آموزش, نرم افزار

نحوه ایجاد محدودیت سنی و زمانی در اینستاگرام

محدودیت اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب‌ و پرطرفدار در بین کشور های مختلف است. گاهی اوقات زمان استفاده از اینستاگرام از کنترل افراد خارج می ‌شود. همچنین والدین احساس نیاز می ‌کنند که باید برای فرزندان خود محدودیت هایی در استفاده از اینستاگرم ایجاد کنند. به همین منظور در این شبکه اجتماعی قابلیت هایی قرار داده شده است که به کمک آن می‌ توان به کنترل اینستاگرام پرداخت. در ادامه به بررسی نحوه ایجاد محدودیت سنی و زمانی در اینستاگرام می ‌پردازیم.

آموزش فعال سازی محدودیت زمانی در اینستاگرام

در نسخه جدید اینستاگرام قابلیت محدودیت زمانی با نام Screen Time اضافه شده است. وجود این قابلیت در اینستاگرام می تواند یک محدودیت زمانی در طی روز برای افراد فراهم آورد.

پس از تعیین محدودیت زمانی و فعال کردن آن در نرم افزار اینستاگرام، پس از پایان زمان تعیین شده پیغام هشداری برای شما ارسال می شود. اینستاگرام با ارسال این پیام هشدار شما را به خروج از اینستاگرام ترغیب می کند.

زمان مورد نیاز: 2 دقیقه

برای فعال سازی این قابلیت به روش زیر عمل کنید:

  1. قدم اول

    نرم افزار اینستاگرام را باز کنید.

  2. قدم دوم

    به بخش پروفایل خود بروید.

  3. قدم سوم

    در قسمت بالای صفحه به روی علامت 3 خط کلیک کنید. سپس گزینه Your Activity را انتخاب کنید.

  4. قدم چهارم

    در صفحه باز شده نموداری را مشاهده می کنید که سیر مدت زمان استفاده شما در اینستاگرام را به طور دقیق نشان می دهد و شما می توانید مدت زمان استفاده خود از اینستاگرام را به طور دقیق مشاهده نمایید.

  5. قدم پنجم

    برای فعال کردن یک محدوده زمانی مشخص روی گزینه Set Daily Reminder کلیک کنید. در پنجره باز شده می توانید محدوده زمانی خود را مشخص کنید، این محدوده زمانی برای کاربران اینستاگرام بین 15 دقیقه تا 8 ساعت تعریف شده است.

تا اینجا مقاله ایجاد محدودیت زمانی در اینستاگرام را آموختید. برای فراگیری آموزش فعال سازی محدودیت سنی در اینستاگرام در ادامه مقاله همراه ما باشید.

آموزش فعال سازی محدودیت سنی در اینستاگرام

برای فعال سازی محدودیت سنی در اینستا گرام به روش زیر عمل کنید. به تنظیمات نرم افزار اینستاگرام بروید. نرم افزار اینستاگرام را باز کرده و به بخش تنظیمات بروید. در این بخش با توجه به نوع حساب کاربری خود روی یکی از گزینه‌های Business و Creator کلیک کنید.

پس از باز شدن پنجره تنظیمات در اینستاگرام به دنبال گزینه های Business و Creator بگردید و یکی از آن ها را انتخاب کنید. در صفحه باز شده گزینه Minimum Age را انتخاب کنید. پس از انتخاب یکی از گزینه های نام برده شده در مرحله قبل، در صفحه باز شده گزینه Minimum Age را انتخاب کنید. در صفحه باز شده می توانید محدوده سنی مد نظر خود را برای کشور های مختلف انتخاب کنید.

فعال سازی محدودیت سنی در اینستاگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *