آموزش, سخت افزار

راهنمای خرید پاور بانک

راهنمای خرید پاور بانک

ما در این مقاله با نام راهنمای خرید پاور بانک به شما در خرید پاور بانک ایده آل تان کمک می کنیم. هر کس که از گوشی هوشمند استفاده می کند حتما کمبود یک پاور بانک خوب را حس کرده است. این روزها استفاده از تلفن همراه به شدت افزایش یافته به طوری که از آن به عنوان  دوربین عکاسی و دفتر چه یادداشت و…استفاده می کنیم به خصوص هنگام سفر با اتوبوس در مسیر های طولانی وحتی ماشین شخصی یا در طول سفر امکان دارد جایی برای شارژ کردن گوشی خود پیدا نکنید آنجاست که به فکر خرید یک پاور بانک می افتید اما شما ممکن است برای خرید پاور بانک دچارسردرگمی شوید زیرا این روزها برندهای زیادی در بازار جا پیداکرده اند. از این برندها می توان به شیائومی، انرجایزر، هترون، ای دیتا و بوم پادز اشاره کرد.

در خرید پاور بانک اولین نکته برند محصول می باشد بعد از آن ظرفیت وجریان ورودی ومورد سوم قابل حمل بودن آن است. ما در این مقاله تلاش می کنیم تا بهترین پاور بانک مناسب با سلیقه وکار شما را به شما معرفی کنیم.

فاکتور هایی که در راهنمای خرید پاور بانک به آن ها اشاره می شود و شما باید به آنها توجه کنید عبارتند از : تعداد پورت ها، میزان جریان ورودی، ظرفیت، قابل حمل بودن و …می باشد.

اگر به برند خاصی علاقه دارید می توانید مشخصات سایر برندها را بررسی کرده وسپس به خرید پاوربانک از برند محبوبتان تصمیم بگیرید.

به نظر شما هزینه کمتر برای خرید پاور بانک بهتراست یا اینکه کمی بیشتر هزینه کنیم و پاور بانکی با مشخصات بهترخریداری کنیم؟

راهنمای خرید پاور بانک خوب

شمابرای خرید یک پاور بانک باید ویژگی هایی را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین پاور بانک را متناسب با نیازتان خریداری کنید. شما با بررسی ویژگی هایی که در این راهنمای خرید پاور بانک به آن اشاره شده است می توانید یک انتخاب مناسب داشته باشید.

راهنمای خرید پاور بانک

تعداد پورت

این بخش بستگی به استفاده ی شما از پاور بانک دارد. اگرچند دستگاه را به طور هم زمان به پاور بانک وصل می کنید بهتر است پاور بانک های با پورت بیشتر را خریداری کنید البته نکته ای که در اکثر فایل های راهنمای خرید پاور بانک به آن اشاره نمی شود این است که درگاه اضافی بر روی جریان خروجی تاثیر گذار است یعنی هر چه تعداد پورت ها بیشتر شود جریان خروجی از هر پورت کمتر می شود.

در آخر این نکته را هم مد نظر داشته باشید افرادی که دارای گوشی های اپل می باشند باید از پاور بانکی استفاده کنند که دارای پورت لایتنینگ باشد که به نسبت دیگر پاور بانک ها دارای قیمت بالاتری هستند. یکی از ویژگی هایی که برخی از پاور بانک ها دارند این است که دارای کابل یو اس بی می باشند واگر کابل خود را فراموش کنید به مشکل بر نمی خورید.

راهنمای خرید پاور بانک

جریان ورودی

این مشخصه یکی از اصلی ترین ویژگی های هر پاور بانک است که بسیار مهم بوده و در تمامی فایل های راهنمای خرید پاور بانک به آن اشاره شده است. در بررسی این مشخصه شما باید سری به شارژر وراهنمای گوشی موبایل خود بزنید تا اطلاعاتی مانند میزان جریان ورودی گوشی خود را متوجه شوید. اغلب گوشی های هوشمند امروزی دارای جریان ورودی دو و سه آمپر می باشند.

به طور مثال اگر جریان ورودی یک پاور بانک دو آمپر باشد و پاور بانکی دیگربا مشخصات یکی نسبت به پاور بانک قبلی ولی دارای جریان ورودی یک آمپر باشد مدت دوبرابر باید سپری شود تا گوشی شما شارژ شود. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که اگر به دنبال شارژ کردن تبلت خود به وسیله ی پاور بانک هستید به دلیل اینکه تبلت ها دارای باتری هایی با ظرفیت بالاترو جریان ورودی بیشتری هستند پاور بانک هایی با جریان ورودی دو آمپر را خریداری کنید.

راهنمای خرید پاور بانک

ظرفیت

پاور بانک ها دارای ظرفیت های  5000 تا 26000 می باشد که بعضی پاور بانک ها هم دارای ظرفیت 48000 نیز می باشند. البته تمام این ظرفیت ها مقدار واقعی نیستند بلکه بعضی از پاور بانک ها دارای راندمان 80 یا برخی 90 درصدی هستند که هنگام خرید به ظرفیت واقعی که پاور بانک ارائه می دهد توجه نمائید. ودر نهایت به طور کلی برای این مشخصه باید بیش از هر چیز به ظرفیت باتری گوشی  و میزان استفاده خودتان از گوشی توجه نمائید.

قابل حمل بودن

یادمان نرود که ما پاور بانک را برای چه کاری خریده ایم. ما پاور بانک را برای این خریده ایم که همیشه در کیف ودر دسترس ما باشد نه اینکه ما به خاطر سنگینی اش آن را با خود نبریم البته یک نکته هم اینجا وجود دارد که با افزایش ظرفیت پاور بانک وزن آن نیز افزایش می یابد. پس در هنگام بعضی کارها وفعالیت ها مثل ورزش سنگینی پاور بانک شما را با مشکل مواجه می کند.

راهنمای خرید پاور بانک

تقلبی نبودن پاور بانک

این روزها مردم تمایل بیشتری به خرید از برندهای مطرح دارند به همین دلیل پاور بانک های تقلبی این برندهای معروف زیاد شده است. برای اینکه بدانیم کدام پاور بانک، پاور بانک اصلی است باید از فروشنده ای مطمئن خرید کنیم واز گارانتی آن اطمینان حاصل کنیم زیرا اگر پاور بانک تقلبی باشد دارای گارانتی شرکت معتبروشناخته شده ای نیست. این پاور بانک های قلابی دارای قیمت پائینی می باشد وظرفیت آن از چیزی که نشان می دهد بسیار پایین تر است.

راهنمای خرید پاور بانک

اندازه پاوربانک

این روزها انواع مختلف پاوربانک درابعاد گوناگون وجود دارد از اندازه جاسوئیچی تا اندازه های بسیار بزرگ این مشخصه بسته به شما که خریدار هستید دارد. این تفاوت اندازه با ظرفیت پاور بانک رابطه مستقیم دارد و هرچه اندازه آن بزرگ تر باشد دارای ظرفیت بیشتری نیز می باشد.

اکنون با معرفی چند مدل پاوربانک به شما در خرید پاور بانک  کمک می کنیم :

باتری

خروجی ورودی ظرفیت اسمی وزن ابعاد

(میلیمتر)

تصویر پاوربانک مدل پاور بانک
لیتیوم-پلیمری   5V 2.4A    5V 2A 10000mAH  215gr    130×71×14.1 راهنمای خرید پاور بانک

پاور بانک 10000ورژن 2 شیائومی

لیتیوم-پلیمری 5.1V 2.1A    5V 2A 5000mAH  156gr   127×68.9×10.7 راهنمای خرید پاور بانک

پاور بانک 5000 نسخه 2 شیائومی

لیتیوم-پلیمری     5v 3A

5v 3.1A

9v 2A

    5v3A

9v2A

12v1.5A

20000mAH  440gr    26 × 76 × 147 راهنمای خرید پاور بانک  

پاور بانک UE20001QC 20000m  انرجایزر

 

لیتیوم-پلیمری     5v 2A     5v 2A 8000mAH  200gr 15.8 × 72 × 138 راهنمای خرید پاور بانک  

پاور بانک

UE8001M 8000m انرجایزر

 

لیتیوم-پلیمری 5v 1A

5v 2.1A

5v 1.5A 10400mAH 260gr  21.5 × 77× 102 راهنمای خرید پاور بانک

پاور بانک

pv110 10400AH ای دیتا

 

Gerelateerde berichten