معرفی محصول

معرفی بهترین پرینتر های HP در سال 2021

بهترین پرینتر HP

بهترین پرینتر های HP از زمانی که این شرکت، اولین چاپگر لیزری رومیزی خود را در سال 1984 ساخت، که به نام LaserJet شناخته می شود، وجود داشته است. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین نام ها در زمینه چاپگر ها، تعدادی از بهترین چاپگر های موجود در بازار را تولید می کند.

وقتی صحبت از انواع پرینتر های HP به میان می‌آید، هیچ مدلی لزوماً بهترین نیست، زیرا آن ها در طیف گسترده‌ ای قرار دارند. بنابراین، همه انواع کاربران، از عکاسان، صاحبان مشاغل و کاربران خانگی، می توانند برای خرید پرینتر، موردی را پیدا کنند که مناسب، برای نیاز آن ها باشد.

نقطه ضعف HP، با داشتن چنین طیف وسیعی از گزینه ها، این است که تشخیص اینکه کدام یک برای شما مناسب است و به کدام ویژگی ممکن است نیاز داشته باشید، خواه کپی کردن، اسکن کردن، سازگاری بی سیم یا کنترل صوتی، دشوار باشد. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا با توصیه های خود برای بهترین پرینتر HP، شما را در مسیر درست قرار دهیم.

1- HP NEVER STOP LASER MFP 1202nw

HP NEVER STOP LASER MFP 1202nw، بهترین پرینتر HP.
HP NEVER STOP LASER MFP 1202nw

مشخصات فنی:

دسته بندی:All-in-one پرینتر مونو لیزری
سرعت چاپ:20ppm
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت تعداد برگه:250 برگ
وزن:8.8 کیلوگرم

مزایا:

  • هزینه کم
  • مقدار زیادی تونر

معایب:

  • بدون دوبلکس خودکار

HP Neverstop Laser MFP 1202nw، اولین و بهترین پرینتر است که از مخزن تونر قابل شارژ مجدد، به جای کارتریج یکبار مصرف، استفاده می کند. این یک مزیت برای محیط زیست و هم برای بودجه شما است، که می تواند 60٪ کمتر از کارتریج های تونر معمولی، هزینه داشته باشد. این پرینتر همه کاره ارزان قیمت، فاقد حالت دوطرفه خودکار است، اما برای کار های اولیه چاپ تک رنگ و کپی، غلبه بر هزینه کل، دشوار است. در جعبه، به اندازه کافی تونر سیاه برای 5000 صفحه وجود دارد.

2- HP OfficeJet Pro 9025

HP OfficeJet Pro 9025، بهترین پرینتر HP.
HP OfficeJet Pro 9025

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر رنگی جوهر افشان All-in-one
سرعت چاپ:39ppm
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت برگه:500 صفحه
اندازه:12.5 x 17.2 x 26.4 اینچ
وزن:26.4 پوند

مزایا:

  • سریع در چاپ و اسکن.

معایب:

  • نمایشگر کوچک
  • فاقد NFC

HP OfficeJet Pro 9025، بهترین پرینتر همه کاره عالی است. البته این یکی گران تر موارد است، اما شما برای چیزی که به دست می آورید هزینه می پردازید. فهرست کاملی از ویژگی‌ ها مانند صفحه بزرگ داکیومنت (ADF)، سرعت چاپ سریع و ظرفیت حمل کاغذ زیاد، به علاوه با جوهر فوری HP سازگار است. این یک طراحی دو رنگ جعبه ای دارد که ظاهری حرفه ای دارد، بدون اینکه خسته کننده باشد. اما توجه داشته باشید که کمی بزرگتر از آن است که به راحتی روی برخی از میز ها قرار بگیرد. این پرینتر، با طیف وسیعی از برنامه های موبایل مبتنی بر ابر سازگار است که خوشبختانه به این معنی است که برای بسیاری از عملکرد ها، نیازی به تکیه بر صفحه نمایش LCD کوچک آن نخواهید داشت.

3- HP Officejet 250 All-In-One Portable Printer

HP Officejet 250 All-In-One Portable Printer with Wireless & Mobile Printing (CZ992A)، بهترین پرینتر HP.

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر جوهر افشان رنگی قابل حمل
سرعت چاپ: 10ppm
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت کاغذ:50 برگ
اندازه:14.96 x 7.8 x 3.6 اینچ
وزن:4.62

مزایا:

  • اندازه قابل حمل
  • کیفیت چاپ عالی

معایب:

  • بدون پورت USB
  • جوهر گران قیمت

یکی دیگر از بهترین پرینتر های HP، که چاپ قابل حمل، اکنون به لطف All-in-One 250 یک گزینه ممکن است. که چاپ، اسکن و کپی، در همه جا با این دستگاه ممکن است، چرا که می توانید آن را در چمدان یا کوله پشتی خود قرار دهید و آن را جا به جا کنید. اگرچه آنقدر سبک نیست که فشار را حس نکنید، زیرا وزن آن تقریباً برابر با مک بوک پرو های 13 است. نکته مثبت این است که این مدل پرینتر HP، کیفیت چاپ شگفت انگیزی را، در کنار ویژگی هایی مانند چاپ دورو دستی، Wi-Fi، Wi-Fi Direct و اتصال USB ارائه می دهد. همچنین یک ADF 10 برگ، صفحه ورودی 50 برگ و یک باتری قابل شارژ برای قابلیت حمل واقعی، وجود دارد.

4- HP Smart Tank Plus 555

HP Smart Tank Plus 555، بهترین پرینتر HP.
HP Smart Tank Plus 555

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر جوهر افشان رنگی
سرعت چاپ:11ppm
اندازه کاغذ: A4
ظرفیت کاغذ:100 برگ
وزن:5.14 کیلوگرم

مزایا:

  • ارزان
  • به اندازه 3 سال جوهر دارد

معایب:

  • نمایشگر کوچک
  • فاقد دوبلکس خودکار

جدید ترین و بهترین پرینتر جوهر افشان بدون کارتریج HP، هزینه چاپ رنگی در هر صفحه را کاهش می دهد و جوهر کافی در جعبه برای 12000 صفحه سیاه یا حداکثر 8000، رنگی دارد. این مدل ابتدایی HP در خط Smart Tank است و متاسفانه فاقد حالت دوبلکس خودکار است. این پرینتر، Wi-Fi دو باند و بلوتوث LE را ارائه می دهد، که استفاده از برنامه مفید همراه iOS یا اندروید را برای راه اندازی پرینتر و کار با آن به صورت بی سیم از تلفن هوشمندتان را، آسان می کند. با سرعت 11 برگ در دقیقه (صفحه در دقیقه) به صورت تکی یا 22 برگ در دقیقه، در حالت پیش نویس به طرز شگفت آوری سریع چاپ می شود و تقریباً می تواند هر نوع رسانه قابل چاپ تا اندازه A4 را کنترل کند.

5- HP Envy Pro 6420

HP Envy Pro 6420، بهترین پرینتر HP.
HP Envy Pro 6420

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر جوهر افشان رنگی All-in-one
سرعت چاپ:10ppm (mono)
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت کاغذ:100 برگ
وزن:6.16 کیلوگرم

مزایا:

  • طراحی صرفه جویی در فضا
  • اتصال بی سیم قوی

معایب:

  • سرعت چاپ پایین
  • کارتریج سه رنگ بی مصرف

HP Envy Pro 6420 یکی از بهترین پرینتر های HP جوهر افشان، جمع و جور و ارزان با تمام ویژگی هایی است که می توانید از یک پرینتر اداری/خانگی، انتظار داشته باشید. این پرینتر می تواند چاپ، اسکن، کپی و حتی فکس (از طریق گوشی هوشمند شما) انجام دهد. سرعت چاپ آن، آهسته اما ثابت است و می تواند با ADF داخلی خود (اسکنر خودکار اسناد) یک پشته تا 35 صفحه را چاپ و فتوکپی کند. به جای درگاه اترنت، هم بلوتوث و هم Wi-Fi خود ترمیم شونده داخلی دارد که چاپ با موبایل را از طریق برنامه iOS/Android HP را بسیار آسان می کند. داشتن فقط دو کارتریج جوهر (یکی برای رنگی، یکی برای مشکی) راحت است، اما اگر تمایل دارید از یک رنگ خاص بیشتر استفاده کنید، ممکن است مقرون به صرفه نباشد.

6- HP Designjet T125 24-inch Printer

HP Designjet T125 24-inch Printer، بهترین پرینتر HP.
HP Designjet T125 24-inch Printer

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر با فرمت بزرگ
سرعت چاپ:27 صفحه در ثانیه
اندازه های کاغذ:تا A3
اندازه:38.9 x 20.9 x 11.2in
وزن:56.2 پوند

مزایا:

  • همه کاره
  • کیفیت عکس خوب

معایب:

  • صفحه نمایش LCD کوچک
  • بدون پشتیبانی HP Instant Ink

T125 یکی از بهترین پرینتر ها با فرمت بزرگ است که بروز رسانی به طراحی اولیه جت T120، چاپ چند فرمت گسترده (یا MFP) را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می دهد. ایده‌آل برای چاپ CAD یا نقشه‌ های ساختمانی (یا عکس‌های A3 برای قاب‌بندی)، در چاپ گرافیک‌ های با کیفیت بالا به صورت رنگی، عالی است. وضوح چاپ 1200 x 1200 نقطه در اینچ، آنقدر با کیفیت است که اکثر نیاز ها را برآورده می کند و از دیگر ویژگی های آن می توان به کارتخوان، اتصال Wi-Fi، قابلیت چاپ از دستگاه های تلفن همراه و کارتریج های جوهر CMYK قابل تعویض، اشاره کرد.

7- HP LaserJet Pro M227fdw

HP LaserJet Pro M227fdw، بهترین پرینتر HP.
HP LaserJet Pro M227fdw

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر تک لیزری چند منظوره
سرعت چاپ:30ppm
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت کاغذ:250 برگ
اندازه:12.2 x 16 x 16
وزن: 20 پوند

مزایا:

  • کیفیت چاپ فوق العاده واضح
  • عملکرد روان و چاپ با کیفیت

معایب:

  • فقط تک تک چاپ می کند

چاپ، اسکن، کپی و حتی فکس – M227fdw همه این کار ها را انجام می دهد (تا زمانی که سیاه و سفید باشد). این یکی از بهترین پرینتر های mono است که به دلیل جای کاغذ بزرگ و سرعت پرینت بالا، برای دفاتر بسیار مناسب است. دارای اتصال Wi-Fi (البته نه NFC)، یک پورت اترنت و سازگاری با برنامه های ابری برای چاپ موبایل، به همراه یک درایو USB است.

8- HP DeskJet 3760

HP DeskJet 3760، بهترین پرینتر HP.
HP DeskJet 3760

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر جوهر افشان رنگی AOI
سرعت چاپ:8pm
اندازه های کاغذ:A4
ظرفیت کاغذ:60 برگ
وزن:2.33 کیلوگرم

مزایا:

  • خیلی کوچک
  • سازگار با جوهر فوری

معایب:

  • فاقد دوبلکس خودکار

HP DeskJet 3760، یکی دیگر از بهترین پرینتر های HP است، چرا که طراحی هوشمندانه این دستگاه جوهرافشان همه کاره، به طوری است که می تواند کاغذ A4 را چاپ، اسکن و کپی کند. سینی کاغذی که در عقب قرار می گیرد می تواند پاکت نامه، کاغذ عکس براق یا حداکثر شصت برگ A4 را در خود جای دهد و با سرعت 8 صفحه در دقیقه، چاپ کند. حالت دوطرفه(دوبلکس) وجود ندارد، اما دارای Wi-Fi داخلی با سازگاری AirPrint است.

9- HP Laserjet Pro M15w

HP Laserjet Pro M15w، بهترین پرینتر HP.
HP Laserjet Pro M15w

مشخصات فنی:

دسته بندی:پرینتر لیزری مونو
سرعت چاپ:19ppm
اندازه های کاغذ:تا A4
ظرفیت کاغذ:100 برگ
اندازه:6.3 × 13.7 × 7.4 اینچ
وزن:18.3 پوند

مزایا:

  • چاپ سریع 19 صفحه در دقیقه

معایب:

  • فاقد چاپ دو طرفه
  • وضوح چاپ پایین

HP LaserJet Pro M15w به اندازه یک جعبه کفش است و قادر است هزاران سند را در یک لحظه چاپ کند. پرینتر M15w، مقرون به صرفه تر از سایر پرینتر های هم رده خود است و به دلیل اندازه کوچکتر، برای کسانی که در خانه یا دفاتر کاری و مکان های کوچک کار می کنند پرکاربرد است. علاوه بر این، هنگامی که با استفاده از برنامه هوشمند HP، راه‌اندازی اولیه آن را سریع انجام دادید، این مدل به سرعت چاپ می‌شود.

منبع: techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *