آموزش, نرم افزار

5 مورد از بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس در سال 2020

نرم افزار ویدیو کنفرانس

با گسترش فعلی کرونا ویروس (با نام COVID-19) بسیاری از شرکت ها در حال حاضر به دنبال ایجاد تمهیداتی برای دور کاری هستند، تا به کاهش شیوع کرونا ویروس کمک کنند. در این مقاله ما قصد داریم بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس را به شما معرفی کنیم که در این ایام می توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید.

پیشرفت در فناوری بدان معنی است که ویدیو کنفرانس قابل اعتماد و در دسترس و مقرون به صرفه باشد و می تواند به راحتی به طور مدرن خدمت رسانی کند.

این امر به دلایل مختلفی اهمیت یافته است، نه تنها برای ایجاد انعطاف پذیری کارمندان برای دور کاری، بلکه همچنین احتمال افزایش مشتری و شرکای کلیدی در سراسر جهان بیشتر است.

ویدیو کنفرانس بدان معنی است که جلسات می توانند به صورت آنلاین و بدون نگرانی در مورد مشکلات فنی، عدم دسترسی یا هزینه اضافی انجام شوند.

استفاده از برنامه هایی مانند اسکایپ باعث شده است که ارتباطات ویدیویی به بخشی عادی از روند مکالمه تبدیل شود و انتظار این است که مشاغل به طور فزاینده ای پذیرای این فناوری باشند به این دلیل که مزایای همه جانبه ای را ارائه می دهد.

اگرچه برخی از شرکت های بزرگتر همچنان کوتاهی می کنند. به هر حال در اینجا بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس ارائه شده است.

بهترین نرم افزار های ویدیو کنفرانس

1. GoToMeeting

نرم افزار ویدیو کنفرانس سازگار با موبایل

نرم افزار ویدیو کنفرانس GoToMeeting

GoToMeeting یک نرم افزار ویدیو کنفرانس مستقل است که توسط LogMeIn ارائه شده است. همانطور که انتظار می رود کنفرانس صوتی و تصویری و همچنین به اشتراک گذاری صفحه نمایش را ارائه می دهد.

یکی از ویژگی هایی که GoToMeetings را متمایز می کند، Mobile friendly بودن آن است. شما می توانید یک کنفرانس را از طریق تلفن هوشمند خود تنظیم کنید و یک کنفرانس را شروع کنید.

کاری که برخی از برند های نرم افزاری بزرگ در تلاشند انجام دهند. همچنین تنظیماتی برای به حداکثر رساندن کیفیت تماس و کیفیت تصویر و همچنین دعوت ها و پیوستن به جلسات و همچنین چت ها وجود دارد.

برنامه های تلفن همراه به طور جداگانه برای Android و iOS ارائه شده است و هر دو دارای حجم بررسی مثبت بالایی هستند که این امر دوباره از طرف برخی ارائه دهندگان دیگر که سعی در تعادل کیفیت و امکان استفاده از موبایل را دارند، تغییر ایجاد می کند.

از نظر قیمت گذاری تقریباً تمام ویژگی های استاندارد با ابتدایی ترین ردیف پرداخت موجود است که ماهانه 14 دلار یا 12 دلار در ماه با پرداخت سالانه هزینه دارد.

در حالی که چیز های خوبی در مورد GoToMeetings وجود دارد، اگر به دنبال راه حل VoIP برای تجارت هستید، قابلیت ارتقا به آن را نیز دارد.

2. BlueJeans

نرم افزار ویدیو کنفرانس BlueJeans

BlueJeans در سال 2009 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا است. این شرکت پلت فرم ویدیو کنفرانس مبتنی بر ابر را فراهم می کند.

BlueJeans یک تست رایگان 30 روزه را ارائه می دهد.

رده “Me” هر سال 14.99 دلار برای هر کاربر هزینه دارد، وقتی سالانه پرداخت می شود. کاربران می توانند حداکثر 50 شرکت کننده داشته باشند و از هر رایانه ای، iOS یا Android متصل شوند.

طرح “My Team” هزینه ای بالغ بر 19.99 دلار در هر ماه برای هر میزبان است (هر ساله سالانه پرداخت می شود) و شامل کلیه رده های پایین به علاوه 10 ساعت ضبط جلسات ابری، داشبورد مرکز مدیریت و حداکثر 75 شرکت کننده است.

بسته های “My Company” شامل تمام ویژگی های برنامه های دیگر به همراه اتصال H.323 // سیستم های اتاق SIP، پشتیبانی سیستم اتاق و حداکثر 150 شرکت کننده است.

BlueJeans همچنین از صدای دالبی پشتیبانی می کند. این ویژگی ممکن است مناسب کاربرانی باشد که بیش از تعدادی از ویژگی های موجود در سیستم عامل نگران کیفیت فیلم هستند.

به نظر می رسد BlueJeans نسبت به برخی از نزدیکترین رقبای خود از ویژگی های کمتری برخوردار است، به هر حال کاربران می توانند از تست 30 روزه رایگان استفاده کنند تا ببینند آیا این نرم افزار نیاز های آن ها را رفع می کند یا خیر.

3. Zoom Meeting

کنفرانس ویدیویی رایگان با ویژگی رمزگذاری ایمن و در دسترس برای مک، ویندوز، لینوکس، iOS و اندروید.

نرم افزار ویدیو کنفرانس Zoom Meeting

در نسخه رایگان می توانید جلسات یک به یک یا جلسات گروهی را با حضور 100 نفر برگزار کنید، با این وجود برای برگزاری جلسات امکان برقراری ارتباط با سه نفر یا بیشتر شرکت کننده وجود دارد. محدودیت زمانی 40 دقیقه ای

برخی از ویژگی های خوب آن شامل به اشتراک گذاری برنامه، تخته سیاه و حاشیه نویسی و ویژگی هایی است که باید در نرم افزار های رقیب برای آن هزینه کنید، از جمله ضبط جلسات با فرمت MP4 یا M4A است.

رمزگذاری TLS 256 بیتی اطمینان حاصل می کند که جلساتی که برگزار می کنید و فایل هایی که در آن ها به اشتراک می گذارید، ایمن است.

افزونه هایی برای Microsoft Outlook و Chrome وجود دارد که می تواند برای برنامه ریزی جلسات استفاده شود و سرپرست کنترل زیادی در جلسات چت و اتاق ها دارد.

Zoom Meeting همچنین می تواند به عنوان یک ابزار اساسی چت استفاده شود، اما اگر نیاز های شما کمی بیشتر باشد مانند نیاز به پشتیبانی بیشتر شرکت کنندگان، بسته های مختلف با قیمت مناسب نیز وجود دارد.

4. Skype

Skype

نرم افزار ویدیو کنفرانس مایکروسافت دارای یک نسخه رایگان است.

اسکایپ در میان بسیاری از مردم محبوب است. در حالی که ابزار چت تصویری مایکروسافت اغلب تصور می شود چیزی بیش از راهی برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده نباشد، برنامه cross-platform همچنین از تماس ویدیویی گروهی تا حداکثر 50 نفر پشتیبانی می کند.

اسکایپ همچنین می تواند در یک مرورگر استفاده شود که برای گپ زدن با افرادی که نرم افزار را نصب ندارند، بسیار عالی است. می توانید به سادگی از آن ها دعوت کنید تا با استفاده از آدرس ایمیل عضو شوند.

همانطور که می دانید گزینه اشتراک گذاری صفحه وجود دارد و برای اینکه ساده تر بتوانید روی افرادی که با آن ها صحبت می کنید تمرکز کنید، این امکان وجود دارد که به طور خودکار پیش زمینه ها را محو کنید.

سایر ویژگی های مفید شامل زیرنویس زنده گفتگو ها و امکان ضبط چت ها است.

اگر شما نیاز به جلسات ویدیویی دارید که افراد بیشتری را درگیر می کند Skype for Business یک نسخه پولی است.

با کمترین هزینه ماهانه برای هر کاربر از گپ هایی با حداکثر 250 شرکت کننده، ادغام Office و گزینه های امنیتی قوی تر پشتیبانی می کنید.

5. Google Hangouts

ایده آل برای جلسات کوچکتر، بر روی هر دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه

Google Hangouts

دامنه خدمات پیام رسانی گوگل هرگز اشتباه نمی شود و حتی Hangouts به انواع ملاقات و گپ ها تقسیم می شود.

Hangouts ابزاری بسیار ساده است که از گپ با حداکثر 150 نفر پشتیبانی می کند، اما تماس های ویدیویی برای حداکثر 10 شرکت کننده وجود دارد.

در این نرم افزار گزینه های کمی وجود دارد، اما سرعت و راحتی آن قابل توجه است.

Hangouts را می توان در مرورگر استفاده کرد و برنامه هایی برای سیستم عامل Chrome ،iOS و Android در دسترس است.

در پی شیوع کرونا ویروس که منجر به بیماری تعداد زیادی از مردم شد یا اینکه مجبور به ماندن در خانه شدند.

گوگل برای آسانتر کردن یادگیری مردم در سراسر جهان و یادگیری از راه دور، با ارائه قابلیت Hangouts Meet گسترده به G Suite برای کاربران آموزشی به صورت رایگان قرار داد.

تا اول ژوئیه سال 2020 ویژگی های سطح سازمانی مانند جلسات حداکثر 250 نفر، ضبط در Google Drive و موارد دیگر بصورت رایگان در دسترس است.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *