معرفی محصول

هارد وسترن سبز معرفی کامل به همراه مزایای آن

هارد وسترن سبز

امروزه ذخیره سازی پیشرفته برای نیازهای رایانه ای روزانه برای هر شخص با توجه به حجم بالای اطلاعات بسیار مهم و ضروری شده است، در این مقاله قصد داریم شما را با هارد وسترن سبز آشنا کنیم.

همانطور که در مقالات قبلی گفتیم، هارد دیسک های شرکت وسترن دیجیتال در رنگ بندی های متفاوتی طراحی و تولید شده اند و به بازار عرضه شده است. در حال حاضر طبقه بندی محصولات وسترن دیجیتال از شش رنگ اصلی تشکیل شده است که شامل هارد دیسک بنفش، هارد دیسک مشکی، هارد دیسک طلایی، هارد دیسک قرمز، هارد دیسک سبز و هارد دیسک آبی وسترن دیجیتال است که در مورد هر یک از این هارد دیسک ها به طور جامع اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دادیم.

WD، یکی از پیشگامان و رهبران بلند مدت صنعت ذخیره سازی، برای افراد و سازمان هایی که اطلاعات دیجیتالی را جمع آوری، مدیریت و استفاده می کنند، محصولات و خدمات ارائه می دهد.

این کمپانی در سال 1970 میلادی تاسیس شد.

هارد وسترن سبز

این شرکت هارد دیسک های قابل اطمینان و با کارایی بالا تولید می کند که داده های کاربران را از خطر از دست دادن ایمن نگه می دارد.

هارد وسترن سبز با توجه به عملکرد سریع و قابلیت اطمینان، می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تقویت لپ تاپ و یا کامپیوتر شما باشد.

عملکرد پیشرفته برای محاسبات روزمره

با افزایش کارایی توسط وسترن سبز، می توانید به راحتی در حالی که از سرعت و عملکرد قوی لذت می برید بازی کنید، در وب جستجو کنید و … .

قابلیت اطمینان حالت جامد

هارد وسترن سبز

این هارد با توجه به مقاومت بالایی که در مقابل ضربه و آسیب های احتمالی دارد، به شما در حفظ اطلاعاتتان کمک خواهد کرد.

مصرف کمتر، بازی بیشتر

WS Green SSD جزء کمترین درایوهای مصرف کننده انرژی در صنعت است و با استفاده از انرژی کمتر، عمر لپ تاپ شما طولانی تر می شود.

ارتقاء آسان برای رایانه شخصی شما

هارد WD Green بدون نگرانی و به راحتی قابل ارتقا است و می توانید حتی خودتان به تنهایی هارد دیسک جدید را نصب نمایید، زیرا با اغلب رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها سازگاری دارد و این قابلیت بر محبوبیت این هارد افزوده است.

هارد وسترن سبز

توجه داشته باشید که هیچگاه برای وسیله ای که با اطلاعات شما سر وکار دارد حداقل هزینه را در نظر نگیرید، قیمت هرگز نباید تنها عامل برای خرید شما باشد، زیرا در این صورت ممکن است هیچگونه تضمینی برای حفظ اطلاعات شما نباشد.

در واقع سخت افزار سطح پایین می تواند منجر به از دست رفتن اطلاعات شما شود.

در ادامه مشخصات فنی این هارد را ارائه خواهیم داد:

فضای ذخیره سازی 500GB, 1TB, 2TB
سرعت خواندن 545 MB/s
فرم فاکتور3.5 inch
سرعت رابط 6 Gb/s
گارانتی3 سال

وقتی صحبت از دیسک های سخت می شود، بهتر است اطلاعات خود را ایمن نگه دارید. از این گذشته، به طور معمول خرابی درایو بدون اطلاع قبلی رخ می دهد.

هارد وسترن سبز

هارد های WD Green سابقه تکان دهنده ای داشته اند. در مفهوم، WD Greens تلاشی برای ذخیره سازی بایگانی مقرون به صرفه با یک متغیر RPM بود.

به طور کلی هارد های سبز وسترن بین 5400 – 5900 چرخش در دقیقه می چرخد و در عین حال که سرعت افزایش می یابد مصرف انرژی کمتری اتفاق می افتد.

مزایای هارد سبز وسترن

  • ظرفیت بالا همراه با قیمت مناسب.
  • مصرف انرژی کمتر.
  • قابل اطمینان به عنوان وسیله ای برای ذخیره داده ها.
  • آرام و بی سر و صدا

این هارد با دارا بودن ویژگی Intellipower سبب شده تا سرعت هارد هنگام چرخش کمتر باشد و در عین حال مصرف انرژی به حداقل برسد.

هارد وسترن سبز

در حقیقت صرفه جویی در مصرف انرژی بدون آن که تاثیری بر فضای ذخیره سازی داشته باشد، چیزی است که امروزه اغلب افراد در جستجوی آن هستند، که این یکی از ویژگی های بارز هارد وسترن سبز است.

آنچه در این مقاله به اشتراک گذاشته شد، توضیحات و اطلاعاتی در رابطه با هارد وسترن سبز بود که مورد بررسی قرار گرفت.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر