مجله تکنولوژی

بهترین بازی های جدید برای PS5 در اواخر سال 2021

بهترین بازی PS5 در 2021

پلی استیشن 5 در نوامبر 2020 منتشر شد، اما هنوز به دست آوردن آن بسیار سخت است. کمبود موجودی آن در سایت های فروشگاهی، در بعضی از کشور ها سفارش آن را تقریبا غیر ممکن کرده است. به عبارت دیگر، در میان تعداد افراد زیادی که PS5 می‌ خواهند، این روز ها تعداد بسیار کمی واقعاً قادر به دریافت آن هستند. اما اگر شما یکی از افراد خوش شانسی هستید که به تازگی یکی را دریافت کرده اید، یا اگر دوستی دارید که توانسته است PS5 را خریداری کند، ما لیستی از بهترین بازی های PS5 در سال 2021 را در این مقاله آماده کرده ایم.

اگر به توصیه‌ های ما توجه کنید، می توانید تا اواسط سال 2022 بدون نگرانی در مورد خرید باز های بیشتر از گیم پلی های بسیار جذاب این لیست لذدت ببرید و به بازی های بیشتری برای خرید، نیاز ندارید. البته ممکن است شما هم از آن دسه گیمر هایی باشید که در انتظار انتشار ورژن جدید بازی مورد علاقه خود، مانند Horizon Forbidden West و God of باشید.

DEATHLOOP

بهترین بازی PS5 در 2021 - DEATHLOOP

در این بازی شوتر اول شخص که توسط کمپانی های Arkane of Dishonored و Prey ساخته شده است، شما کنترل گان را به عهده می گیرید، به عنوان کسی که تلاش می کند از یک لوپ زمانی خارج شود و زنده بماند. کاراکتر در ابتدا چیز زیادی در مورد خودش، جایی که در آن حضور دارد یا کاری که می‌ خواهد انجام دهد، به خاطر نمی‌ آورد، اما شما اسرار بسیار زیادی از بازی را کشف می کنید و یاد می گیرید که چگونه کنترل را به دست بگیرید.

Deathloop به شما احساس سرزندگی می دهد، حتی با وجود اینکه یک ماجراجویی طولانی است که در آن برخی از پیشرفت های گیمر پس از هر اجرا مجدداً تنظیم می شود. بازی با گان های این گیم سرگرم کننده است و سختی آن باعث می شود که کنترلر را محکم در دست بگیرید، اما در عین حال این گیم خیلی سخت نیست. از محرک‌ های تطبیقی و لمسی کنترلر DualSense بهره می‌ برد تا تجربه لمسی تری را ارائه دهد.

MARVEL’S SPIDER-MAN: MILES MORALES ULTIMATE EDITION

بهترین بازی PS5 در 2021  - MARVEL’S SPIDER-MAN: MILES MORALES ULTIMATE EDITION

اگر به‌ دنبال بازی‌ ای هستید که خریدن آن برای PS5 کاملاً ارزشش را داشته باشد، نسخه نهایی Miles Morales را امتحان کنید. این بازی که یک از بهترین بازی های PS5 در 2021 است، به شما امکان می دهد مایلز مورالز را کنترل کنید، اما همچنین شامل یک نسخه بازسازی شده و آماده برای PS5 از Marvel’s Spider-Man 2017 است. این بازی یک اثر فوق العاده جذاب و پرطرفدار است و ما آن را در ابتدای این لیست توصیه می کنیم زیرا پریدن از ساختمانی به ساختمان دیگر بسیار سرگرم کننده است.

اگر هر یک از بازی های Batman: Arkham را بازی کرده اید، باید به سرعت با کنترل ها و مبارزات بازی های Spider-Man احساس راحتی کنید. در این تصویر تخیلی شهر نیویورک، سرگرمی های فراوانی وجود دارد، و مبارزات آزاد بسیار زیاد شما را شگفت‌ زده می‌ کند. در این مبارزات، ترکیب‌ های جالبی که افرادی مانند پیتر پارکر و مایلز مورالس وجود دارند که می توانید آن ها را کنترل کنید.

RETURNAL

بهترین بازی PS5 در 2021 - RETURNAL

Returnal یک بازی اکشن شوتر سوم شخص است که سخت و در عین حال جالب است. طراحی بازی طوری است که خود را می‌ بیند که همان مراحل را به صورت تکراری انجام می‌ دهید، از امواج گلوله‌ ها فرار می کنید (به شکلی جذاب گلوله-جهنمی ارائه می‌ شود) و سعی می‌ کنید دشمنان سرسخت را شکست دهید. این بازی در شروع شبیه به یک تکرار و تمرین ساده به نظر می رسد، اما شما در این مسیر دانش، امتیازات و سلاح‌ های جالبی را به دست می‌ آورید که انگیزه شما را حفظ می کند.

این بازی بر حرکت سریع و استفاده مستقیم از مهارت‌ ها و آیتم‌ های شما در بازی تأکید دارد، بنابراین علی‌ رغم چیزی که ممکن است در تریلر های بازی ببینید، این بازی فقط دویدن و شلیک کردن نیست. علاوه بر گیم‌ پلی سرگرم‌ کننده، Returnal دارای برخی از زیبا ترین طراحی‌ های هنری در بین بازی های اخیر است و در مورد مهندسی صدای آن، آهنگ‌ های دلخراشی را در مواقع مناسب پخش می کند که این باعث ایجاد هیجان بیشتری می شود.

RATCHET & CLANK: RIFT APART

بهترین بازی PS5 در 2021 - RATCHET & CLANK: RIFT APART

آخرین ماجراجویی Ratchet & Clank Insomniac به طور خاص برای PS5 ساخته شده است، و به همین دلیل، نمایش گرافیکی آن با شخصیت‌های با کیفیت و محیط‌ های فوق‌ العاده با جزئیات بیشتر مانند فیلم‌ های کمپانی Pixar تغییر کرده است. البته، هنوز همان پایه های همیشگی بازی‌ های قدیمی‌ تر Ratchet & Clank دارد، بنابراین شما همچنان می‌ توانید منتظر یک بازی سرگرم‌ کننده و سبک‌ باشید که شما را مجبور به اجرای شیرین‌ کاری‌ های وحشیانه و ارتقای مجموعه‌ ای از سلاح‌ های عجیب و غریب می‌ کند. برخلاف بسیاری از بازی‌ های موجود در این لیست، Rift Apart یک بازی قوی برای افراد در هر سنی است و به اندازه کافی سرگرم‌ کننده است که از تماشای بازی دیگران نیز لذت ببرید.

FFVII REMAKE INTERGRADE

بهترین بازی PS5 در 2021 -

آپدیت وفادارانه و در عین حال جامع Final Fantasy VII توسط Square Enix همراه با به‌ روز رسانی Intergrade که شامل متمرکز بر شخصیت Yuffie است، روی PS5 ارائه شده است. برای طرفداران FFVII REMAKE، چیز های زیادی برای لذت بردن در این بازی وجود دارد، از جمله برگشتن بسیاری از بخش های داستان که برگرفته از نسخه اصلی 1997 با پوششی تازه از PS5 است. با این حال، توجه داشته باشید که این عنوان گستردگی رویداد هایی را که در تغییرات بازی اصلی رخ می‌ دهند را پوشش نمی‌ دهد، اما این بازی جذاب همچنان یک ماجراجویی فوق‌ العاده است که ده‌ ها ساعت به طول می‌ انجامد.

GHOST OF TSUSHIMA: DIRECTOR’S CUT

Ghost of Tsushima: Director’s Cut که در ابتدا برای PS4 منتشر شد، نسخه قطعی بازی است که هم از ویژگی‌ های PS5 (از جمله DualSense و تریگر های تطبیقی و همچنین بهره‌ برداری کامل از توان گرافیکی اضافی آن) بهره می‌ برد. در آپدیت جدید، این بازی با ماموریت ها و دشمنان جدید پر شده است.

Ghost of Tsushima علاوه بر این که یکی از بهترین بازی های PS5 در 2021 است، یک یازی اوپن ورلد و سوم شخص مبارزه با شمشیر است که در آن شخصیت شما در تلاش برای جلوگیری از تهاجم مغول به ژاپن است. در داستان این بازی در خانواده‌ ای از سامورایی‌ ها متولد شده‌ اید. سفر شخصیت شما برای انتقام‌ گیری و نجات جان‌ های بی‌ گناه و تلاش برای انجام این کار را به گونه‌ ای که برخلاف قوانین سامورایی نباشد، آن را جذاب و سرگرم کننده می‌ کند.

ASTRO’S PLAYROOM

بهترین بازی PS5 در 2021 - ASTRO’S PLAYROOM

بازی Astro’s Playroom ساده‌ ترین بازیی است که خریدن آن را برای PS5 توصیه نمی کنیم، زیرا در واقع یک نسخه رایگان با خرید کنسول بازی، به شما ارائه شده است. این پلتفرمر اکشن توسط استودیو پلی استیشن طراحی شده است، و شبیه به یک بازی ماجراجویی ماریو سه بعدی است که شما را وادار می کند در سطوح طراحی شده هوشمندانه بدوید، و در طول مسیر چند آیتم سرگرم کننده با موضوع پلی استیشن جمع آوری کنید. این یک بازی نسبتا کوتاه است و برای گیمر های حرفه ای چند ساعت زمان می برد تا شکست بخورند. اما برای کسانی که تازه وارد بازی می شوند، این بازی عالی است و باید مدتی آن ها را سرگرم کند.

DEMON’S SOULS

بهترین بازی PS5 در 2021 - DEMON’S SOULS

استودیو پلی استیشن سونی بازسازی کاملی از بازی کلاسیک Demon’s Souls از FromSoftware را تولید کرده است که در ابتدا برای PS3 منتشر شد. این بازی دارای تصاویری کاملاً جدید و موسیقی متن اصلاح شده است و نسخه PS5 آن به سرعت دانلود می شود و به راحتی اجرا می شود. اگر به بازی‌ های سختی که نیاز به صبور بودن و تفکر خلاقانه دارند، علاقه دارید، این بازی را دوست خواهید داشت. آزادی زیادی در نحوه انتخاب نقاط قوت شخصیت خود و همچن ین نحوه مقابله با بسیاری از مراحل بازی وجود دارد.

امیدواریم این لیست به شما کمک کرده باشید تا بهترین بازی های PS5 در 2021 را پیدا کرده باشید. همه می دانیم که به زودی بازی های بیشتری نیز وارد بازار خواهند شد و رقابت بین کمپانی های مختلف و انتخاب برای گیمر ها نیز سخت تر خواهر شد. همچنین در رابطه با بازی های جدیدی که در 2022 منتشر خواهند شد، اطلاعاتی در مراسم جوایز بازی 2021 فاش شده است.

منبع: theverge

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *