آموزش

نحوه ستاره دار کردن پیام های مهم در Google Messages

ستاره دار کردن پیام Google Messages

در این مقاله می خواهیم نحوه ستاره دار کردن پیام ها در ستاره دار کردن پیام Google Messages را به شما بگوییم. گاهی اوقات در پیام ها اطلاعات مهمی داریم که ممکن است بعدا به آن نیاز داشته باشیم و باید آن ها را حفظ کنیم. این اطلاعات مهم می تواند شامل آدرس یا شماره تلفن های ضروری، شماره حساب بانکی و غیره باشد. بعضی اوقات این پیام ها ممکن است در بین پیام های دیگر گم شوند و پیدا کردن آن ها زمان زیادی از شما خواهد گرفت. خبر خوب این است که گوگل یک بروزرسانی Google Messages ایجاد کرده است. جایی که به کاربران امکان ستاره گذاری پیام ها را می دهد.

این یک ویژگی است که در برنامه های دیگر مانند WhatsApp و Telegram نیز وجود دارد. اما اگر شما اغلب از Google Messages استفاده می کنید، این ویژگی شما را خوشحال خواهد کرد.

روش ستاره دار کردن پیام ها در Google Messages

روش ستاره دار کردن پیام ها در Google Messages
  1. گفتگو را باز کنید.
  2. پیامی که می خواهید ستاره دار شود را جستجو کنید.
  3. روی نماد ستاره ضربه بزنید.
  4. اکنون پیام شما ستاره دار شده است.

دلیل ستاره دار کردن یک پیام این است که به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. درواقع شبیه این است که آن را در یک دسته بندی خاص قرار دهید. برای یافتن همه پیام های ستاره دار، روی نوار جستجو ضربه بزنید و باید در بخش های “ستاره دار” آن ها را مشاهده کنید. روی آن ضربه بزنید و می توانید تمام پیام هایی که تاکنون ستاره شده اند را ببینید.

در تعداد پیام هایی که می توانید ستاره دار کنید محدودیتی وجود ندارد، اما تصور می شود اگر بیش از حد زیاد پیام ها را ستاره دار کنید، جستجو ممکن است سخت شود. اگر هنوز این ویژگی برای شما فعال نشده است، نگران نباشید زیرا سرانجام باید در زمان مقرر برای همه کاربران ارائه می شود.

امیدوارم مطلب ستاره دار کردن پیام ها در Google Messages برایتان مفید باشد.

منبع: phandroid

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *