آموزش, نرم افزار

چگونه فیلتر ها را در اینستاگرام جستجو کنیم؟

جستجو فیلتر اینستاگرام

اگر به دنبال فیلتر های اینستاگرام می گردید، اما نمی دانید آن ها را از کجا باید پیدا کنید، در این مقاله نحوه جستجو فیلتر های اینستاگرام را به شما خواهیم گفت. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه پیدا کردن فیلتر های اینستاگرام

فیلترهای اینستاگرام برای افزودن جلوه های ویژه به استوری ها و پست های اینستاگرام استفاده می کنند. چندین فیلتر در برنامه داخلی وجود دارد، اما هزاران فیلتر دیگر نیز در دسترس است. در اینجا نحوه جستجو فیلتر های اینستاگرام آمده است:

  1. در اپلیکیشن اینستاگرام، به قسمت استوری اینستاگرام بروید و آیکون های پایین صفحه را به سمت چپ بکشید، سپس روی ذره بین (Browse Effects) ضربه بزنید.
  2. روی یکی از فیلترهایی که می بینید ضربه بزنید یا از میان دسته بندی های بالا، یک مورد را انتخاب نمایید. برای جستجو با نام / کلمه کلیدی، روی ذره بین ضربه بزنید.
  3. وقتی روی یک فیلتر ضربه می زنید، پیش نمایش آن را خواهید دید. برای دانلود آن می توانید روی علامت فلش به سمت پایین ضربه بزنید. قبل از دانلود فیلتر، با زدن علامت دوربین در سمت چپ، می توانید پیش نمایش آن را روی چهره خودتان ببینید.
نحوه پیدا کردن فیلتر های اینستاگرام

4. برای ذخیره فیلتر روی ok ضربه بزنید. به قسمت دوربین برگردید و آیکون های پایین صفحه را به سمت راست بکشید، تا فیلتر های جدید را پیدا کنید.

نحوه جستجو فیلتر های اینستاگرام

چگونه فیلترهای اینستاگرام را توسط Creator پیدا کنیم؟

کاربران اینستاگرام می توانند برای استفاده دیگران فیلتر های خود را ایجاد یا بارگذاری کنند. اگر می خواهید فیلتر را از یک سازنده خاص دانلود کنید، این مراحل را طی کنید:

  1. پروفایل سازنده فیلتر را پیدا کنید و روی شکلک بالای شبکه او ضربه بزنید.
  2. روی فیلتر مورد نظر خود ضربه بزنید، سپس روی “Try It کلیک کنید یا روی پیکان رو به پایین ضربه بزنید تا فیلتر دانلود شود.
  3. یک عکس بگیرید یا یک فیلم را با فیلتر ضبط کنید، سپس آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.
چگونه فیلترهای اینستاگرام را توسط Creator پیدا کنیم؟

چگونه فیلترهای اینستاگرام دوستان مان را دریافت کنیم؟

فیلتر جالبی را در پیج اینستاگرام دوست خود مشاهده کردید و می خواهید خودتان نیز آن را امتحان کنید؟ برای دریافت آن، روی نام فیلتر در پایین صفحه ضربه بزنید. برای ذخیره آن می توانید روی Try It ضربه بزنید یا روی پیکان رو به پایین کلیک کنید.

همچنین دوست شما می تواند با رفتن به فیلتر مورد نظر، آن را برای شما ارسال کند.

چگونه فیلترهای اینستاگرام دوستان مان را دریافت کنیم؟

امیدوارم مقاله نحوه جستجو فیلتر های اینستاگرام برایتان مفید باشد. موفق و پیروز باشید.

منبع: lifewire

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *