ترفند, ترفند کامپیوتر, ترفند گوشی

چگونه استوری های اینستاگرام را در iOS،Android و دسکتاپ دانلود کنید

استوری اینستاگرام

این روزها بسیاری از افراد به دنبال پیدا کردن سوژه هایی برای عکاسی و منتشر کردن آن در فضای مجازی هستند. اینستاگرام یکی از این شبکه های اجتماعی است که طرفداران خاص خود را دارد. استوری یا داستان یکی از ویژگی های اینستاگرام است که کمک می کند یک عکس را در بین دوستان و افراد مختلفی که شما را دنبال می کنند، منتشر کنید. همچنین شما نیز می توانید استوری، افرادی را که دنبال می کنید، ببینید. اما به صورت طبیعی فقط می توانید این استوری و پست ها را ببینید و قابلیت دانلود آن ها را ندارید. ما در این مقاله چگونگی دانلود استوری های اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

استوری های اینستاگرام

تصاویر و فیلم های ارسال شده برای داستان شما تا 24 ساعت قابل مشاهده هستند. بعد از آن، آنها برای همیشه ناپدید می شوند. اما می توانید به آنها از بایگانی خصوصی خود دسترسی پیدا کنید و حتی تصمیم بگیرید که داستان های منتخب را به صورت “برجسته” در صفحه پروفایل خود برای همیشه نمایش دهید.

همچنین می توانید با ذخیره کردن هر تصویر یا ویدیو به طور مستقل و یا بارگیری کل داستان به عنوان یک فیلم ویدیویی، داستان های خود را در کتابخانه گوشی خود ذخیره کنید. اگر می خواهید محتوا را با یک بستر رسانه دیگر اجتماعی، مانند توییتر به اشتراک بگذارید، این کار می توانید به شما کمک کند.

برای تصاویر ثابت، ساده ترین راه برای ذخیره یک داستان صرفاً گرفتن عکس از صفحه است. ما راهنمایی هایی برای گرفتن عکس در iOS و Android داریم، اما نکته اصلی در اینستاگرام این است که ابتدا انگشت خود را روی صفحه نگه دارید، این امر از رد شدن استوری جلوگیری می کند. اگر می خواهید فیلم های دیگران را ذخیره کنید، به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید.


نحوه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

شما می توانید برای مشاهده مقاله “نحوه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام” بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

iOS

به App Store بروید و Repost Story را برای اینستاگرام دانلود کنید. این برنامه نسبتاً ساده است، فقط کافی است آن را به کتابخانه عکس خود متصل کنید و سپس نام کاربری اینستاگرام خود را جستجو کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد استوری ها را ناشناسانه تماشا کنید، بنابراین آن فرد هرگز نمی داند که شما استوری آن را تماشا کرده اید. ابزار Story Creator همچنین به شما کمک می کند تا عکس ها یا فیلم های قدیمی خود را با تاریخ جدید بازیابی کنید.

Android

برنامه Android که از آن استفاده کردیم Story Saver نام دارد که بصورت رایگان از فروشگاه Google Play در دسترس است. همانند Repost Story در iOS، برای شروع کار باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. صفحه اصلی تمام داستان هایی را که فالوور های شما ارسال کرده اند به شما نشان می دهد، اما می توانید در نوار جستجو برای سایر کاربران نیز آن را جستجو کنید. عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس روی Save ضربه بزنید.

هنگامی که به عکس های خود نگاه می کنید، عکس در پوشه Story Saver نشان داده می شود. صرف نظر از اینکه چگونه یک داستان را ذخیره می کنید، بهتر است با اجازه شخصی که آن را ارسال کرده است، این کار را انجام دهید. این امر به هنگامی مهم است که می خواهید مطالب را در داستان یا فید شخصی خود به اشتراک بگذارید.

استوری در اینستاگرام

اگر ترجیح می دهید استوری را در کامپیوتر خود ذخیره کنید، دو روش برای انجام آن وجود دارد. شاید ساده ترین راه استفاده از StoryDownloader، وب سایت اختصاص داده شده به کار باشد. همچنین ممکن است بخواهید Story Saver ،StoriesIG و Weynstag را امتحان کنید.

با این نوع سایت های دانلود، شما به سادگی نام کاربری خود را وارد می کنید و شما را به یک شبکه از استوری های فعلی آن کاربر می رساند. برای ذخیره آن در کامپیوتر، روی دکمه دانلود ضربه بزنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *