مجله تکنولوژی

نحوه بازی لیگ افسانه ها (League Of Legends) و نصب آن

لیگ افسانه ها

همانطور که در مقاله قبل گفته شد، بازی لیگ افسانه ها یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین است که طرفداران و مسابقات قهرمانی جهانی دارد. League of Legends یک بازی استراتژیک مبتنی بر تیم است که در آن دو تیم از پنج قهرمان قدرتمند مقابل یکدیگر قرار می گیرند تا پایگاه دیگری را از بین ببرند. هنگام جنگ برای رسیدن به پیروزی، از بیش از 140 قهرمان برای نمایش های حماسی، کشتارهای ایمن و از بین بردن برج ها استفاده می شود. امروز می خواهیم فضای این بازی را بررسی کرده و نحوه بازی لیگ افسانه ها را مرور کنیم. شاید شما هم بتوانید حرفه ای شوید.

شروع بازی لیگ افسانه ها

پیروی از این دستورالعمل ها به شما در مورد چگونگی شروع بازی لیگ افسانه ها، کارکرد اساسی بازی اطلاع می دهند و نکات کلی در مورد موفقیت را ارائه می دهند. League of Legends یک بازی ویدئویی رایگان در سبک MOBA) Multiplayer Online Battle Arena) است. بازی عمومی که به صورت 5 به 5 انجام می شود، اما حالت های دیگر نیز پشتیبانی می شوند. League of Legends یکی از محبوب ترین بازی های ویدیویی در جهان است که بیش از 30 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد و حداکثر کاربران همزمان تا 5 میلیون نفر را در اختیار دارد.

برای بازی لیگ افسانه ها به این موارد نیاز دارید:

  • کامپیوتر با ویندوز یا MAC
  • اتصال به اینترنت با سرعت بالا
  • صفحه کلید و ماوس
  • کارت گرافیک قوی

بسته به نوع بازی، هر حالت به زمان های مختلفی نیاز دارد. آن ها به شرح زیر است:

  • ریفت احضار کننده: 30-45 دقیقه
  • Treeline پیچ خورده: 20-30 دقیقه
  • Dominion / Crystal اسکار: 15-25 دقیقه
  • ARAM: حدود 20-30 دقیقه

مرحله 1: ایجاد حساب کاربری در لیگ افسانه ها

ایجاد حساب کاربری در لیگ افسانه ها

به وب سایت League of Legends بروید: www.leagueoflegends.com، و دانلود بازی را انجام داده و شروع کنید. مدتی طول می کشد، بنابراین اگر هنوز حساب ندارید پیش بروید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مرحله 2: نصب و پَچ کردن

نصب و پَچ کردن بازی لیگ افسانه ها

وقتی دانلود بازی به اتمام رسید، پس از نصب کردن آن را باز کنید تا پچ آغاز شود. این پچ ها به روزرسانی های رایگان هستند که محتوای جدیدی را به بازی اضافه می کنند. بعد از پچ شدن بازی، روی play کلیک کنید و کلاینت اصلی بازی باز می شود.

مرحله 3: وارد شوید

وارد بازی لیگ افسانه ها شوید

با استفاده از اطلاعاتی که هنگام ایجاد حساب خود استفاده کرده اید وارد حساب خود شوید. اگر این اولین بار است که وارد سیستم می شوید، از شما خواسته می شود “نام احضار” را انتخاب کنید. این نامی است که بازیکنان دیگر شما را با آن می بینند و با شما تماس می گیرند، بنابراین از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید، زیرا نام های نامناسب تایید نمی شوند.

مرحله 4: آموزش را بازی کنید

آموزش لیگ افسانه ها را بازی کنید

آموزش را بازی کنید. برای انجام این کار، بر روی دکمه بزرگ پخش در بالای صفحه کلیک کنید. از اینجا، روی آموزش ها (Toturials) کلیک کنید، سپس نوع آموزشی را که می خواهید بازی کنید، کلیک کنید. گذراندن هر دو آموزش به شدت توصیه می شود و این اطمینان را می دهد که درک درستی از بازی خواهید داشت.

مرحله 5: آماده بازی شوید

شروع بازی لیگ افسانه ها

اکنون زمان اجرای بازی فرا رسیده است. اگر این اولین بار شما است، عاقلانه است که با بازی در برابر ربات ها در بازی های Co-op vs AI شروع کنید. ربات های از پیش برنامه ریزی شده بسیار ساده تر از پلیر های انسانی هستند، بنابراین استفاده از اصول اولیه ای که در آموزش آموخته اید با ناامیدی کمتری انجام می شود. برای شروع، روی دکمه بزرگ پخش در بالای صفحه کلیک کنید، “Co-op vs. AI” را انتخاب کنید و سپس حالت و دشواری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مرحله 6: یک قهرمان لیگ افسانه ها را انتخاب کنید

یک قهرمان لیگ افسانه ها را انتخاب کنید

هنگامی که سیستم یک بازی را برای شما پیدا کرد، لذت آن شروع می شود. به شما قهرمانان بسیار زیادی نشان داده می شود، اما فقط برخی از آن ها قابل انتخاب هستند. هر هفته، 10 قهرمان به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. حالا، قهرمانی را که دوست دارید بازی کنید انتخاب کنید. راستش را بخواهید بهتر است تصمیم خود را براساس شخصی که به نظر شما سرگرم کننده ترین است بگیرید، منظور من این است که بازی ها سرگرم کننده هستند پس شخصیت ها هم باید همینطور باشند.

مرحله 7: صفحه دانلود را مشاهده کنید

صفحه دانلود را مشاهده کنید

پس از باز شدن صفحه دانلود، خواهید فهمید که بازی به زودی شروع می شود. بعد از دانلود همه بازیکنان، جلو بروید و به یکی از 3 خط روی نقشه بروید. می توانید موقعیت مکانی خود را بر روی نقشه در گوشه پایین صفحه سمت راست (یا اگر تنظیمات را تغییر داده اید) در سمت چپ مشاهده کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که هیچ یک از خطوط خالی نیستند (یعنی: در هر یک از خطوط حداقل یک قهرمان وجود دارد).

چگونه لیگ افسانه ها بازی کنیم؟

League of Legends یک بازی معمولی نیست. اگر به بازی علاقه مند هستید، ممکن است از اطلاعات زیادی که ناگهان در نوک انگشتان شما بیدار می شوند، متعجب شوید.

مرحله 8: کشتن مینیون ها

مینیون ها در حدود 1 دقیقه و 30 ثانیه تخم ریزی می کنند. می توانید تایمر را در گوشه بالا سمت راست مشاهده کنید. سایر قهرمانان اکنون در همان مسیر شما و همچنین مینیون های دشمن خواهند بود. این مینیون ها برای موفقیت شما ضروری هستند. هرکدام علاوه بر اینکه به شما تجربه می دهند، در صورت وارد آوردن ضربه قاتل به آن طلا را نیز فراهم می کنند. این حرکت “آخرین ضربه” نامیده می شود، و برای موفقیت ضروری است، تمرین قطعاً در اینجا مؤثر خواهد بود.

مرحله 9: حمله به برجک / قهرمانان در لیگ افسانه ها

حمله به برجک / قهرمانان در لیگ افسانه ها

در صورت امن بودن، به قهرمانان دشمن حمله کنید تا سلامتی آن ها پایین بیاید. انجام این کار “آزار و اذیت” یا “پیک زدن” نام دارد. متوجه خواهید شد که برجک هایی در طرف شما و همچنین دشمنان وجود دارد. شما می خواهید مطمئن شوید که در نزدیکی برجک دشمن حمله نمی کنید، در غیر این صورت به طور مکرر به شما شلیک می کند. در اوایل برجک ها کمی آسیب می بینند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که به شیوه ای ایمن بازی می کنید. هنگامی که دشمن به اندازه کافی کم شد، به دنبال کشتن بروید، و امیدوارم که آن را بدست آورید! کشتن دشمنان با مقدار زیادی طلا به شما پاداش می دهد.

مرحله 10: طلای خود را خرج کنید

خرید از فروشگاه لیگ افسانه ها

هر چند وقت مدتی که بخواهید “خانه” بروید، یا به پایگاه بروید تا آن طلای سخت را بدست آورید. پس از بازگشت به پایگاه، روی مغازه دار کلیک کنید تا فروشگاه باز شود. از اینجا می توانید لیست بسیار بزرگی از کالاهایی را که می توانید خریداری کنید مشاهده کنید. چسبیدن به موارد “پیشنهادی” برای شروع توصیه می شود. این موارد معمولاً بهترین مواردی است که می توانید برای قهرمان خود تهیه کنید، بنابراین خرید آن ها تقریباً همیشه انتخاب درستی است.

مرحله یازدهم: بازی را به پایان برسانید

پایان بازی لیگ افسانه ها

با وسایل تازه خریداری شده خود به خط برگردید. شما باید به حمله و از بین بردن برج های دشمن ادامه دهید. در کل 3 مورد وجود دارد که آخرین آن ها ” inhibitor turret ” نامیده می شود. با از بین بردن این مورد می توانید به بازدارنده دشمنان دسترسی پیدا کنید. وقتی این مورد از بین برود، “super minions” از پایگاه شما تخم ریزی می کنند. این مینیون ها هم از سلامت بیشتری برخوردار هستند و هم آسیب بیشتری می زنند.

مرحله 12: بازی لیگ افسانه ها را برنده شوید

برنده شدن در باز لیگ افسانه ها

با فشار دادن برجک های خط میانی و در نهایت مهار کننده تمرکز کنید. پس از نابودی بازدارنده در اینجا، می توانید برجک های دشمن Nexus را بیرون بیاورید. این دو برجک درست در خارج از گوهر دایره ای بزرگ است که Nexus نامیده می شود. پس از سقوط این دو برجک و نابودی Nexus دشمن، شما در این بازی پیروز خواهید شد.

مرحله سیزدهم: در مورد امتیاز خود فکر کنید

امتیازات در لیگ افسانه ها

صفحه نتایج اکنون نشان داده می شود، آمار و داده های زیادی در مورد عملکرد هر قهرمان / بازیکن در بازی نشان داده می شود. همچنین خواهید دید که چقدر تجربه و IP کسب کرده اید. از IP می توان برای خرید قهرمانان جدید استفاده کرد. پس از خرید، این قهرمانان قفل دائمی را باز می کنند و در هر زمان می توانید بازی کنید! تجربه به شما امکان دسترسی به هدیه های اضافی مانند جادوهای احضار کننده جدید و امتیاز تسلط را می دهد.

مرحله 14: مهارت های خود را بهبود ببخشید

بهبود مهارت در لیگ افسانه ها

با خواندن راهنماهای قهرمان در وب سایت های مرتبط و دیدن ویدیو های یوتیوب می توانید اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات به دست بیاورید. برای هر قهرمانی که دوست دارید بازی کنید، می توانید راهنماهایی را در هر یک از این منابع پیدا کنید. همچنین راهنماهای دیگری برای نکات کلی و اطلاعات مربوط به بازی، تسلط ها و صفحات اجرا می توانید پیدا کنید.

اما نکته ای که درباره بازی های آنلاین وجود دارد و بسیار مهم است، امکانات سخت افزاری ای است که در ابتدا به آن اشاره کردیم. در واقع برای این که از یک بازی آنطور که باید لذت ببرید باید امکانات سخت افزاری قابل قبول داشته باشید، مانند کارت های گرافیک با کیفیت گیمینگ که به شما توصیه می کنتم برای اطلاع از قیمت ها کیفیت ها به فروشگاه اینترنتی TakYek سری بزنید.

و نکته ی آخر، از بازی لذت ببرید و موفق باشید! اگر بازی بدی دارید، اجازه ندهید شما را دلسرد کند. League of Legends با تمرین خیلی لذت بخش خواهد بود و تمرین شما را تبدیل به یک بازیکن حرفه ای می کند. گرچه به شخصه معتقدم لیگ افسانه ها از آن دسته بازی هایی است که یادگیری آن آسان است اما حرفه ای شدن در آن تقریباً غیر ممکن!

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *