معرفی محصول

معرفی بهترین مانیتور ها برای برنامه نویسی در سال 2021

بهترین مانیتور برای برنامه نویسی

بهترین مانیتور برای برنامه نویسی و کدنویسی باید بزرگ، با وضوح بالا و دارای ویژگی هایی باشند که امکان انجام چند وظیفه ای (multi-tasking) را فراهم می کند. برای برنامه نویسانی که ممکن است نیاز داشته باشند همزمان با داده های زیادی کار کرده و صفحه گسترده یا صفحات متعددی را باز کنند، مانیتور بزرگ تر بهتر است.

اگر به دنبال مانیتور هایی هستید که برای هر کاری عالی هستند به لیست بهترین مانیتور های موجود در بازار نگاهی بیندازید. در غیر این صورت برای بررسی بهترین مانیتور های مناسب برنامه نویسی و کدنویسی، با ما همراه باشید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

1. بهترین در هر زمینه ای: Dell UltraSharp U2415

بهترین مانیتور برنامه نویسی:
Dell UltraSharp U2415

برنامه نویسی بیشتر نیازمند دیدن نتیجه کار در انتها است و مانیتور Dell U2415 قطعاً از بهترین ویژگی ها برای این نتیجه برخوردار است. همه امکانات این مانیتور در کنار قیمت بسیار عالی آن، جای بحثی باقی نمی گذارد. این صفحه نمایش با فناوری سوئیچینگ درون صفحه ای (IPS) برای رنگ های غنی، دقیق و کیفیت تصویر عالی ساخته شده است که تقریباً از هر زاویه ای با دقت بالا دیده می شود.

این صفحه نمایش 24 اینچی با ابعاد مناسب دارای رزولوشن 1920×1200 پیکسل است که به نسبت تصویر 16:10 می رسد. این مانیتور بلند تر از نمایشگر های Full HD 1080p معمولی با نسبت 16: 9 است، بنابراین علاوه بر نصب چندین پنجره روی صفحه، فضای عمودی اضافی نیز برای دیدن همزمان خطوط کد بیشتر خواهید داشت. همچنین چرخاندن کل نمایشگر در 90 درجه و قرار دادن آن در حالت عمودی برای فضای عمودی بیشتر نیز آسان است.

مدل U2415 از برند دل برای این ساخته شده است تا در محیط کار در بهترین حالت باشد. مطمئناً حاشیه های باریک و طراحی مینیمال روی میز کار شما جذاب به نظر می رسد، اما قابلیت تنظیم آن چیزی است که می تواند آن را به بهترین مانیتور برای برنامه نویسی شما تبدیل کند.

همچنین دارای طیف کاملی از شیب جلو و عقب، چرخش کناری به سمت دیگر و تنظیم ارتفاع بالا و پایین است تا بتوانید موقعیت بهینه را برای خود پیدا کنید، حتی اگر آن را با چند مانیتور دیگر ترکیب کنید. شما می توانید از طریق انتخاب گسترده ای از پورت های ورودی در پایین که شامل دو پورت HDMI و DisplayPort و mini-DisplayPort و USB که شامل یک USB 3.0 پرسرعت است، دستگاه ها را به راحتی متصل کنید.

مشخصات

  • اندازه: 24 اینچ
  • نوع پنل: OLED
  • رزولوشن: 1920×1200
  • نرخ تازه سازی: 60Hz
  • نسبت ابعاد: 1.78: 1
  • ورودی های ویدئو: HDMI, Mini DP, DP

2. بهترین و ارزان ترین برای برنامه نویسی: HP VH240a

بهترین مانیتور برنامه نویسی:
HP VH240a

اگر هدف شما این است که بتوانید بدون نگرانی به برنامه نویسی حرفه ای بپردازید، گزینه های زیادی برای بررسی طبق بودجه شما وجود دارد. HP VH240a یکی از گزینه های عالی برای مقدار بودجه پایین است. این صفحه نمایش با رزولوشن 24 اینچ Full HD (1920 x 1080 پیکسل) بیش از اندازه فضای کافی برای multi-tasking دارد، کیفیت رنگ و تصویر قوی به خاطر پنل IPS آن است.

از لحاظ ورودی ها فقط دارای یک پورت HDMI و VGA است و بلندگوی داخلی فقط دو بلندگوی ضعیف دو واتی هستند، اما این موارد برای کار برنامه نویسی چندان مهم نیستند. به نظر می رسد ظاهر آن از مسائل کاملاً ابتدایی و کم اهمیت باشد، اما VH240a باز هم نازک است و با طیف گسترده ای از قابلیت های تنظیم، به زیبایی طراحی شده است.

همچنین می تواند در حدود 5 اینچ افزایش یابد، 30 درجه شیب داشته باشد، 360 درجه چرخش داشته باشد و 90 درجه چرخش به حالت عمودی داشته باشد. در صورت تمایل به تهیه مانیتور دوم یا افزودن آن به مانیتور های موجود، قیمت و اندازه آن را به گزینه ای ایده آل برای آرایش چند مانیتور در کنار هم تبدیل می کند.

مشخصات

  • اندازه: 23.8 اینچ
  • نوع پنل: LED
  • رزولوشن: 1920×1080
  • نرخ تازه سازی: 60Hz
  • نسبت ابعاد: 16:10
  • ورودی های ویدئو: HDMI, VGA

3. طراحی بی نظیر: BenQ 709 PD3200U 32 اینچ 4K UHD

بهترین مانیتور برنامه نویسی:
BenQ 709 PD3200U

برنامه نویسی کار پر زرق و برقی نیست، اما اگر بخواهید کمی رنگ و لعاب به کارتان بدهید، بنکیو PD3200U به شما این امکان را می دهد که به سبک خودتان کد بزنید. این یک مانیتور 34 اینچی 4K است که برای طراحان حرفه ای ساخته شده است، اگر کار شما شامل گرافیک و طراحی باشد این گزینه ایده آل است.

این مانیتور برای تکثیر بسیار دقیق رنگ و پوشش گسترده فضا های رنگی حرفه ای کالیبره شده است. Hotkey Puck یکپارچه شده در پایه آن به شما امکان می دهد تا به سرعت بین حالت های نمایش اختصاصی برای انیمیشن، پردازش تصویر و کار CAD / CAM جابجا شوید یا می توانید آن را برای کنترل سایر تنظیمات در حالت سفارشی تنظیم کنید.

با این وجود هر کسی می تواند از رزولوشن پیکسل 3840x 2160 پیکسل و صفحه باشکوه PD3200U بهره مند شود. علاوه بر این دارای بسیاری از ویژگی های طراحی هوشمند برای کار با صفحه نمایش گسترده است. روکش ضد نور، فیلتر های نور آبی و فناوری بدون لرزش آن به راحتی و سلامت چشمان شما کمک می کند.

پایه این مانیتور می تواند طیف گسترده ای از تنظیمات شیب، چرخش و ارتفاع را با یک چرخش 90 درجه ای ایجاد کند که صفحه نمایش به طور خودکار محتوا را تشخیص می دهد و برای آن تنظیم می کند. همچنین نرم افزار مانیتور می تواند نمایشگر را به انواع تنظیمات split-screen تقسیم کند. حتی یک سوئیچ داخلی KVM نیز وجود دارد بنابراین می توانید دو رایانه شخصی مختلف را با همان صفحه کلید و ماوس کنترل کنید.

مشخصات

  • اندازه: 32 اینچ
  • نوع پنل: LED
  • رزولوشن: 3840×2160
  • نرخ تازه سازی: 60Hz
  • نسبت ابعاد: 16:9
  • ورودی های ویدئو: HDMI, Mini DP, DP

4. بهترین مانیتور Ultra-wide (فوق العاده گسترده): LG 34WK650-W

بهترین مانیتور برنامه نویسی:
LG 34WK650-W

داشتن ترکیب چند مانیتور در کنار هم می تواند راه حل خوبی برای برنامه نویسان یا هر کسی باشد که می خواهد برنامه های بیشتری را باز کند و اطلاعات بیشتری را یک باره مشاهده کند. اما اگر صفحه نمایش فوق العاده گسترده ای داشته باشید نیازی به هماهنگی و اتصال به تجهیزات مختلف ندارید. LG 34WK650-W با وضوح تصویر 2560X 1080 پیکسل، مورب 34 اینچی و نسبت ابعاد 21: 9 گزینه ای زیبا و در عین حال با قیمت مناسب است.

این مانیتور Full HD است اما 33 درصد گسترده تر است و در یک اندازه بزرگ، به راحتی قابل مشاهده است. زاویه دید 178 درجه پنل IPS با قابلیت ضد انعکاس نور اطمینان حاصل می کند که هنگام نگاه کردن به تصویر با دقت بالایی باقی می ماند. 34WK650-W دارای چندین ویژگی برای کمک به بهره وری است، مانند LG’s Screen Split 2.0 برای تقسیم نمایشگر به چند صفحه نمایش مجازی یا به صورت picture-in-picture.

به جای استفاده از دکمه های فیزیکی روی مانیتور، می توانید با کلیک روی یک منوی روی صفحه، به سرعت این تنظیمات و سایر تنظیمات را کنترل کنید. این مانیتور همچنین می تواند ارتفاع خود را کج و تنظیم کند تا به شما در یافتن موقعیت دید راحت کمک کند.

فراتر از تنظیمات خوبی که این مانیتور برای کدنویسی ارائه می دهد، می توانید از سایر فناوری های پیشرفته صفحه نمایش مانند پشتیبانی از Dynamic Range (HDR) برای افزایش کیفیت تصویر و AMD FreeSync برای تجربه های نرم افزاری گیمینگ (با کارت های گرافیک سازگار) نیز بهره مند شوید.

مشخصات

  • اندازه: 34 اینچ
  • نوع پنل: LED
  • رزولوشن: 2560×1080
  • نرخ تازه سازی: 75Hz
  • نسبت ابعاد: 21:9
  • ورودی های ویدئو: HDMI, Mini DP, DP

5. صفحه نمایش 27 اینچی: ViewSonic VG2765 27 اینچ 4K

بهترین مانیتور برنامه نویسی:
ViewSonic VG2765

اندازه 27 اینچی یک انتخاب محبوب برای مانیتور های مناسب سیستم های اداری است، به اندازه کافی بزرگ است بدون اینکه خیلی عظیم باشد. ViewSonic VG2765 یک صفحه نمایش متوسط 27 اینچی IPS با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل است. فضای کافی برای دیدن چندین پنجره و چندین خط کد همزمان را برای برنامه نویسی ایجاد می کند و از بهترین گرینه های انتخاب مانیتور است.

صفحه نمایش 27 اینچی و نسبت ابعاد 16: 9 نیز در جهت گیری عمودی به خوبی کار می کند و VG2765 می تواند برای استفاده از فضای عمودی چرخش داشته باشد. ارگونومی آن به طور کلی عالی است و امکان چرخش گسترده، تنظیمات شیب و ارتفاع را فراهم می کند. با این مانیتور در یافتن موقعیتی راحت روی میز خود مشکلی نخواهید داشت، اما اگر ترجیح می دهید مانیتور قابلیت نصب روی دیوار با VESA را داشته باشد، از این قابلیت نیز پشتیبانی می کند.

مشخصات

  • اندازه: 27 اینچ
  • نوع پنل: LCD
  • رزولوشن: 2560×1440
  • نرخ تازه سازی: 60Hz
  • نسبت ابعاد: 16:9
  • ورودی های ویدئو: HDMI ,Mini DP,DP

نتیجه گیری

بهترین مانیتور برای برنامه نویسی و کدنویسی، Dell UltraSharp U2415 است، زیرا برای فضا های کاری طراحی شده است و دارای یک صفحه نمایش 24 اینچی IPS با رنگ های غنی و دقیق است. وضوح تصویر 1920×1200 و نسبت 16:10 است، شامل پنجره های عمودی تر است تا داده ها و خطوط کد را بهتر مشاهده می کنید. ارگ به دنبال مانیتوری با مشخصات ذکر شده و مناسب برنامه نویسی می باشید، توصیه می کنیم نگاهی به فروشگاه اینترنتی تک یک بیاندازید و قیمت مانیتور ها و مشخصات آن را بررسی کنید.

منبع: lifewire.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *