سخت افزار, مجله تکنولوژی

بهترین برند های تولید کننده کیس کامپیوتر

بهترین برند کیس کامپیوتر

کیس های کامپیوتر می توانند ارزان ترین یا یکی از گران ترین قطعات کامپیوتر باشند. نکته خوب این است که تعداد زیادی کیس کامپیوتر مختلف از تولید کنندگان و برند های مختلف وجود دارد. بسته به چیزی که شما می خواهید، می توانید بهترین برند های کیس کامپیوتر را شناسایی کنید و سپس دست به انتخاب جزئی تری بزنید. برای آشنایی با این برند ها، تا آخر این مطلب با ما همراه شوید.

با همه این گزینه های مختلف، انتخاب گزینه ای متناسب با سلیقه شخصی شما، نباید چندان مشکل باشد.

  1. MSI
  2. Cooler Master
  3. NZXT
  4. Phanteks
  5. Fractal Design
  6. Corsair
  7. be quiet!
  8. Thermaltake
  9. Silverstone
  10. Lian Li

MSI

MSI، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

MSI یکی از بهترین برند های شناخته شده در صنعت کامپیوتر است. می توان آن را از طریق لوگوی اژدها تشخیص داد و یک مارک بسیار قابل اعتماد است. این برند تقریباً همه قطعات رایانه را تولید می کند و می فروشد، از جمله مادربرد ها، کارت های گرافیک، منابع تغذیه، AIO ها، لوازم جانبی و… .

Green

Green، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

هدف اولیه نشان تجاری GREEN، تمرکز بر روی تجهیزات زیست محیطی بود و به تدریج و بنا بر کاستی های بازار سخت افزار و با حفظ هدف اولیه خود، از سال 1377 اقدام به تولید و عرضه کیس و پاور کامپیوتری، مطابق با بالاترین سطح استاندارد های روز جهانی و سازگار با الزامات زیست محیطی و بهره وری انرژی نمود. با ادامه این روند به تدریج گروه تجهیزات جانبی (کیبورد، ماوس و اسپیکر) به همراه انواع خنک کننده آبی / بادی پردازنده و کامپیوترهای نیمه آماده تحت عنوان PIO نیز به سبد محصولات این شرکت اضافه شد.

پاور و منبع تغذیه

در منابع تغذیه سری EUD گریــــن مانند پاور 530 وات گرین اغلب ویژگی های پاور های رده بالا و گران قیمت را با پرداخــت حداقل هزینه ممکن تجربه خواهید کرد. تپولـــــــوژی مبدل هـــای DC-DC در بخش ثانویه، پروتکشن های ایمنی کامل و دقیـــقاً مشابه پاورهــای رده بالا، رگولاسیون ولتاژ بسیار دقیق و ریپل ولتاژ خروجی بسیار پایین در کنار استاندارد بازدهی مصـرف انرژی 80Plus Bronze تنها بخشی از قابلیت های این سری ارزشمند محســوب می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین پاور کامپیوتر به پست دیگر ما مراجعه کنید.

Cooler Master

Cooler Master، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Cooler Master، از بهترین برند های کیس کامپیوتر است و همچنین یک برند عالی برای محصولات خنک کننده است. این برند، خنک کننده های CPU را برای AMD، خنک کننده های GPU را برای NVIDIA و حتی هیت سینک ها را برای EVGA تولید می کند.

این برند PSU، خنک کننده های CPU، خنک کننده های مایع و کیس های کامپیوتر خود را تولید می کنند. آن ها دارای موارد مختلفی هستند که عمدتا بر ایجاد جریان هوای عالی تمرکز می کنند که برای خنک نگه داشتن اجزای کامپیوتر، ضروری است.

NZXT

NZXT، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

NZXT، نام خود را از فساد کلمه “next” گرفته است. NZXT به دلیل تولید بهترین کیس ها و دیگر قطعات و لوازم جانبی مختلف کامپیوتر شناخته شده است. اولین محصول عرضه شده این برند NZXT Guardian است که یک کیس رایانه ای شبیه ظاهر Transformer بود.

Phanteks

Phanteks، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Phanteks یک برند هلندی است که به دلیل داشتن بهترین کیس های کامپیوتر، بسیار مشهور است. آن ها یک مجموعه واقعاً شگفت انگیز دارند که در جامعه محبوب هستند. اگرچه Phanteks بیشتر برای قاب های کامپیوتری خود شناخته شده است، اما این برند همچنین خنک کننده های CPU، لوازم جانبی خنک کننده مایع، فن ها و سایر لوازم جانبی کامپیوتر مانند کابل های فرمت و پایه های عمودی GPU را نیز می فروشند.

