مجله تکنولوژی

بازی های انحصاری پلی استیشن به زودی برای PC نیز عرضه می شوند!

ایده اجرای بازی های پلی استیشن 4 و 5 برای PC به لطف خدمات اشتراک و تغییر دیدگاه طبیعی در صنعت بازی‌ های ویدیویی، هر روز که می‌ گذرد، قابل پیش بینی تر می‌ شود. با انتشار بازی God of War بر روی کامپیوتر شخصی، کاملاً مشخص است که سونی از یک استراتژی برای به دست آوردن طرفداران و بازار های جدید پیروی می کند. این چشم انداز جدید بیشتر مطابق با دیدگاه ایکس باکس است که به این نتیجه رسیده است که PC گیمر ها یک بازار ناشناخته هستند تا رقیب.

سونی اخیراً به وعده های خود در مورد بازی‌ های کامپیوتر عمل کرده است و اعلام کرده است که به زودی مجموعه‌ ای از بازی های انحصاری‌ جدید پلی استیشن بر روی پلتفرم همیشه محبوب کامپیوتر منتشر خواهد شد. بر اساس این خبر، این لیست بازی های انحصاری احتمالی ای هستند که ممکن است در سال 2022 توسط سونی برای پلتفرم PC منتشر شوند.

بازی های پلی استیشن که شایعه شده است در سال 2022 در PC عرض می شوند

Ghost of Tsushima

بازی پلی استیشن برای PC - 
Ghost of Tsushima

طبق یک منبع جدید، بازی Ghost of Tsushima، یکی از تحسین‌ شده‌ ترین بازی های انحصاری‌ پلی استیشن در سال‌ های اخیر، در سال 2022 برای PC نیز عرضه می‌ شود. طرفداران Eagle-eyed اشاره کرده‌ اند که عبارت «فقط در پلی‌ استیشن» از آخرین نسخه حذف شده است.

این تغییر برخی را تشویق به حدس زدن در مورد اظهارات اخیر سونی در مورد کنسول های جدید کرد. گیمر ها حدس می‌ زنند که نسخه کامپیوتر این بازی به زودی منتشر خواهد شد. در حال حاضر، Ghost of Tsushima فقط برای پلی‌ استیشن 4 و 5 در دسترس است، اما نسخه کامپیوتر به محض منتشر شدن بسیار محبوب خواهد بود.

Returnal

بازی پلی استیشن برای PC - 
Returnal

Returnal اولین بازی Housemarque بر روی پلی استیشن 5 و همچنین اولین بازی آن برای پلتفرم های نسل بعدی است. هیچ نشانه ای مبنی بر عرضه بازی بر روی پلتفرم های دیگری به جز پلی استیشن 5 وجود ندارد و متعاقباً هنوز تاریخ انتشار احتمالی برای کامپیوتر وجود ندارد. البته این موضوع احتمال عرضه شدن این بازی پلی استیشن برای کامپیوتر را رد نمی کند. در چند سال اخیر، گیمر ها شاهد بوده اند که تعدادی از بازی های انحصاری PS4، ویژگی انحصاری بودن خود را از دست داده و به سمت نسخه کامپیوتر رفته اند. امیدواریم این الگو به این معنی باشد که Returnal دیر یا زود به کامپیوتر می آید.

Horizon Forbidden West

بازی پلی استیشن برای PC - 
Horizon Forbidden West

سونی اعلام کرده است که عنوان آینده Horizon Forbidden West تنها بر روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس خواهد بود. با این حال، با فاش شدن این که بازی های انحصاری پلی استیشن در سال 2022 برای PC نیز عرضه می شوند، سونی به احتمال زیاد آن را در مقطعی در آینده برای PC منتشر خواهد کرد. علاوه بر این، بازی انحصاری PlayStation Horizon Zero Dawn در سال 2017 بر روی PS4 منتشر شد و بعداً نسخه PC آن در سال 2020 عرضه شد.

Sackboy: A Big Adventure

بازی پلی استیشن برای PC - 
Sackboy: A Big Adventure

Sackboy: A Big Adventure ممکن است بازی انحصاری بعدی پلی استیشن باشد که به پلتفرم کامپیوتر راه پیدا می کند. این عنوان همچنین در اوایل سال جاری توسط منبعی فاش شد. احتمال زیادی وجود دارد که Sackboy: A Big Adventure برای کامپیوتر شخصی منتشر شود. با این حال، به این زودی ها منتشر نخواهد شد. امید خود را از دست ندهید!

Bloodborne

بازی پلی استیشن برای PC  - 
Bloodborne

چندین شایعه حاکی از آن که سونی قبلاً کار روی نسخه PC برای Bloodborne، یک نسخه انحصاری قبلی پلی استیشن 4 را تکمیل کرده است، وجود دارد. در سال 2020، شایعات زیادی در مورد ورژن کامپیوتر وجود داشت که به نظر می رسید احتمالاً این اتفاق می افتد. با این حال، مانند Elden Ring برای سال‌ ها، طرفداران FromSoftware با وجود ماهیت تلخ عناوین Soulsborne، یکی از خوش‌ بین ترین طرفداران باقی مانده اند. Bloodborne، یک بازی در ژانر نمادین است که توسط هیدتاکا میازاکی تولید شده است، مردی که پشت بازی‌ های Demon’s Souls، Dark Souls، Sekiro و Elden Ring نیز بوده است. این بازی در اولین عرضه‌ اش با استقبال شدید منتقدان و طرفداران مواجه شد.

منبع: sportskeeda

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *