معرفی محصول

معرفی منبع تغذیه کامپیوتر گرین

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

کمپانی گرین یکی از بهترین و برترین کمپانی ها در تولید لوازم جانبی و تجهیزات کامپیوتر است که در بین خریداران طرفداران خود را دارد. ما در این مقاله با نام ” معرفی منبع تغذیه کامپیوتر گرین ” شما را با پاور های گرین آشنا می کنیم.

شما می توانید برای مشاهده پاور های بیشتر این کمپانی به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه کنید.

پاور کیس یا همان منبع تغذیه جزو قطعات مهم داخل کیس ما می باشد که اغلب افراد خلاف این را تصور می کنند و معمولا پاور خوبی را برای دستگاه شان انتخاب نمی کنند در صورتی که عملکرد پاور و خوب بودن آن بر روی عملکرد سایر قطعات و سیستم نیز تاثیر می گذارد.

اغلب افراد برای تهیه یک سیستم، بیشترین هزینه را برای مادربرد و پردازنده می کنند. میزان قدرت خروجی منبع تغذیه ها را با وات نمایش می دهند.

ما در این مقاله در تلاشیم تا نقش یک پردازنده خوب را نشان دهیم. در واقع پاور به طور کلی برق و انرژی سیستم را تامین می کند در واقع اگر این پاور در سیستم موجود نباشد سیستم شما کار نمی کند. این نکته آنقدر مهم است که از منبع تغذیه با نام قلب کامپیوتر یاد می کنند.

به طور کلی وظیفه پاور تبدیل جریان AC به یک جریان DC  می باشد و اگر از یک پاور یا منبع تغذیه با کیفیت استفاده نکنیم امکان هنگ کردن یا ریست تصادفی وجود دارد.

پاورها انواع مختلفی دارند که دارای ویژگی های متفاوتی از قبیل اندازه و کانکتور و … هستند. همین ویژگی ساده در پاورها می تواند قدرت یک سیستم کامپیوتری را از سیستم دیگر متمایز کند. شما می توانید برای نصب پاور به مقاله ” آموزش نصب منبع تغذیه بر روی کامپیوتر ” ما مراجعه کنید.

انواع منبع تغذیه کامپیوتر گرین

پاور گرین Green GP600A-HP

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

GP600A یکی از محصولات کمپانی مطرح گرین است که با قدرت 600 واتی خود می تواند عملکرد بالایی را از خود به نمایش بگذارد. این پاور از سری منابع تغذیه با برچسب HP می باشد که مخفف عبارت High Performance و به معنی عملکرد بالا است.

 در حال حاضر تنها دو مدل 600 و 700 واتی از این در دسترس شما هستند. پاور GP600A-HP دارای ظاهری زیبا و امکانات خوبی است و قیمت مناسبی هم دارد و در دسته‌بندی میانی پاورهای شرکت گرین قرار می‌گیرد. از چشم‌گیرترین امکانات پاورهای سری HP که جزو مزایای اصلی آن‌ها نیز به شمار می‌رود می‌توان به امکان مدیریت کابل‌ها (Cable Management) توسط کاربران، استفاده از فن 135 میلی‌متری با طرح گلف، رنگ‌آمیزی بدنه پاور به رنگ مشکی، به‌کارگیری کابل‌های تخت در بخش مدیریت کابل‌ها و ظاهری شکیل اشاره کرد.

پاور گرین Green GP750B-OCPT

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

پاور « GP750B-OCPT» کالایی از کمپانی گرین بوده که برای تامین انرژی لازم قطعات کامپیوتر تولید شده است. این پاور از نوع ماژولار می باشد. پاورهای ماژولار برای استفاده در سیستم‌های حرفه‌ای که نیاز به درگاه‌های متعدد جهت تامین انرژی قطعات مختلف است مناسب می باشند. فرم فاکتور منبع تغذیه گرین مدل GP750B-OCPT از نوع ATX بوده و اگر قصد تهیه‌ی یک پاور ماژولار برای استفاده در سییستم نیمه‌ حرفه‌ ای خود را دارید GP750B-OCPT می‌تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

پاور گرین Green 600B-HP PLUS

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

منبع تغذیه (پاور) کامپیوتر «600B-HP Plus» محصولی از شرکت «گرین» بوده که از توان خروجی 600واتی بهره می‌ برد. این پاور دارای گواهینامه‌ی 80PLUS از نوع Gold می باشد. محدوده‌ی ولتاژ ورودی این پاور برابر با بازه‌ی 100 تا 240 وات و محدوده‌ی فرکانس ورودی آن برابر با 50 تا 60 هرتز است. پاور 600B-HP Plus از نوع نیمه‌ ماژولاربوده که پاورهای ماژولار و نیمه‌ ماژولار برای استفاده در کیس‌های حرفه‌ای گزینه‌ی مناسبی هستند. کابل‌کشی در این گونه از پاورها ساده‌تر است. برای کاهش دمای پاور شرکت گرین یک فن 135میلی‌متری برای آن در نظر گرفته است. اگر قصد تهیه‌ی یک پاور نیمه‌حرفه‌ای دارید، 600B-HP Plus می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

پاور گرین Green 700B-HP PLUS

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

منبع تغذیه (پاور) کامپیوتر «700B-HP Plus» محصولی از شرکت «گرین» بوده که از توان خروجی 700واتی بهره می‌برد. این پاور دارای گواهینامه‌ 80PLUS از نوع Gold می باشد. محدوده‌ی ولتاژ ورودی این پاور برابر با بازه‌ی 100 تا 240 وات و محدوده‌ی فرکانس ورودی آن برابر با 50 تا 60 هرتز است. پاور 700B-HP Plus از نوع نیمه‌ ماژولار است. پاورهای ماژولار و نیمه‌ ماژولار برای استفاده در کیس‌های حرفه‌ای گزینه‌ های مناسبی می باشند. کابل‌ کشی در این‌گونه از پاورها ساده‌ تر است. شرکت گرین برای کاهش دمای پاور، یک فن 135 میلی‌ متری برای آن در نظر گرفته است. اگر قصد تهیه‌ی یک پاور نیمه‌ حرفه‌ای دارید، 700B-HP Plus می‌تواند انتخابی هوشمندانه برای شما باشد.

پاور Green GP700A-HP

منبع تغذیه کامپیوتر گرین

از چشم‌ گیرترین امکانات پاور GP700A که جزو مزایای اصلی این  محصول نیز به شمار می‌آید، می‌توان به امکان مدیریت کابل‌ها یا Cable Management توسط کاربران، بهره‌ بری از فن 135 میلی‌متری، بکارگیری کابل‌ های تخت در بخش مدیریت کابل‌ها، بدنه مشکی رنگ و ظاهری شکیل اشاره کرد. دو پاور 600 و 700 وات سری HP دارای راندمان بالای %85 و ضریب توان بیشتر از 0.95 در لود های بین 20 تا 100 درصد می‌باشند، همچنین استاندارد 80 Plus Bronze را هم کسب نموده‌اند.

ناگفته نماند در بخش آماده به کار نیز دارای جدید ترین طراحی از نظر مصرف انرژی مطابق با استاندارد جهانی ERP 2013 می‌باشند. این استاندارد قابلیت مصرفی کمتر از 0.5 وات را در حالت آماده به کار، به این سری پاورها داده است. البته برای داشتن این قابلیت مادربردی که استفاده می‌نمایید هم باید با این استاندارد مطابقت داشته باشد.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten