معرفی محصول

بهترین ماوس گیمینگ برای انجام بازی

بهترین ماوس گیمینگ

ما در این مقاله با نام ” بهترین ماوس گیمینگ ” همواره در تلاشیم تا با ارائه بهترین محصولات بتوانیم به شما در خرید ماوس گیمینگ کمک کرده و شما را راهنمایی کنیم.

سیستم هایی که برای بازی استفاده می شود باید دارای قطعات و تجهیزات قوی تری باشد تا بتواند اجرای بازی های مختلف را برای ما لذت بخش کند و هنگام بازی هنگ نکند.

اغلب افراد برای انتخاب یک سیستم گیمینگ بیشتر به کارت گرافیک آن اهمیت می دهند و سعی می کنند با انتخاب بهترین کارت گرافیک ها سیستم خود را برای بازی های مختلف بسازند اما این نکته هم حائز اهمیت است که داشتن یک ماوس و کیبورد مناسب علاوه بر موارد دیگر می تواند بسیار کار ساز باشد.

این ماوس ها می توانند لذت بازی را بیشتر به گیمر منتقل کنند. گیمرهای حرفه ای در خرید قطعات و تجهیزات برای کامپیوتر خود، سعی می کنند از بهترین موارد استفاده کنند.

ماوس و کیبوردی که قابلیت های لازم برای گیمینگ شدن را دارند کمک می کند تا دست شما هنگام بازی خسته نشود و برای مدت های طولانی بتوانید به بازی ادامه دهید.

ما در این مقاله ویژگی هایی را برای خرید بهترین ماوس های گیمینگ بیان می کنیم که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم

ماوس یکی از مهم ترین ابزاری است که یک گیمینگ باید در اختیار دشته باشد تا بتواند از بازی خود لذت ببرد و همچنین از موارد دیگری که برای یک گیمر مهم است این است که ماوس آن تاخیر نداشته باشد.

دسته بندی ماوس ها

یکی از روش های دسته بندی ماوس ها، نحوه ی قرار گیری دست بر روی ماوس است که به سه روش می باشد :

  • 1) گرفتن ماوس با پنجه  (Claw Grip)
  • 2) گرفتن ماوس با انگشتان (Fingertip)
  • 3) گرفتن ماوس با کف دست (Palm Grip)
بهترین ماوس گیمینگ

تفاوت ماوس های گیمینگ و ماوس های معمولی

بهترین ماوس گیمینگ

این ماوس ها نسبت به ماوس های معمولی قابلیت های بالاتری دارند که باعث می شود نام آن را ماوس گیمینگ بگذاریم.

یکی از این ویژگی ها تعداد دکمه هایی است که ماوس های گیمینگ دارند که نسبت به ماوس های معمولی بیشتر است که هرکدام از این ماوس ها دارای ویژگی های خاص هستند و برای قسمتی کاربرد دارند.

نکته ی بعدی زمان تاخیرماوس های گیمینگ است که در مقایسه با ماوس های معمولی بسیار کمتر است و هرچه کیفیت ماوس بالاتر باشد این تاخیر کمتر می شود.

در نهایت می توان به این نکته اشاره کرد ماوس های گیمینگ حرکات دست شما را بدون هیچ گونه تغییر زاویه ای به بازی منتقل می کنند، این موضوع برای گیمرهایی که بیشتر به بازی های اکشن و تیر اندازی علاقه دارند، مهم است ، و به طور خاص برای افرادی که هدف گیری برای آنها مهم است.

نحوه بررسی کیفیت موس های گیمینگ

میزان قدرت ردیابی ماوس، کنترل سرعت ماوس ، Grip، Acceleration، Angle Snapping، Jitter و تعیین اینکه چه مقدار از این مشکلات بر کارایی ماوس تاثیر دارند ، در تست یک ماوس گیمینگ تاثیر گذار هستند.

 CPI

CPI به این معنی است که سنسور ماوس در هر اینچ چند بار سطحی که در حال حرکت روی آن است را می خواند. البته با نام DPI هم شناخته می شود اما CPI اصطلاح صحیح تری می باشد که هرقدر میزان آن کمتر بوده باشد، شما باید ماوس را بیشتر حرکت بدهید تا نشانگر روی مانیتور حرکت کند.

ماوس های Ambidextrous

یکی از بهترین ماوس هایی که در بازر وجود دارد ماوس هایی هستند که قابلیت کار کردن با دو دست را دارند یعنی به دلیل نوع طراحی، آنها قابلیت کار با دو دست را دارند و برای افراد راست دست و چپ دست مناسب می باشند. این ماوس ها با نام Ambidextrous  در بازار هستند.

این ماوس ها برخلاف  شکل و ظاهر ساده تری که دارند یکی از بهترین مدل ها می باشد که هم برای افراد راست دست و چپ دست مناسب می باشند.

Jitter

به معنای دقت نکردن و اشتباهات ماوس در شناسایی و خواندن سطحی که روی آن حرکت می کند گفته می شود. این مشکل در بازی های اکشن و تیراندازی بسیار مهم و حیاتی است و برای گیمرهای حرفه ای بسیار مهم و حائز اهمیت است.

سنگین یا سبک بودن ماوس های گیمینگ

یکی از ویژگی هایی که در انتخاب ماوس سلیقه ای است و بستگی به خود خریدار دارد این موضوع است البته برخی از مدل ها قابلیت تغییر وزن دارند که البته قیمت های بالاتری نیز نسبت به ماوس های معمولی تر دارند

ماوس های گیمینگ ارگونومیک

برخی از ماوس ها دارای قابلیت های سازگاری با دست را دارند که البته بهتر است هنگام خرید این ماوس ها، چند مدل از این ماوس ها را چک کنید تا بتوانید ماوسی که برای دست شما مناسب است را تهیه نمائید.

قیمت

نکته ای که در مورد این ماوس ها وجود دارد این است که به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که اکثر کمپانی های سازنده این ماوس های گیمینک به محصولات خود می دهند، در مقایسه با ماوس های معمولی بیشتر است.

به عنوان مثال تعداد دکمه هایی که برخی از کمپانی ها برای کاربران خود در نظر می گیرند بیشتر از ماوس های معمولی شان است.

علاوه برآن قابلیت های دیگری نیز دارند که در بالا به آنها اشاره شده است. در نهایت ماوس های گیمینگ به خاطر استفاده از سنسور با حرکات سریع راحت تر کنار می آید. از طرفی دارای نرم افزار هایی برای شخصی سازی نیز هستند.

در نهایت این شما هستید که می توانید با بررسی ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ماوس مد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید انواع ماوس گیمینگ

شما می توانید برای آگاهی از مشخصات انواع ماس های گیمینگ و معمولی و اقدام به خرید آنها از طریق دکمه زیر اقدام نمائید.

Gerelateerde berichten