کیس های Phanteks مانند سایر تولیدکنندگان، ظاهر منحصر به فردی ندارند. با این حال، از نظر تنظیمات مختلف، کاملاً مشخص است که این برند تمام وقت خود را برای مهندسی کیس اختصاص داده است.

Fractal Design

Fractal Design، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Fractal Design بهترین کیس های کامپیوتر، خنک کننده های مایع، فن ها و منبع تغذیه را تولید می کند که همه در سوئد طراحی و مهندسی شده اند. این شرکت برای کیس های شگفت انگیز PC خود جوایز متعددی را دریافت کرده است و در زمینه ساخت و طراحی کیس ها یک برند برتر است.

Corsair

Corsair، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Corsair در ابتدا به خاطر ماژول های RAM خود شناخته می شد، به دلیل پتانسیل اورکلاک فوق العاده ای که برای علاقه مندان به کامپیوتر به وجود آمد. سرانجام به سایر لوازم جانبی مخصوصا تولید کیس کامپیوتر، گسترش یافت و تبدیل به برند عظیم امروزی، شد.

فهرست گسترده و چشمگیر کیس های کامپیوتر Corsair، دیدنی است. هر محصولی که این برند راه اندازی کرده، یک کیس برتر است و با بهترین کیس های کامپیوتر در جهان رقابت می کند. چیزی که Corsair را منحصر به فرد می کند این است که این برند، در همه جا حرفه ای است، به ویژه وقتی در مورد قیمت، صحبت می کنیم. این شرکت مواردی را برای ساخت و ساز های مقرون به صرفه و گران قیمت طراحی می کند که هر دو از کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند.

be quiet!

be quiet، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

be quiet! تولید کننده PSU، خنک کننده های CPU، کیس ها و فن ها است. این برند، دارای محصولات متنوعی است که عمدتا برای سازندگان کامپیوتر و علاقه مندان طراحی شده است.
همه محصولات، از فن ها گرفته تا خنک کننده ها و کیس ها، طوری طراحی شده اند که سر و صدا را به حداقل ممکن برسانند، چیزی که بسیاری از گیمر ها دوست دارند آن را ببینند.

Thermaltake

Thermaltake، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Thermaltake بزرگترین نام در جهان کیس کامپیوتر است. این یک برند تایوانی است که بهترین کیس های کامپیوتر، منبع تغذیه، فن، خنک کننده های CPU و لوازم جانبی را می فروشد. این برند به دلیل منبع تغذیه ارزان اما قابل اعتماد خود که بسیار مناسب و معروف است.

محصولات ای برند، کمی گران است. به همین دلیل است که مردم تمایل دارند از این برند دور بمانند. اما، اگر بودجه لازم را برای خرید محصولات آن دارید، مطمئناً پشیمان نخواهید شد.

Silverstone

Silverstone، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Silverstone یک تولید کننده مورد معروف است که در بازار تولید کیس و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر، با شرکت هایCooler Master، Thermaltake و Lian Li رقابت می کند. این برند، همچنین قطعات دیگری مانند منبع تغذیه، فن و سایر دستگاه های خنک کننده را تولید می کند.

Lian Li

Lian Li، یکی از بهترین برند های تولید کیس کامپیوتر.

Lian Li، یکی از بزرگترین و بهترین برند های کیس کامپیوتر در تایوان است و بسیار مشهور است. این برند، تولیدات منحصر به فردی را ارائه می دهد که برای تعداد زیادی از مردم جذاب است. این برند، قطعاً یکی از بهترین تولیدکنندگان کیس کامپیوتر در جهان است، چه از نظر طراحی و چه از نظر کیفیت.

سخن پایانی

از میان صد ها مورد مختلف کیس کامپیوتر که توسط ده ها برند ارائه شده است، انتخاب “بهترین مورد” دشوار است زیرا اکثر آن ها واقعاً خوب هستند.

عوامل بسیار مهمی وجود دارد که می تواند بر انتخاب کیس کامپیوتر تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، اگر قصد دارید یک رادیاتور aio را در سمت بالا نصب کنید، باید مطمئن شوید که فضای زیادی وجود دارد و رادیاتور به مادربرد برخورد نمی کند. اگر قصد نصب کولر خنک کننده cpu مانند برج Noctua را دارید، مطمئن شوید که کیس کامپیوتر می تواند ارتفاع کولر را در خود جای دهد. در غیر این صورت، صفحه جانبی کیس کامپیوتر بسته نمی شود.

بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه جنبه ها را به دقت بررسی کرده و سپس تصمیم بگیرید که کیس مورد نظر شما، می تواند براحتی قطعات مورد نیاز شما را در خود جای دهد.

منبع: binarytides

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *