معرفی محصول

بهترین کیس کامپیوتر سال 2020

بهترین کیس کامپیوتر سال

ما دراین مقاله با نام “بهترین کیس کامپیوتر سال 2020” می خواهیم بهترین کیس های سال را به شما معرفی کنیم تا با آنها آشنا شوید. دنیای تکنولوژی هرسال برای ما سوپرایز های تازه ای دارد که ما از دیدن آنها شگفت زده می شویم.

هرساله کیس های مختلفی پا به عرصه ی تکنولوژی و بازار می گذارند اما اینکه کدام برند وکدام کیس بتواند لقب بهترین کیس سال را از آن خود کند کار هر برند و کیسی نیست. در ادامه با توضیح مختصری از کیس ها و بررسی دونمونه ی برتر سال این بحث را ادامه می دهیم با ما همراه باشید.

هر سیستم از قطعات مختلفی تشکیل شده است و هرکدام دارای وظیفه ی مخصوص به خود هستند.اما کیس وظیفه ای متفاوت با سایر اجزا دارد به گونه ای که اگر وجود نداشته باشد هم مشکلی برای سیستم به وجو نمی آید فقط سیستم شما نامنظم وغیر قابل حمل می شود.

از طرفی با تهیه آن می توانید قطعات سیستم خود را در کنار هم و به طور منظم نگهداری کنید. این موضوع را هم در نظر بگیرید که کیس ها باعث می شوند تا از وارد آمدن هرگونه ضربه و شوک به قطعات جلوگیری شود.

کیس های گیمینگ با کیس های معمولی از برخی جهات تفاوت دارند اما در واقع همان کار را انجام می دهند. این کیس ها دارای ظاهری جذاب تر هستند. سیستم خنک کننده ی آنها بسیار پر قدرت تر از بقیه ی کیس ها کار می کند تا بتواند گرمای داخل کیس را کاهش دهد و به دمای استاندارد برساند.

این کیس ها دارای ظاهری جذاب هستند که می توانند توجه همه را به خود جلب کنند. شما می توانید بسته به نیاز خود از هرکدام از کیس های گیمینگ وکیس های معمولی استفاده کنید.در صورتی که به بازی های سنگین علاقه مند هستید بسیار بهتر است که از کیس های گیمینگ استفاده کنید.

حال به بررسی بهترین کیس کامپیوتر سال می پردازیم:

Corsair Obsidian 1000D

بهترین کیس کامپیوتر سال Corsair Obsidian 1000D

این کیس کامپیوتری بی نظیر با طراحی شیشه ای رنگارنگ، روشنایی هوشمند و کنترل فن و توانایی گنجاندن دو سیستم به صورت هم زمان به بازار عرضه شده است که بهترین کیس کامپیوتر سال 2020 می باشد.

  • کیس کامپیوتر Obsidian 1000D می تواند هم زمان یک سیستم کامل E-ATX و Mini-ITX باشد، دو مادربرد، دو منبع تغذیه، دو کامپیوتر کامل در یک کیس قرار می گیرند. بنابراین شما می توانید با یک محفظه به راحتی به پخش محتوا و انجام بازی بپردازید.
  • کیس کامپیوتر کورسیر Obsidian 1000D می تواند تا حداکثر 18 فن را در کنار فضای لازم برای چهار رادیاتور 480 میلیمتری به صورت هم زمان مهیا کند.

مشخصات فنی:

ضریب شکل: فول تاور
ابعاد:307*693*697 میلی متر
پشتیبانی Mobo:Mini-ITX , Micro ATX , ATX , E-ATX
ویژگی های مهم:دو USB 3.1 نسل 2 نوع C، چهار USB 3.0
دکمه های کنترل سرعت فن و نورپردازی RGB و ورودی و خروجی صدا،
تعداد جایگاه فن تا 18 عدد

Nanoxia Deep Silence 4

Nanoxia Deep Silence 4

نانوکسیا دیپ سایلنس 4 یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020 محسوب می شود. این کیس همان طور که از نامش پیداست صدای بسیار کمی دارد. این کیس آرام و بی صدا یک شاسی میکرو ATX متعادل با قیمت خوب و فضای مناسب است. کاربر می تواند با این کیس بزرگ ترین کارت گرافیک های موجود در جهان را روی آن نصب کند و صدایش از 30 دسیبل بیشتر نمی شود.

مشخصات فنی:

ضریب شکل: کوچک
ابعاد:480*200*380 میلی متر
مکان پاور: ATX
ویژگی ها:دو USB 3.0، یک USB 2، یک ورودی و خروجی صوتی HD،
کلید پاور، کلید ریست و سیستم فن دو کاناله
دارای:2 فن 120 میلی متری و 2 قفسه ماژولار HDD برای نصب 5 هارد درایو

Fractal Design Meshify-C

بهترین کیس کامپیوتر سال (Fractal Design Meshify-C )

دو فن و یک سیستم خنک کاری کار آمد تنها بعضی از ویژگی هایی هستند که Fractal Design Meshify-C را به یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020 تبدیل کرده اند. قیمت این کیس چندان زیاد نیست، اما نمی توان آن را یک بهترین کیس کامپیوتر ارزان به شمار آورد. به ندرت می توان کیسی را پیدا کرد که شبیه به این کیس باشد. جلوی این کیس به شکل زیبایی با طراحی چند ضلعی تزئین شده است.

مشخصات فنی:

ضریب شکل: مید تاور
ابعاد:440*212*395 میلی متر
تکیه گاه پاور: ATX
ویژگی ها:دو USB 3.0، یک ورودی و خروجی صدا HD،
کلید پاور، کلید ریست
دارای:دو X2 GP-12 دینامیکی

NZXT H200i

بهترین کیس کایوتر سال (NZXT H200i)

کیس های سری H جدید شرکت اِن زد ایکس تی بسیاری از ویژگی های کیس های میکرو ATX و مید تاور را در خود دارند، به سیستم نورپردازی RGB هوشمند داخلی مجهز هستند و از یک سنسور کاهنده انطباق پذیر بهره می برند که از کنترلر فن Grid+73 فرمان می گیرند و روز به روز محبوب تر می شوند و فاصله خود را با کیس های میکرو ATX کمتر می کنند.

مشخصات فنی:

ضریب شکل: کوچک
ابعاد:372*349*210 میلی متر
پشتیبانی Mobo: مینی ITX
مکان پاور:ATX
ویژگی ها:دو USB 3.1 نسل یک، یک پورت RGB LED ،
سه کانال فن هر یک با حداکثر خروجی 10 وات،
دارای توانایی پشتیبانی چهار نوار HUE + LED یا پنج فن Aer RGB و
یک ورودی صدا و میکروفون
دارای:یک فن فوقانی Aer F120 Case Version و یک فن پشتی Aer F120 Case Version

Cooler Master H500P Mesh

بهترین کیس کامپیوتر سال (Cooler Master H500P Mesh)

این کیس زیبا RGB فضای زیادی برای عبور جریان هوا دارد و می تواند رادیاتئر 360 میلی متری را نیز در بالا و جلوی خود جای دهد. نورپردازی RGB و پنل جانبی شیشه ای مقاوم دو ویژگی دیگری هستند که این محصول را به یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020 تبدیل کرده اند. همچنین کولر مستر تبحر زیادی در زمینه خنک کاری دارد و اچ 500 پی مش این موضوع را به خوبی نشان می دهد.

مشخصات فنی:

ضریب شکل: فول تاور
ابعاد:542*242*544 میلی متر
پشتیبانی Mobo: مینی ITX، میکرو ATX، ATX و E-ATX
مکان پاور:ATX PS2، پایین کیس
ویژگی ها:دو USB 3.0، دو USB 2.0، قابلیت پشتیبانی صدای HD و دو ورودی و خروجی صدا
دارای:دو فن 200 در 25 میلی متری RGB و یک فن 140 در 25 میلیمتری
مینی کیس چیست

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر در مشهد

Gerelateerde berichten