دست در طول بازی های طولانی برخوردار است.

اگرچه استراحتگاهی برای انگشت شست شما ندارد، اما این امر توجیهی دارد که بتوانید از آن استفاده کنید، در طرف دیگر آن فضای خالی زیادی وجود دارد.

احتمالا به دلیل اینکه در دسته ماوس های بازی قرار دارند، به بهترین وجه بهترین مشخصات مربوط به ماوس های موجود در این لیست را دارند.

این یک سنسور نوری واقعی با فرکانس 16000 DPI است. با سوئیچ های مکانیکی برای ماندگاری طولانی و همچنین از سیستم روشنایی Chroma RGB Razer پشتیبانی می کند.

همچنین از نرم افزار پشتیبان قدرتمند Razer برای بازیابی کلید و شخصی سازی رنگ پشتیبانی می کند.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *