آموزش, سخت افزار

بهترین هارد های اکسترنال در سال 2021 کدامند؟

بهترین هارد اکسترنال

شما می توانید با خرید یکی از بهترین هارد های اکسترنال، خریدی به صرفه با هزینه کمتر را صرف خرید هارد دیسک برای سیستم خود کنید. یک هارد دیسک اینترنال می تواند قابلیت حمل را برای شما فراهم کند. هارد های اکسترنال قابل حمل نیستند اما می توانند سطح ایمنی اطلاعات شما را افزایش دهند و دوام بیشتری داشته باشند. بهترین هارد های اکسترنال در سال 2021 انواع مختلفی دارند که در این مقاله به معرفی چند نمونه از بهترین هارد های اکسترنال در سال 2021 پرداخته ایم.

اگر می خواهید از بهترین هارد های اکسترنال در سال 2021 اطلاعاتی به دست آورید، در ادامه مقاله همراه ما باشید تا چند نمونه از بهترین هارد های اکسترنال 2021 را به شما معرفی کنیم.

بهترین هارد های اکسترنال در سال 2021

  1. Buffalo MiniStation Extreme NFC
  2. Western Digital My Passport Ultra 4TB
  3. سامسونگ T5 SSD
  4. سامسونگ T5 SSDAdata SD700
  5. WD My Book Duo 4TB
  6. Buffalo MiniStation Thunderbolt
  7. Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB
  8. Western Digital My Passport Wireless Pro
  9. LaCie Rugged USB-C 4TB
  10. iStorage diskAshur 2TB

1) هارد اکسترنال Buffalo MiniStation Extreme NFC

هارد اکسترنال Buffalo MiniStation Extreme NFC
هارد بوفالو در برابر ضربه هم مقاوم است

اگر به دنبال بهترین هارد اکسترنال هستید که ارزان قیمت باشد، MiniStation Extreme NFC بوفالو می تواند گزینه مناسبی برای خرید شما باشد. هارد های بوفالو از سیستم عامل های مک و ویندوز پشتیبانی می کند. این هارد دارای روکش مقاومی می باشد که قسمت داخلی هارد را از نفوذ گرد غبار حفظ می کند.

هارد بوفالو در برابر ضربه هم مقاوم است و از اطلاعات شما در برابر ضربه محافظت می کند. از جمله قابلیت های دیگر این هارد ها می توان به قابلیت امنیت بسیار بالا و ویژگی NFC در این هارد ها اشاره کرد.

همچنین این هارد به شما امکان می دهد با ضربه زدن به روی NFC قفل هارد را باز کنید و به اطلاعات خود دسترسی پیدا کنید.

2) هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra 4TB

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra 4TB
هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra 4TB

این هارد ها آخرین نسل از هارد اکسترنال Western Digital My Passport Ultra می باشند. ظرفیت موجود در این هارد ها از 1TB شروع می شوند و تا 4TB ادامه دارند و از بهترین هارد دیسک های اکسترنال موجود در بازار به حساب می آیند.

این نمونه از هارد ها از ویژگی های فضای ذخیره سازی ابری و رمزگذاری 256-AES پشتیبانی می کنند.

هنگامی که صحبت از سرعت انتقال داده می شود، عملکرد خوبی دارند. این هارد دیسک برای هارد دیسک های اکسترنال مبتنی بر HDD های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. سرعت موجود در این هارد دیسک ها به حداکثر سرعت درایو های خارجی نمی رسد و در مقایسه با آن ها عملکرد مناسبی ندارند.

3) هارد اکسترنال Samsung T5 SSD

هارد اکسترنال Samsung T5 SSD
هارد اکسترنال Samsung T5 SSD

اگر می خواهید هارد دیسکی را تهیه و خریداری کنید که از سرعت بالایی همانند هارد دیسک های SSD برخوردار باشد، می توانید هارد دیسک اکسترنال Samsung T5 SSD را انتخاب کنید.

سامسونگ به لطف محصولاتی مانند T3 از شهرت فوق العاده ای در زمینه تولید هارد SSD برخوردار است. T5 با افزودن قابلیت اتصال سریع USB Type-C به پیشرفت های قبلی خود کمک می کند که آخرین درصد عملکرد در این نوع هارد دیسک خواهد بود. البته به این نکته دقت داشته باشید که اگر رایانه شما USB Type-C نداشته باشد، با USB 3.0 و USB 2.0 نیز سازگار است.

هارد دیسک Samsung T5 SSD هم یکی از بهترین هارد های اکسترنال2021 می باشد.

4) هارد اکسترنال Adata SD700 SSD

هارد اکسترنال Adata SD700 SSD
هاردی مقاوم با حجم زیاد

این هارد برای کسانی مناسب است که به دنبال یک هارد مقاوم با حجم زیاد می گردند. افرادی که در جستجو چنین هارد هایی هستند تمایل دارند بتوانند با کمترین هزینه حجم کافی و مورد نظر خود را فراهم کنند. هارد Adata SD700 SSD عملکرد فوق العاده خوبی دارد و تنها SSD ای می باشد که دارای درجه IP68 است.

این هارد به لطف درایو جامد خود دارای سرعت بسیار بالایی در مقایسه با درایو های خارجی می باشد که از هارد دیسک های چرخشی سنتی استفاده می کنند، به همین دلیل از سرعت انتقال عالی و همچنین محافظت قابل توجهی برخوردار هستید.

همچنین ظرفیت آن تا 1 ترابایت هم می رسد، بنابراین دیگر نگران از دست دادن فضای ذخیره سازی نخواهید بود.

5) هارد اکسترنال WD My Book Duo 4TB

هارد اکسترنال WD My Book Duo 4TB
ظرفیت درایو این هارد دیسک بسیار بالا است.

اگر به دنبال هارد دیسکی هستید که از ظرفیت درایو بالایی برخوردار باشد، WD My Book Duo 4TB یک گزینه مناسب برای شماست. این هاد دیسک یک فضا ذخیره سازی 4TB را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می تواند فضایی معادل با 20TB را به کمک دو دیسک سخت ارائه دهد.

این درایو USB 3.0 دارای بسیاری از ویژگی های یک هارد کامل با قیمت بالا است و اگر روتر با پورت USB 3.0 دارید می توانید از این ویژگی ها به عنوان یک دستگاه ذخیره سازی متصل به شبکه در نوع خود استفاده کنید.

هارد دیسک WD My Book Duo 4TB با دو سال گارانتی ارائه می شود. این هارد دیسک قابلیت رمز گذاری سخت افزاری را نیز دارد و می تواند از اطلاعات درون خود نسخه پشتیبان تهیه کند. لازم به ذکر است که محفظه استفاده شده در این هارد کاملاً قابل استفاده است و WD درایو را که از قبل برای کاربران ویندوز (NTFS) قالب بندی شده است را حمل می کند.

6) هارد اکسترنال Buffalo MiniStation Thunderbolt

هارد اکسترنال Buffalo MiniStation Thunderbolt
هارد اکسترنال Thunderbolt

اگر دستگاهی با پورت Thunderbolt دارید، این هارد گزینه مناسبی برای شما است، زیرا سرعت دو برابر درایو های استاندارد USB 3.0 را فراهم می کند. همچنین در مقایسه با سایر درایوهای Thunderbolt گران نیست. دلیل قیمت پایین آن به دلیل استفاده از هارد دیسک سنتی به جای SSD می باشد، این ویژگی که سرعت بالقوه را محدود می کند. همچنین با درگاه USB 3.0 برای افرادی که به Thunderbolt دسترسی ندارند مناسب است.

این محصول فقط در کشور های ایالات متحده و انگلیس موجود است.

7) هارد اکسترنال Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB

هارد اکسترنال Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB
قابلیت پشتیبان گیری خودکار در این هارد موجود است.

اگر هم سرعت و هم ظرفیت برای شما از اهمیت خاصی برخوردار است، Backup Plus Desktop Drive 5TB گزینه مناسبی برای شماست. هارد Seagate Backup Plus Desktop Drive 5TB دارای ظرفیتی معادل با 8TB می باشد و در سرعت دسترسی ها با هیچ هاردی قابل مقایسه نیست.

با استفاده از این هارد قابلیت پشتیبان گیری خودکار توسط هارد دیسک برای شما فراهم می شود و با سیستم عامل هایی مثل ویندوز و مک نیز سازگاری دارد.

8) هارد اکسترنال Western Digital My Passport Wireless Pro

هارد اکسترنال Western Digital My Passport Wireless Pro
این هارد در سال 2016 وارد بازار شده است

هارد اکسترنال My Passport Wireless Pro نسبت به نسخه قبلی خود My Passport Wireless عمل کرد خیلی بهتری دارد‎ که در در سال 2016 وارد بازار شده است.‎

در مدل pro تغییرو تحولات بسیاری داده شده است به همین دلیل به هیج یک از مدل های Passport Ultra و My Passport برای مک شباهت ندارد.‎ اکنون این مدل را می توان به عنوان یک هارد قدرتمند از خانواده western digital نام برد‎.

این هارد یک باتری عظیم 6400 میلی آمپری دارد که می تواند بدون نیاز به برق و کابل اضافه تا مدت ها کار کند. البته همه به یک هارد دیسک بی سیم یا پشتیبانی از کارت SD نیاز ندارند، اما برای کسانی که به این نوع قابلیت ها نیاز دارند خرید این هارد ضروری است.

9) هارد اکسترنال LaCie Rugged USB-C 4TB

هارد اکسترنال LaCie Rugged USB-C 4TB
این هارد در مقابل گرد و غبار و باران مقاون است

این هارد برای افرادی که در زمینه تولید محتوا کار می کنند و همیشه در این زمینه حضور ندارند مناسب است. این هارد در مقابل گرد و غبار و باران مقاون است و گزینه مناسبی برای افرادی است که در بیرون از خانه از هارد خود استفاده می کنند.

گزینه RAID در این هارد برای افراد حرفه ای و خلاق مناسب است. ظرفیت نگه داری اطلاعات در این هارد 8TB است. افراد می توانند ظرفیت قابل استفاده در این هارد را با توجه به نیاز خودشان تغییر دهند.

10)هارد اکسرنال iStorage diskAshur 2TB

هارد اکسرنال iStorage diskAshur 2TB
این هارد دارای قابلیت رمز گذاری است.

به طور معمول، این هارد دیسک ها بهترین هارد ها برای دولت ها و سازمان های چند ملیتی در سراسر جهان است. به همین دلیل آنها امنیت بسیار بالا و زیادی را فراهم می کنند و هیچ دیسکی در آن ها موجود نیست.

اگر کسی بخواهد درایو iStorage شما را دستکاری کند، می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که از دسترس افراد مزاحم خارج شود.

علاوه بر این، داده های موجود در این هارد توسط پروتکل 256 بیتی AES رمزگذاری می شوند. این هارد می تواند با چندین شکل مختلف از اطلاعات شما محافظت کند. به همین دلیل امکان دسترسی افراد مزاحم به اطلاعات موجود در هارد شما به صفر خواهد رسید. در مقابل امنیت فوق العاده این هارد قیمت آن زیاد نیست و مقرون به صرفه بنظر می رسد.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *