آموزش, نرم افزار

نحوه مخفی کردن بازدید از استوری اینستاگرام به کمک یک ترفند ساده!

مخفی کردن بازدید استوری

فرمت اصلی استوری اینستاگرام لیستی از همه کسانی که استوری ها را مشاهده کرده اند نمایش می دهد. در این آموزش به شما نحوه “مخفی کردن بازدید استوری اینستاگرام” را آموزش می دهیم تا بتوانید بازدید خود را در استوری سایر افراد اینستاگرام مخفی کنید. گاهاً پیش می آید که تمایل دارید یک استوری را به طور مخفیانه مشاهده کنید بدون اینکه فرد مورد نظر از این موضوع آگاه شود! اما همانطور که می دانید این قابلیت در اینستاگرام وجود ندارد و پس از باز کردن یک استوری نام شما در لیست بازدید کنندگان فوراً نمایش داده می شود. اما راهی هست که اگر می خواهید استوری ای را مشاهده کنید که نمی خواهید شخصی که استوری را منتشر کرده از آن مطلع شود، می توانید آن شخص را بلاک کنید، به شرطی که استوری در صفحه پروفایل وی قابل مشاهده باشد (تا 24 ساعت). اگر آن شخص دوستی باشد که شما آن را دنبال می کنید، بلاک کردن او نیز باعث آنفالو شدن وی و عدم دنبال کردن شما توسط او می شود، بنابراین باید پس از 24 ساعت بلاک کردن، مجدداً درخواست فالو ارسال کنید.

با ما همراه باشید تا در این آموزش با یک ترفند ساده به شما نحوه بازدید مخفیانه از استوری ها را آموزش دهیم. 😉

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

مخفی کردن بازدید از استوری اینستاگرام

  1. اینستاگرام را باز کنید.

    این برنامه مانند یک نماد دوربین رنگی نارنجی، صورتی و بنفش است که می توانید آن را در یکی از صفحه های اصلی خود، در منوی برنامه یا از طریق جستجو پیدا کنید.

  2. به پروفایل مورد نظر که استوری آن را مشاهده کرده اید بروید.

    این استوری ممکن است در Story Feed شما در صفحه اصلی باشد. برای ادامه روی پروفایل مورد نظر کلیک کنید.

  3. روی نماد منوی سه نقطه ضربه بزنید.

    در گوشه سمت راست بالای صفحه در پروفایل فرد مورد نظر این گزینه موجود است.

  4. گزینه Block را انتخاب کنید.

    برای تأیید عملکرد خود دوباره روی Block ضربه بزنید.

  • این فرد را به مدت 24 ساعت بلاک کنید، یا تا وقتی که استوری از پروفایل او پاک شود. اگر خیلی زود آن ها را آن بلاک کنید، نام شما در لیست افرادی که از استوری بازدید کرده اند نمایش داده خواهد شد.
  • برای آن بلاک این فرد، به Settings > Privacy > Blocked Accounts بروید، روی پروفایل وی و منوی سه نقطه ضربه بزنید و در آخر بر روی Unblock ضربه بزنید.

نکته: اگر از دوستانتان است یا آن ها را دنبال می کنید، باید دوباره درخواست فالو برای آن ها ارسال کنید و آن ها را دنبال کنید.

امیدواریم مطلب “مخفی کردن استوری در اینستاگرام“به شما کمک کند تا بتوانید به آسانی بازدید خود را از استوری دیگران مخفی کنید.

منبع: www.wikihow.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *