ترفند, ترفند گوشی

4 روش برای تغییر رنگ کیبورد سامسونگ

تغییر رنگ کیبورد سامسونگ

کیبورد سامسونگ که از قبل روی تلفن های گلکسی نصب شده است، از چند طریق قابل شخصی سازی است. می توانید اندازه، شفافیت، سبک چیدمان، اندازه قلم، حالت ها و موارد دیگر را تغییر دهید. علاوه بر این سامسونگ به شما امکان می دهد رنگ کیبورد را نیز تغییر دهید. همه ما می دانیم که ترکیب پیش فرض خاکستری سفید ممکن است گاهی خسته کننده شود، شما می توانید رنگ کیبورد سامسونگ را به 4 روش تغییر دهید تا هیجان انگیز به نظر برسد.

1. استفاده از حالت Dark Mode

یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر رنگ صفحه کلید سامسونگ تغییر تم تلفن به Dark Mode است. وقتی این حالت را در تلفن های Samsung Galaxy فعال کنید، صفحه کلید به طور خودکار سیاه می شود.

برای فعال کردن گزینه Dark Mode در سامسونگ، به “Settings -> Display” بروید. با انتخاب گزینه Dark این حالت برای شما فعال خواهد شد. همچنین می توانید از منوی جستجوی پیشرفته این حالت را فعال کنید.

استفاده از Dark Mode

2. استفاده از تم های صفحه کلید سامسونگ

صفحه کلید سامسونگ چهار تم داخلی را ارائه می دهد که می تواند برای تغییر رنگ صفحه کلید استفاده شود. شما می توانید از بین تم های زیر یک گزینه را انتخاب کنید.

  • Light
  • Solid light
  • Dark
  • Solid

با رفتن به منوی تنظیمات، می توانید تنظیمات کیبورد سامسونگ را پیدا کرده و از این قسمت تنظیمات را اعمال کنید.

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

تغییر تم رنگی کیبورد در سامسونگ

  1. رفتن به منوی تنظیمات

    منوی تنظیمات را در گوشی خود باز کنید

  2. رفتن به بخش مدیریت عمومی یا General Management

    مدیریت عمومی را باز کرده و گزینه “Samsung Keyboard settings” را انتخاب کنید.
    با انتخاب تنظیمات (نماد چرخ دنده در این قسمت) می توانید تنظیمات صفحه کلید را باز کنید.انتخاب General Management

  3. انتخاب تم رنگی کیبورد

    در تنظیمات صفحه کلید سامسونگ گزینه تم را انتخاب کنید، تم های موجود را پیدا خواهید کرد. یک تم را انتخاب کنید تا برای کیبوردتان اعمال شود. برای مشاهده پیش نمایش رنگ صفحه کلید سامسونگ، از گزینه “Show keyboard” یا (نمایش صفحه کلید)در پایین استفاده کنید.
    لطفاً توجه داشته باشید که اگر گزینه مورد نظر خاکستری به نظر می رسد، باید Dark mode را در تلفن خود غیرفعال کنید.
    بدون فعال کردن حالت تاریک یا (Dark mode) روی تلفن، می توان از این روش با انتخاب تم مشکی، برای تغییر رنگ صفحه کلید سامسونگ به رنگ سیاه نیز استفاده کرد.

نکته: در صورتی که گزینه کورد نظر را در منوی تنظیمات پیدا نکردید، می توانید با باز کردن کیبورد در صفحه پیام های خود، آیکن چرخ دنده را در بالای کیبورد مشاهده کرده و از این طریق تنظیمات تغییر تم رنگی را پیدا کنید.

باز کردن کیبورد در صفحه پیام ها

3. استفاده از High Contrast Color

اگر رنگ های صفحه کلید (ساده روشن یا تیره) مناسب شما نیستند، سامسونگ رنگ های با کنتراست بالا را برای صفحه کلید ارائه داده است. همانطور که در بالا گفته شد، تنظیمات صفحه کلید سامسونگ را از طریق تنظیمات تلفن یا مستقیماً از صفحه کلید سامسونگ باز کنید. در تنظیمات صفحه کلید سامسونگ گزینه «صفحه کلید با کنتراست بالا» یا «High Contrast Color» را انتخاب کنید. با فعال کردن این گزینه می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

استفاده از High Contrast Color

4. استفاده از گلکسی تم

در آخر، اگر روش های فوق نیاز شما را برآورده نمی کند، می توانید با استفاده از تک های گوشی، رنگ کیبورد سامسونگ را تغییر دهید. سامسونگ از تم های بومی پشتیبانی می کند، بنابراین لازم نیست به هیچ برنامه شخص ثالثی اعتماد کنید. اشکال این روش این است که استفاده از تم ها باعث تغییر رنگ کل تلفن شما می شود و نه فقط صفحه کلید. اگر مشکلی در این زمینه ندارید، می توانید این روش را امتحان کنید.

1. تنظیمات را در تلفن Samsung Galaxy باز کنید.

2. به فروشگاه Galaxy Themes رفته، گزینه تم را انتخاب کنید. اگر قبلاً این کار را نکرده باشید از شما خواسته می شود تا با حساب سامسونگ خود وارد شوید. مجموعه عظیمی از تم ها را پیدا خواهید کرد، هم رایگان و هم پولی. از نوار جستجو برای یافتن تمی به انتخاب خود نیز می توانید استفاده کنید.

فروشگاه Galaxy Themes

3. هنگامی که تم مورد نظر خود را پیدا کردید، برای مشاهده جزئیات بیشتر در مورد آن، روی آن ضربه بزنید. تصاویر صفحه را بررسی کنید تا ببینید در آن قالب گوشی شما چگونه به نظر می رسد. در آخر، گزینه دانلود را انتخاب کنید.

دانلود تم

4. منتظر دانلود تم باشید و در نهایت پس از اتمام دانلود برای استفاده از تم روی گزینه Apply کلیک کنید.

برای یافتن تمام تم های دانلود شده یا حذف یک تم، با رفتن به قسمت “Settings -> Themes” بروید. روی نماد سه خط در بالا سمت چپ ضربه بزنید و گزینه My Stuff را انتخاب کنید. شما می توانید تمام تم های دانلود شده را در زیر تب Themes پیدا کنید.

اگر می خواهید به رنگ اصلی تم برگردید، روی تم پیش فرض ضربه بزنید. اگر روی هر تم دیگری ضربه بزنید می توانید آن را انتخاب و اعمال کنید.

منبع: www.maketecheasier.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *