مجله تکنولوژی

بازی های جدیدی که برای پلی استیشن 5 ارائه شده اند

بازی پلی استیشن 5

سونی قصد دارد لیست بازی های پلی استیشن 5 را به شما معرفی کند. سونی برای اولین بار در تاریخ 11 ژوئن در جریان رویداد Future of Gaming، بازی های PS5 خود را برای اولین بار به نمایش گذاشت. شما می توانید عناوین اعلام شده را در زیر ببینید.

1. Spider-Man: Miles Morales

Spider-Man

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک بازی اکشن-ماجراجویی نسل آینده است که توسط Insomniac Games ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی استیشن 5 منتشر می شود.

این روایت از مرد عنکبوتی مارول و محتوای قابل بارگیری آن «شهر هرگز نمی خوابد» ادامه دارد، جایی که مایلز مورالز توسط یک عنکبوت پیشرفته ژنتیکی گزیده می شود و به او اجازه می دهد تا قدرت های عنکبوتی شبیه به پیتر پارکر را بدست آورد.

مایلز کاملاً در لباس مرد عنکبوتی سیاه و قرمز یکپارچه است و به عنوان یک مرد عنکبوتی با تجربه با مجرمان مبارزه می کند و قدرت های خود را به نمایش می گذارد.

پارکر به مایلز می گوید که او باید مانند پدرش باشد و در مسیر قهرمان شدن برای شهر نیویورک قدم بردارد.

2. Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 یک بازی مسابقه ای نسل آینده است که توسط Polyphony Digital ساخته شده و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است.

این بازی هفتمین قسمت اصلی در سری Gran Turismo خواهد بود.

این بازی در 11 ژوئن 2020 در رویداد آشکار پلی استیشن 5 اعلام شد و مشخص شد که منوی اصلی بازی شبیه به سبک منو Gran Turismo 4 است.

در طی تریلر اعلام شده، ویژگی های کلاسیک مانند بازگشت به رویداد های ویژه، مسابقات قهرمانی، آموزشگاه رانندگی، فروشگاه قطعات Tuning و نمایندگی های اتومبیل استفاده می شود.

3. Godfall

Godfall

Godfall یک بازی با نقش آفرینی اکشن نسل آینده است که توسط Counterplay Games ساخته شده و توسط انتشارات Gearbox منتشر شده است.

این بازی در پلی استیشن 5 و مایکروسافت ویندوز در اواخر سال 2020 منتشر می شود. Godfall اولین بازی بود که برای انتشار در پلی استیشن 5 تأیید شد.

در واقع کانتر پلی قصد دارد مبارزات تن ‌به ‌تن و شمشیرمحور را با زاویه دید سوم‌ شخص ترکیب کند و به طور هم زمان بر روند پیشرفت متکی بر لوت تمرکز داشته باشد.

سازندگان Godfall این بازی را یک «لوتر-اسلشر» می ‌نامند و از نظر مدیر عامل کانتر پلی این بازی می تواند برای تمام دارندگان پلی استیشن 5 جالب باشد.

4. Horizon: Forbidden West

Horizon

این بازی یک بازی ویدئویی با سبک اکشن است که توسط Guerrilla Games توسعه یافته و توسط  Sony Interactive Entertainment برای پلی استیشن 5 ارائه می شود.

در حقیقت این بازی ادامه Horizon Zero Dawn می باشد که موضوع آن جهان باز و پسارستاخیزی است.

Horizon Forbidden West یک بازی با چشم انداز سوم شخص است. بازیکنان Aloy یک شکارچی در جهان که توسط ماشین ها اداره می شود را کنترل می کنند.

این بازی دارای یک دنیای آزاد است که در کالیفرنیا پس از آخرالزمان انجام می شود.

5. Oddworld: Soulstorm

Oddworld

یک بازی پلتفرمی آینده است که توسط Oddworld Inhabytes ساخته و منتشر شده است. این بازی ادامه Oddworld 2014: New ‘n’ Tasty خواهد بود.

این برنامه برای انتشار در سال 2020 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 برنامه ریزی شده است.

شبیه به نسخه قبلی خود این بازی یک بازی پلت فرم پیمایش 2.5D است. Protagonist Abe در بازی می گردد و هدف او نجات mudokons است.

این بازی دارای یک سیستم جدید است که در آن Protagonist Abe می تواند اسلحه های مختلفی را ساخته و از آن استفاده کند

6. Resident Evil 8: Village

Resident Evil 8

Resident Evil Village یک بازی ویدیویی ترسناک است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است.

این هشتمین قسمت مهم در سری Resident Evil است و یک دنباله مستقیم برای Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود.

این بازی چند سال پس از وقایع Resident Evil 7: Biohazard تنظیم شده است.

در جریان فاش شدن، Capcom در مورد این داستان گفت: “دنیای Ethan ناگهان در حال فروپاشی می شود که کریس ردفیلد چهره ای غیر منتظره و در عین حال آشنا ظاهر می شود، زنجیره ای از وقایع را تنظیم می کند که Ethan پریشان را می بیند و به دنبال پاسخ به اقدامات تکان دهنده کریس است و در نهایت او را در یک روستای اسرارآمیز می یابد. “

7. Demon’s Souls

Demon's Souls

Demon’s Souls [a] یک بازی به سبک اکشن است که توسط FromSoftware برای پلی استیشن 3 تحت نظارت استودیوی SCE Japan ساخته شده است.

در ژاپن توسط Sony Computer Entertainment در فوریه 2009، در آمریکا توسط کمپانی اطلس در اکتبر 2009 و در مناطق استرالیا و اروپا توسط Namco Bandai Games در ژوئن سال 2010 منتشر شد.

این بازی به عنوان جانشین سری FromSoftware’s King’s Field شناخته می شود.

Souls Demon در Boletaria قرار دارد، پادشاهی که پس از رهایی از طریق هنر های ممنوعه روح، توسط یک شخصیت تیره بنام Old One گرفتار می شود.

بازیکنان نقش یک قهرمان آورده شده به Boletaria را به عهده می گیرند تا پادشاه افتاده خود Allant را بکشند تا Old One را آرام کنند.

8. Grand Theft Auto 5 enhanced

Grand Theft Auto 5 enhanced

همانطور که اخیراً در رویداد دیجیتال پلی استیشن 5 سونی فاش شد، ماجراهای مایکل، فرانکلین و Trevor در نیمه دوم سال 2021 برای کنسول های جدیدی از جمله پلی استیشن 5 منتشر می شوند.

نسخه های جدید GTAV دارای طیف وسیعی از پیشرفت های فنی، ارتقاء بصری و پیشرفت های عملکردی است تا از جدیدترین سخت افزار ها نهایت استفاده را ببرد و این بازی را زیباتر و پاسخگو تر از همیشه ببینید.

9. Project Athia

Project Athia

تریلر Project Athia PS5 به صراحت بیان داشت که این بازی “منحصراً برای PS5 طراحی شده است”

هفته گذشته Project Athia در جریان رویداد سونی The Future of Gaming از طریق یک تریلر نشان داد که شخصیت زن را در سرزمینی خطرناک با هیولا های عظیم نشان می دهد.

Square Enix و شرکت Luminous Productions، استودیوی Final Fantasy XV روی این بازی کار می کنند، اما چیز دیگری در مورد آن مشخص نشده است.

10. Solar Ash

Solar Ash

Solar Ash در اصل Solar Ash Kingdom می باشد که تأیید شد که در سال 2021 برای PS5 ارائه می شود.

Solar Ash بازی دیگری از توسعه دهنده Hyper Light Drifter Heart Machine است و اثر دست این استودیو را در سرتاسر مشاهده می کنید.

سایر بازی های پلی استیشن 5

  1. Ratchet and Clank: Rift Apart
  2. Sackboy: A Big Adventure
  3. NBA 2K21
  4. Destruction AllStars
  5. Deathloop
  6. Stray
  7. Goodbye Volcano High
  8. Returnal
  9. Bugsnax
  10. Hitman 3
  11. Ghostwire: Tokyo
  12. Jett: The Far Shore
  13. Kena: Bridge of the Spirits
  14. Little Devil Inside
  15. Astros Playroom
  16. Pragmata
  17. Control
  18. Destiny 2
  19. Fortnite
  20. Warframe
  21. Gothic
  22. Assassin’s Creed Valhalla
  23. Rainbow Six Siege
  24. Outriders
  25. The Lord of the Rings: Gollum
  26. Watch Dogs: Legion
  27. Battlefield 6
  28. Gods and Monsters
  29. Rainbow Six Quarantine
  30. WRC 9
  31. Dying Light 2
  32. Dirt 5
  33. Chorvs
  34. Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2
  35. Scarlet Nexus
  36. Cyberpunk 2077
  37. Death Stranding
  38. Ghost of Tsushima
  39. The Last of Us: Part 2
  40. Starfield
  41. The Elder Scrolls 6
  42. Grand Theft Auto 6
  43. Final Fantasy 7 Remake
  44. God of War 2

Gerelateerde berichten