سخت افزار, معرفی محصول

راهنمای خرید و استفاده از ایرپاد – بررسی مزایا و معایب

راهنمای خرید ایرپاد

فناوری ایرپاد اپل، از زمان عرضه در سال 2016، نسل دوم AirPods به سرعت به داغ ترین دستگاه صوتی در بازار، تبدیل شده است. با این حال، اگر قصد خرید دارید و تا کنون از ایرپاد استفاده نکرده اید، ممکن است با ویژگی و قابلیت های آن، به خوبی آشنا نباشید. در راهنمای خرید ایرپاد، ویژگی‌ ها، مزایا و معایب AirPods را بررسی می‌ کنیم تا به شما کمک کنیم که تصمیم بگیرید آیا ایرپاد برای شما مناسب است یا خیر.

طراحی و اندازه

ابعاد ایرپاد 40.5 x 16.5 x 18.0میلی متر و وزن هر کدام 4 گرم است. آن ها همچنین دارای یک جعبه شارژ با ابعاد 44.3 در 21.3 در 53.5 میلی متر و وزن 38 گرم هستند. این باعث می شود ایرپاد قابل حمل باشد( چه در حال شارژ چه در حالت عادی).

عمر باتری

باتری ایرپاد، با شارژ کامل، 5 ساعت متوالی زمان استفاده، ارائه می دهد. البته، عمر باتری 5 ساعته آن، برای اکثر افراد کافی است. جعبه شارژ نیز ۲۴ ساعت زمان اضافی برای گوش دادن فراهم می کند.

کیفیت و کنترل صدا

اگر قصد جدی برای خرید دارید، کیفیت صدای ایر پاد ها خوب است، اما عالی نیست. گزینه های دیگر مانند PowerBeats Pro و JayBird Run و موارد دیگر، کیفیت صدای بهتری را ارائه می دهند.

ایرپاد که به تراشه H1 مجهز شده است، به طور یکپارچه به دستگاه های شما متصل می شود. آن ها همچنین با حساب Apple ID شما مرتبط هستند، بنابراین هنگامی که AirPods خود را به یک دستگاه متصل می کنید، آن ها به تمام دستگاه های Apple شما متصل می شوند.

ایرپاد ها همچنین با “Siri” سازگار هستند، بنابراین می‌ توانید صدا را کنترل کنید، تماس بگیرید، از دستورات استفاده کنید و موارد دیگر.

راهنمای بررسی مزایا و معایب خرید ایرپاد

بررسی مزایا و معایب خرید ایرپاد.

مزایا

1. رابط کاربر پسند

ایرپاد، به گونه ای ساخته شده است که هر زمان که درب جعبه را باز می کنید تا آن ها را بردارید، فوراً به آیفون متصل می شوند و نیازی به منتظر ماندن برای اتصال آن ها نیست.

2. کیفیت صدای بهینه

مشخصات ضروری که هنگام خرید این دستگاه ها باید بررسی شود، کیفیت صدا است و ایرپاد ها دارای کیفیت صوتی برتر هستند. ایرپاد، دارای کانال دوگانه است که می‌ تواند هر گونه نویز پس‌ زمینه را فیلتر کرده و تماس‌ های صوتی شما را واضح و شفاف، کند.

3. سطح بالایی از راحتی را ارائه می دهد

این دستگاه های صوتی، به گونه ای ساخته شده اند که برای انواع گوش ها مناسب هستند و هر کسی می تواند از آن ها استفاده کند. آن ها به خوبی در گوش قرار می گیرند و خیلی شل نیستند که به طور منظم بیرون بیفتند و همچنین خیلی سفت نیستند که باعث درد یا ناراحتی شود.

یکی دیگر از بزرگترین مزایای ایرپاد ها، این است که آن ها هیچ سیمی ندارند و این به این معنی است که هنگام تهیه دستگاه خود مجبور نیستید آن ها را باز کنید.

4. باتری توسعه یافته

ایرپاد ها، عمر باتری طولانی به مدت 5 ساعت را تضمین می کنند و می تواند برای افرادی که رفت و آمد طولانی دارند، مفید باشد. ایرپاد ها، با یک جعبه شارژ ارائه می شوند که با یک شارژ کامل می تواند حدود 24 ساعت دوام بیاورد و یکی دیگر از ویژگی های هیجان انگیز ایرپاد ها، این است که وقتی آن ها را به مدت 15 دقیقه در جعبه شارژ قرار دهید، تا حدود 3 ساعت، می توانید از آن استفاده کنید.

معایب

1. به راحتی گم می شوند

اگرچه این کمپانی، سیستم‌ افزاری را برای کمک به مصرف‌ کنندگان برای یافتن ایرپاد ها، قابلیت زنگ هشدار را منتشر کرد، با اینحال این هدفون‌ ها خیلی راحت جا به‌ جا می‌ شوند و بعد از همه، ممکن است وقتی دور هستید صدای زنگ آن‌ ها، به گوش نرسد. بنابراین، ایرپاد ها به دلیل اندازه کوچکی که دارند، نیاز به مراقبت زیادی دارند.

2. طراحی شیک اما ضعیف

بسیاری از کاربران از ضعیف بودن ایرپاد ها، به این دلیل که به راحتی می‌ شکنند و فرآیند بیرون آوردن آن‌ ها از جعبه نگهدارنده، دشوار است، شکایت کرده‌ اند.

3. نمی توان در خیابان از آن ها استفاده کرد

این احتمال وجود دارد که شخصی ایرپاد های شما را از گوش شما بدزدد، بنابراین بهتر است از آن ها در خیابان استفاده نکنید.

چگونه ایرپاد خود را تنظیم کنید؟

در ادامه این راهنمای خرید ایرپاد، نحوه استفاده از این دستگاه های صوتی را نیز، ارائه خواهیم داد. ایرپاد ها، دارای یک تراشه H1 هستند، بنابراین می توانید ایرپاد های خود را فقط با باز کردن درب جعبه شارژ در کنار آیفون خود، تنظیم کنید.

تراشه H1 ایرپاد، همچنین به شما این امکان را می دهد که از “Siri” به طور یکپارچه، استفاده کنید. گفتن “Hey, Siri”، آن را فعال می کند و می توانید از دستورات صوتی استفاده کنید. بدیهی است که می‌ توانید از Siri، برای برقراری تماس، تغییر صدا، پخش / مکث موسیقی، ارسال پیام و موارد دیگر، استفاده کنید.

هنگامی که صحبت از صدا به میان می آید، ایرپاد دارای یک ویژگی مفید Double-Tap است. پس از راه‌اندازی این ویژگی، می‌ توانید روی یکی از ایرپاد های خود، دوبار ضربه بزنید تا صدا را پخش یا مکث، کند.

چگونه ایرپاد خود را شارژ کنید؟

راهنمای خرید و نحوه شارژ ایرپاد.

جعبه ایرپاد، چیزی بیش از یک محفظه نگهدارنده است، بلکه علاوه بر این شارژر ایرپاد نیز هست. آن ها را، درون جعبه نگهدارنده قرار دهید تا شارژ شوند.

همچنین می توانید سطح باتری ایرپاد و کیف شارژ آیفون خود را بررسی کنید. وقتی درب جعبه را باز می‌ کنید، یک pop-up کوچک، شبیه به چیزی که هنگام تنظیم ایرپاد ظاهر می‌ شود، روی صفحه نمایش شما ظاهر می شود. این pop-up، سطح باتری ایرپاد و جعبه شارژ شما را نمایش می دهد.

سخن آخر

پس از بررسی ویژگی های ایرپاد، اکنون نوبت شما است تا تصمیم بگیرید. به طور کلی، ایرپاد ها ظاهری شیک دارند و نحوه استفاده از آن ها، بسیار راحت است. طراحی بی سیم آن ها، یکی از دلایلی است که استفاده از ایرپاد را راحت کرده است اما از طرفی همین ویژگی باعث می شود که آن ها را به آسانی، گُم کنید. امیدواریم این راهنمای خرید ایرپاد، برای شما مفید واقع شده باشد.

منبع: freestudy, allapplenews

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *