معرفی محصول

بهترین گیم پد های 2021

بهترین گیم پد

بازی در گوشی های هوشمند در طول سال ها به طور قابل توجهی پیشرفت کرده است. زیرا اجزای داخلی گوشی ها قوی تر شده اند و حتی تکنولوژی های مخصوص گیمینگ طراحی و تولید شده اند. تولید کنندگان گوشی های iOS و اندروید در ارائه مجموعه وسیعی از بازی‌ های سرگرم کننده تلاش کرده اند. اما، ضربه زدن وحشیانه بر روی صفحه نمایش لمسی گوشی می تواند تجربه ناامید کننده ای را ایجاد کند که این مشکل به راحتی با یک گیم پد برطرف می شود و صفحه نمایش گوشی آسیب نمی بیند. اگر بیشتر وقت خود را صرف گیمینگ می کنید، قطعاً سرمایه گذاری روی بهترین گیم پد ها می تواند کاملاً ارزشش را داشته باشد.

خوشبختانه، گوشی های هوشمند iOS و اندروید از تعداد زیادی از بهترین گیم پد ها پشتیبانی می کنند. برخی از گیم پد ها از طریق اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌ شوند و برخی دیگر به اتصالات USB-C یا Lightning متکی هستند. با استفاده از این کنترلر های بازی، می‌ توانید بازی با سرعت بالاتر را تجربه کنید و در عین حال بازی‌ را بیشتر ببینید، زیرا با کنترلر دیگر نیمی از صفحه نمایش با انگشتان خود پوشانده نمی شوند. بنابراین، اگر برای بازی آماده هستید، در این مقاله به معرفی بهترین گیم پد های 2021 می پردازیم.

فهرست مطالب

1. Razer Kishi

بهترین گیم پد؛  1. Razer Kishi
1. Razer Kishi
وزن159 گرم
پشتیبانی از سیستم عاملiOS، Android
نوع اتصال USB-C و Lightning
پایه گوشیدارد

اکثر گیم پد ها را می توانید با گوشی مطابقت دهید، اما تعداد کمی از آن‌ ها به اندازه Razer Kishi برای بازی‌ های موبایلی و به سبکی این مدل ساخته شده‌ اند. این گیم پد به طور مؤثر گوشی اندروید را به یک دسته بازی تبدیل می کند. این مدل کنترلر ها را روی دو طرف صفحه نمایش گوشی شما می چسباند. این کنترلر تا زمانی که از USB-C استفاده می کند از طیف گسترده ای از گوشی های اندرویدی پشتیبانی می کند که ارتفاع آن ها بین 145.3 تا 163.7 میلی متر، عرض 68.2 تا 78.1 میلی متر و ضخامت 7 تا 8.8 میلی متر باشد.

اگر نیاز دارید که در حین بازی گوشی را شارژ کنید، نگران نباشید، زیرا این گیم پد می‌تواند انرژی شارژ را عبور دهد. با توجه به این ویژگی ها طبیعی است که این مورد در لیست بهترین گیم پد ها، اولین مورد باشد.

2. SteelSeries Stratus Duo

بهترین گیم پد؛  2. SteelSeries Stratus Duo
2. SteelSeries Stratus Duo
وزن227 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل Android
نوع اتصالبلوتوث
پایه گوشیندارد
عمر باتری20 ساعت

گیم پد SteelSeries Stratus Duo یکی از بهترین گیم پد های 2021 برای بازی های اندروید است. این گیم پد برای اتصال بدون سیم می تواند از طریق بلوتوث به گوشی متصل شود.

می توانید گیم پد را به دستگاه دیگری غیر از گوشی نیز وصل کنید یا حتی گوشی را با یک کابل USB و نمایشگر خارجی راه‌ اندازی کنید، حتی می‌توانید از دانگل بی‌سیم 2.4 گیگا هرتزی این گیم پد برای کمترین تأخیر ممکن استفاده کنید. احتمالا طراحی این گیم پد برایتان آشنا است، زیرا با انتخاب دکمه های متقارن، استایل گیم پد Xbox و گیم پد DualShock سونی را با هم ترکیب می کند. مدل Stratus Duo دارای عمر باتری 20 ساعته برای بازی های طولانی است. فقط توجه داشته باشید، اگر می خواهید این کنترلر را به صورت فیزیکی به گوشی متصل کنید، این برند نگهدارنده گوشی SmartGrip را به صورت جداگانه به قیمت 10 دلار به فروش می رساند.

3. Backbone One

بهترین گیم پد؛  3. Backbone One
3. Backbone One
وزن159 گرم
پشتیبانی از سیستم عاملiOS
نوع اتصال Lightning
پایه گوشیدارد

گیم پد Backbone One اساساً به شما امکان می دهد گوشی آیفون خود را به یک پلتفرم بازی قابل حمل شبیه به Nintendo تبدیل کنید. این گیم پد به عنوان یک داک منعطف برای گوشی با پشتیبانی گسترده از هر نسخه گوشی آیفون، از آیفون 7 تا آخرین آیفون 12 پرو مکس، و تمام اندازه های مختلف مانند آیفون 12 مینی و همچنین آیفون SE نسل 2 عمل می کند. فقط مطمئن شوید که به iOS 13 یا جدید تر به روز باشید. برای آیفون 13 پرو مکس جدید، Backbone Labs آداپتور ویژه ای را منتشر شده است.

Backbone One روی گوشی شما قرار می گیرد و از طریق درگاه لایتنینگ به گوشی متصل می شود و تأخیر کمتری نسبت به اتصالات بلوتوثی دارد. با اتصال Backbone One، بازی را با هر دو دست در کنترل خواهید داشت و در عین حال صفحه نمایش بدون انگشتان قابل مشاهده تر خواهد بود. با وصل کردن کابل لایتنینگ به سمت راست گیم پد، در حین بازی، می توانید گوشی خود را شارژ کنید. به علاوه، می‌ توانید از یک هدست سیمی (حتی هدست های گیمینگ که میکروفون دارند) با استفاده از جک 3.5 میلی‌ متری در سمت چپ کنترلر استفاده کنید.

4. GameSir X2

بهترین گیم پد؛  4. GameSir X2
4. GameSir X2
وزن350 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل Android
نوع اتصال USB-C
پایه گوشیدارد

اگر متعهد به بازی در گوشی اندروید هستید، به سراغ GameSir X2 بروید. این گیم پد برای نگهداری راحت بزرگترین گوشی های اندرویدی موجود، مانند Samsung Galaxy S21 Ultra یا Pixel 6 Pro ساخته شده است. این گیم پد باز می‌ شود و گوشی شما با هر اندازه ای در آن جای می گیرد.

این کنترلر با استفاده از USB-C به گوشی شما متصل می شود، بنابراین لازم نیست نگران شارژ گیم پد باشید. همچنین این نوع اتصال به این معنی است که می‌ توانید زمان پاسخگویی سریع‌ تری نسبت به گیم پد های بلوتوثی دریافت کنید. GameSir از دکمه‌ های میکرو سوئیچ با طول عمر فشاری 3 میلیون بار استفاده کرده است، و قاب همراه آن به ایمن نگه داشتن مجموعه گوشی و گیم پد در حین حرکت کمک می‌ کند. این مورد یکی از بهترین گیم پد های 2021 است.

5. Sony DualSense

بهترین گیم پد؛  5. Sony DualSense
5. Sony DualSense
وزن281 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل iosو Android
نوع اتصال USB-C و بلوتوث
عمر باتری10-13 ساعت
پایه گوشیندارد

DualSense سونی دارای طراحی جدیدی است و در عین حال که کارایی آن بیش از ظاهر زیبا اهمیت دارد. گیم پد DualSense یک شکل ارگونومیک با دستگیره ارائه می دهد و یکی از بهترین گیم پد های 2021 است.

6. 8BitDo Pro 2

بهترین گیم پد؛  6. 8BitDo Pro 2
6. 8BitDo Pro 2
وزن226 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل iosو Android
نوع اتصال USB-C و بلوتوث
عمر باتری20 ساعت
پایه گوشیندارد

8BitDo Pro 2 یکی از بهترین گیم پد ها است. این مدل استایل مشابهی با رابط کاربری یک کنترلر کلاسیک SNES دارد، اما این فقط ظاهر آن است. با نگاهی دقیق تر، متوجه خواهید شد که گیم پد 8BitDo Pro 2 یک گیم پد حرفه ای است و برای گیمر بودن قطعا به آن نیاز دارید.

کنترلر اجازه نمی دهد طراحی نوستالژیک آن، ارگونومی یا عملکرد را محدود کند. 8BitDo بر روی این گیم پد دستگیره‌ هایی با روکش بافتی تعبیه کرده است تا به شما کمک کند در پرتنش‌ترین لحظات بازی دسته را نگه دارید. اگر گیمر بازی های کامپیوتری هستید، بعد از اینکه مقاله بهترین لپ تاپ های گیمینگ را بررسی کردید با این گیم پد می توانید با لپ تاپ یا سیستم هم بازی کنید و دسته دیگری نیاز ندارید.

7. Razer Raiju Mobile

بهترین گیم پد؛  7. Razer Raiju Mobile
7. Razer Raiju Mobile
وزن226 گرم
پشتیبانی از سیستم عاملAndroid
نوع اتصال USB-C و بلوتوث
عمر باتری11 ساعت
پایه گوشیدارد

به‌ عنوان یکی دیگر از بهترین مدل های گیم پد، جای تعجب نیست که برند Razer جایگاه یکی از بهترین کنترلر ها را در فهرست ما داشته باشد. این گیم پد می‌ تواند از طریق بلوتوث یا با سیم از طریق یک کابل‌ USB-C متصل شود.

این کنترلر دارای یک داک داخلی برای گوشی است که به سمت بالا حرکت می کند و برای کار با اکثر گوشی های اندرویدی مناسب است. این کنترلر کمی گران قیمت است و ما آن را فقط برای گیمر های حرفه ای گوشی های اندروید توصیه می کنیم.

8. Xbox Core Controller

بهترین گیم پد؛  8. Xbox Core Controller
8. Xbox Core Controller
وزن285 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل Android و ios
نوع اتصال USB-C و بلوتوث
عمر باتری30-40 ساعت
پایه گوشیندارد

کنترلر Xbox Core جدید مایکروسافت تفاوت چندانی با کنترلر Xbox One قبلی ندارد، فقط ظاهر آن کمی متفاوت است.

این گیم پد مایکروسافت حس گیمینگ در دستان شما را متفاوت می کند. یک ارتقاء کلیدی در نسخه جدید وجود دارد که این گیم پد را به یکی از بهترین و قدرتمند ترین گیم پد های موبایل تبدیل می کند و همچنین دارای ویژگی ارتقاء به بلوتوث LE برای اتصال کم مصرف به گوشی های هوشمند و تبلت ها است.

9. PowerA MOGA XP5-X Plus

بهترین گیم پد؛  9. PowerA MOGA XP5-X Plus
9. PowerA MOGA XP5-X Plus
وزن526 گرم
پشتیبانی از سیستم عامل Android
نوع اتصال USB میکرو و بلوتوث
باتری3000 میلی آمپر بر ساعت
پایه گوشیدارد

اگر می‌ خواهید از Xbox Game Pass نهایت استفاده را ببرید، نمی توانید فقط روی کنسول یا لپ تاپ بازی کنید. یکی از مزیت‌ های بزرگ این مدل این است که می‌ توانید بازی‌ های ایکس‌ باکس خود را با آن در گوشی خود اجرا کنید.

گیم پد PowerA MOGA XP5-X Plus طراحی یک گیم پد Xbox را دارد، بنابراین تمام دکمه ها و کنترل ها در همان جایی که شما به آن عادت کرده اید، قرار می گیرند. برای اتصال گوشی به گیم پد PowerA می توانید هم از سیم و هم بلوتوث استفاده کنید. این کنترلر دارای یک محل نصب برای گوشی است و گوشی هوشمند شما را برای مشاهده و حمل آسان نگه می دارد. باتری داخلی 3000 میلی آمپر بر ساعت است. می توانید از کنترلر برای دادن شارژ به گوشی خود استفاده کنید تا زمان بازی خود را طولانی تر کنید. به تمام این دلایل این مورد یکی از بهترین گیم پد های 2021 است.

آنچه باید در مورد گیم پد های موبایل بدانید

ویژگی های کنترلر بازی
گیم پد

سازگاری: اول از همه، مطمئن شوید که کنترلر با گوشی شما سازگار است. بسیاری از گیم پد های موبایل فقط اندروید هستند، اما گزینه‌ های زیادی برای کاربران آیفون نیز وجود دارد. پس در هنگام انتخاب بهترین گیم پد توجه ویژه ای به سازگاری داشته باشید.

بازی‌ ها: برخی بازی‌ ها برای مدل های خاصی از گیم پد مناسب‌ تر هستند، بنابراین باید در مورد انواع بازی‌ هایی که تمایل دارید، فکر کنید.

نصب: اگر با یک گیم پد گوشی بازی می کنید، به چیزی برای نگه داشتن گوشی یا تبلت خود نیاز دارید. برخی از کنترلر ها دارای پایه هستند، برخی نه. یا اینکه می‌ توانید پایه‌ جداگانه ای برای گوشی خود تهیه کنید. به طور کلی یک پایه برای گوشی، چه داخلی و چه قابل اتصال، توصیه می شود.

منبع: ign.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *