ترفند, ترفند گوشی, مجله تکنولوژی

معرفی بهترین آنتی ویروس های گوشی به همراه بررسی و شرح آن ها

آنتی ویروس گوشی

در این مقاله به بررسی بهترین آنتی ویروس های گوشی اندروید موجود می پردازیم که به شما در ایمن نگه داشتن اطلاعات تلفن همراهتان کمک بسیاری می کند. با ما همراه باشید تا در ادامه این آنتی ویروس های گوشی را بیشتر برایتان شرح دهیم.

  1. Avast Mobile Security
  2. Bitdefender Antivirus Free
  3. AVG
  4. McAfee Security & Power Booster Free
  5. Kaspersky Mobile Antivirus
  6. Sophos Free Antivirus and Security

معرفی و بررسی آنتی ویروس گوشی

1) Avast Mobile Security

آنتی ویروس Avast Mobile Security

ویژگی مثبت

  • مسدود کردن تماس
  • ضد سرقت

ویژگی منفی

  • تبلیغات پشتیبانی می شود

غول آنتی ویروس Avast، مهارت های قابل توجهی را برای ایجاد برنامه ای که بالاتراز یک اسکنر است، استفاده می کند. ویژگی های اضافی در نسخه رایگان شامل مسدود کننده تماس، فایروال و حتی یک اقدام ضد سرقت است که به شما امکان می دهد در صورت گم کردن و یا به سرقت رفتن تلفن همراهتان، دستگاه اندرویدی خود را از راه دور قفل و یا پاک کنید.

این برنامه قبلاً رایگان نبود اما اکنون با پشتیبانی تبلیغات، رایگان است. برای حذف این تبلیغات می توانید یک حق بیمه ماهانه یا سالانه که بسیار کم است را بپردازید. یکی دیگر از ویژگی های Avast Mobile Security، “قفل برنامه” است که به وسیله آن دستگاه شما قبل از باز کردن برنامه های خاص، درخواست PIN خواهد کرد. این ویژگی مانع از راه اندازی نرم افزارهای مخرب از قبیل بانکداری اینترنتی بصورت خودکار می شود.

2) Bitdefender Antivirus Free

آنتی ویروس Bitdefender Antivirus Free

ویژگی مثبت

  • تأثیر حداقل بر روی سیستم عامل شما
  • راه اندازی آسان

ویژگی منفی

  • شما باید اسکن های ویروس را برنامه ریزی کنید

Bitdefender یک نام بزرگ در جامعه امنیتی است و برنامه آنتی ویروس رایگان آن بسیار سبک است. در واقع، این پس زمینه اجرا نمی شود و باعث صرفه جویی در مصرف باتری می شود. این آنتی ویروس چه در اندروید و چه در ویندوز جزو بهترین آنتی ویروس های دنیا محسوب می شود.

این بدان معنی است که شما باید اسکن ها را برنامه ریزی کنید یا به صورت دستی آنها را ایمن کنید. هر برنامه جدید بارگیری شده در دستگاه شما بطور خودکار اسکن می شود. مزیت دیگر این برنامه این است که به محض نصب، آماده است و به پیکربندی اضافی نیاز ندارد.

3) AVG

AVG آنتی ویروس

ویژگی مثبت

  • طیف گسترده ای از ویژگی های
  • گزینه های ضد سرقت شدید
  • تنظیمات حریم خصوصی اضافی

آنتی ویروس AVG برای آندروید یک برنامه امنیتی بسته بندی شده است. همچنین ویژگی اصلی آنتی ویروس، شامل اسکنر امنیتی wi-fi، قفل برنامه و غیره برای محافظت از پرونده های شما می باشد.

تعدادی از ویژگی های دیگر مانند افزایش عملکرد نیز وجود دارد که هدف آن از بین بردن فرآیند غیرضروری، خاموش کردن تنظیمات تخلیه باتری و همچنین پاک کردن پرونده های ناخواسته مانند موارد معمول در پوشه های دما و حافظه نهان است.

محافظت در برابر سرقت، مانند امکان ردیابی تلفن گمشده با Google Maps و حتی قفل کردن آن از راه دور با یک پیام قفل گنجانده شده است. اگر فکر می کنید تلفن شما به سرقت رفته است، حتی می توانید یک آژیر را به صدا در بیاورید.

ویژگی های امنیتی اضافی عبارتند از امکان قفل کردن تلفن در صورتی که شخص دیگری سعی کند سیم کارت را تغییر دهد و حتی اگر می ترسید شخص دیگری به نوعی بتواند آن را بدون مجوز باز کند، محتوای تلفن و کارت SD خود را از راه دور پاک کنید.

4) McAfee Security & Power Booster Free

آنتی ویروس McAfee Security & Power Booster Free

ویژگی مثبت

  • ویژگی های گسترده ضد سرقت

ویژگی منفی

  • تبلیغات پشتیبانی می شود

اسکنر آنتی ویروس دارای ویژگی های رایگان شامل ردیابی یک دستگاه از دست رفته و همچنین قفل کردن و پاک کردن آن از راه دور است. اگر دستگاه شما به سرقت برود، برنامه حتی می تواند از دزد عکس بگیرد …

سایر نکات برجسته عبارتند از: امکان اسکن برنامه ها برای بررسی اینکه اطلاعات حساس به آنها نشت می کند و در صورت لزوم آنها را قفل می کند. McAfee همچنین دسترسی به وب سایت های مخرب بالقوه را مسدود خواهد کرد، و همچنین به شما امکان می دهد تا لیست سیاه تلفن های مزاحم و پیام دهنده ها را حفظ کنید.

5) Kaspersky Mobile Antivirus

آنتی ویروس آنتی ویروس Kaspersky Mobile Antivirus

ویژگی مثبت

  • تشخیص بدافزار درجه یک
  • سایت ها یا پیوندهای مخرب را مسدود می کند

نسخه رایگان برنامه امنیتی آن دارای برخی از ویژگی های چشمگیر است و انتخاب آن در بدافزار بسیار خوب است. با توجه به آزمایشات AV-Test از نوامبر 2017، میزان ردیابی 99.9٪ است.

آنتی ویروس Kaspersky & Security همچنین سعی خواهد کرد که قبل از کلیک بر روی آنها، سایت ها یا پیوندهای مخرب را مسدود کند، در وهله اول از بروز عفونت جلوگیری می کند. یک ویژگی مهم پشتیبانی از Android Wear است که مدیریت امنیت را ساده می کند.

6) Sophos Free Antivirus and Security

آنتی ویروس Sophos Free Antivirus and Security

برنامه ضد ویروس رایگان Sophos قبلاً جایزه AV-Test را برای بهترین محافظت در سال 2015 برنده شده است. برخلاف سایر اسکنرهای رایگان، Sophos حاوی هیچ تبلیغی نیست. همچنین این آنتی ویروس وب سایت هایی را با محتوای غیرقانونی مسدود می کند.

برنامه ها به دلیل نصب بدافزارها یا محتوای مضر اسکن می شوند و اگر اطلاعات حساس را منتشر کنند، Sophos به شما هشدار می دهد. اسکنر آنتی ویروس می تواند برنامه ریزی کند تا پرونده ها و پوشه ها را بطور دوره ای اسکن کند و خود پایگاه داده نرم افزارهای مخرب روزانه به روز می شود. این برنامه همچنین شامل یک اسکنر QR است که می تواند برای تنظیم اتصالات ایمن Wi-Fi استفاده شود.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *