مجله تکنولوژی

چند بازی آرامش بخش که می توانید برای کاهش استرس انجام دهید

بازی آرامش بخش

بازی کردن یکی از بهترین راه‌ ها برای استراحت و آرامش بعد از یک روز کاری طولانی است. اما، همه بازی ها آرامش بخش نیستند. برخی از بازی‌ ها، مانند PUBG و Fortnite، در واقع می‌ توانند استرس و اضطراب شما را بیشتر کنند و روز شما را بدتر کنند. برای اینجور مواقع، توصیه می‌ کنم یک بازی آرامش بخش را روی PC یا کنسول خود نصب کنید تا همراه بازی استراحت کنید و استرس را از خود دور کنید.

در اینجا لیستی کوتاه از چند بازی آرامش بخش که می توانید آن ها را بر روی سیستم خود نصب کنید، آورده شده است. این بازی ها نمونه هایی از آرامش بخش ترین بازی هایی هستند که تا به حال بازی کرده ام.

No Man’s Sky

بازی آرامش بخش - No Man’s Sky

موجود در: کامپیوتر های شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس

No Man’s Sky یکی از آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین بازی هایی است که سال هاست انجام می دهم. این بازی صرفاً در مورد اکتشاف است و شما فقط از یک کهکشان به کهکشان دیگر سفر می کنید و سیارات و زندگی های جدید را بررسی می کنید. کشف گونه های جدید و ساختن سازه ها در این بازی بسیار سرگرم کننده است. مهمتر از آن، این بازی کاملاً قابل کشف است و می توانید مدت ها در آن به جستجو و اکتشافات جدید بپردازید.

Euro Truck Simulator

بازی آرامش بخش - Euro Truck Simulator

موجود در: PC

اگرچه ممکن است یک شبیه ساز رانندگی کامیون برای همه انتخاب مناسبی نباشد، اما این بازی برای مدت طولانی ای به من کمک کرده است تا بر اضطراب غلبه کنم. Euro Truck Simulator و American Truck Simulator هر دو بازی های فوق العاده ای هستند که شامل شبیه سازی رانندگی با کامیون برای تحویل کالا می شوند.

چیزی بیشتر از آن در این بازی وجود ندارد. شما فقط از یک مکان به مکان دیگر، در جاده باز، با پخش موسیقی در رادیو، رانندگی می کنید و بار را تحویل می دهید. این می تواند بسیار آرام بخش باشد.

Stardew Valley

باز یارامش بخش -  Stardew Valley

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

بازی Stardew Valley، بازی فوق العاده آرامش بخشی است. کشاورزی تنها یکی از جنبه های مختلف بازی است که بسیار آرامش بخش است. نحوه زندگی شما در هر روز، ایجاد روابط با غریبه ها، ارتقاء تجهیزات خود و موارد دیگر نیز بسیار سرگرم کننده است.

Minecraft

بازی آرامش بخش - Minecraft

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

Minecraft نیازی به معرفی ندارد. این بازی قطعاً یکی از بهترین بازی ها برای استراحت در حین گشت و گذار در دنیایی بی نهایت است. با این حال از ساختن سازه ها در بازی لذت خواهید برد. در جمع آوری منابع و ساختن خانه های کوچک چیزی بسیار آرامش بخش وجود دارد. تا زمانی که سختی را روی صلح آمیز تنظیم کنید، می توانید از Minecraft لذت ببرید بدون اینکه نگران انفجار و زامبی ها باشید.

House Flipper

بازی آرامش بخش - House Flipper

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

این بازی انتخاب عجیبی برای گنجاندن در لیست است، اما House Flipper بازی ای است که به طرز شگفت‌ آوری آرامش‌ بخش است. می دانم، تعمیر خانه ها و فروش مجدد آن ها هیچ چیز جالبی ندارد. اما، این بازی به نوعی آن را به یک روند بسیار آرامش بخش تبدیل می کند.

Subnautica

بازی آرامش بخش - Subnautica

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

ABZU، توصیه شده ترین بازی اکتشاف دریا است. اما، من در واقع Subnautica را برای استراحت ترجیح می دهم. حداقل در Subnautica، خسته نخواهید شد. هنگام غواصی در اعماق دریا و کاوش، کاری برای انجام دادن خواهید داشت.

The Hunter: Call of the Wild

بازی آرامش بخش -The Hunter: Call of the Wild

موجود در: رایانه شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس

من زیاد طرفدار شکار نیستم، بنابراین این بازی برای من خیلی خوب کار نکرد. اگرچه، من می دانم که مردمی هستند که از روند کاوش در طبیعت، ردیابی حیوانات و شکار لذت می برند. شکارچی یک بازی برای همه نیست. اما اگر بتوانید وارد آن شوید، این بازی می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

My Time At Portia

بازی آرامش بخش - My Time At Portia

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

My Time At Portia اساساً مانند Stardew Vallery است، با این تفاوت که این بازی سه بعدی و فقط تک نفره است. در My Time At Portia، شما اساسا نقش یک کشاورز را بر عهده می گیرید. شما محصولات را می کارید و برداشت می کنید، چیز هایی می سازید، و به همشهریانتان کمک می کنید. درست مثل دره استاردیو.

Firewatch

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ

من هنوز Firewatch را بازی نکرده ام اما چیز های خوبی در مورد آن شنیدم. مخصوصا از از کسانی که آن را بازی کرده اند. فایرواچ شامل کاوش و حل معما های زیادی است. چیزی که در مورد این بازی توجه من را به خود جلب کرد سبک هنری زیبای بازی بود. به نظر می رسد این بازی ارزش بازی کردن را دارد.

 Sims 4

باز یآرامش بخش - Sims

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس

گاهی اوقات کنترل زندگی شخص دیگری نسبت به تصمیم گیری های سخت در زندگی واقعی، احساس خوبی دارد. دقیقاً به همین دلیل است که Sims 4 می تواند یک فرار خالص باشد. Sims یکی از آن بازی هایی است که می توانید بار ها و بار ها بازی کنید و هرگز خسته نشوید. زیرا راه های زیادی برای انجام بازی وجود دارد. و، اساساً احساس می‌ کنید که خدایی در حال انجام این بازی است. چه چیزی آرامش بخش تر از این؟

Black Desert Online

بازی آرامش بخش - Black Desert Online

موجود در: کامپیوتر شخصی، پلی استیشن، ایکس باکس

Black Desert Online یک بازی MMORPG است و دقیقاً یک بازی آرامش بخش ساده نیست. این بازی دارای محتوای PVP (بازیکن در مقابل بازیکن) و PVE (بازیکن در مقابل محیط) می باشد. اما بنا به دلایلی، این بازی را بسیار آرامش بخش یافتم. این بازی بسیار انفرادی است و مسیر های زندگی ای دارد که می توانید هر طور که می خواهید بازی را انجام دهید. می‌ توانید یک گرد آورنده شوید، به ماهیگیری بروید، اسب‌ ها را آموزش دهید، غذا بپزید یا با هیولا ها مبارزه کنید. تا زمانی که بازی را خیلی جدی نگیرید، هر مسیر برای بازی کاملاً آرامش بخش است. گرافیک فوق العاده بازی نیز به ایجاد یک تجربه خوب کمک می کند.

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد که بهترین بازی های آرامش بخش را پیدا کنید. همچنین اگر یک گیمیر هستید، توصیه می کنیم پست دیگر ما درمورد بازی GTA 5 آنلاین را بررسی کنید. به نظر شما آیا این بازی ارزش بازی کردن را دارد؟

منبع: lootandgrind

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *