آموزش, نرم افزار

5 اپلیکیشن برتر برای انجام تمرینات ورزشی در خانه برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن ورزش در خانه

اپلیکیشن های ورزش در خانه یک راه عالی برای ورزش در هنگام عدم دسترسی به یک سالن ورزشی است. البته می توان فهمید که کدام یک ارزش وقت شما را دارند. App Store و Google Play Store هر دو دارای اپلیکیشن هایی هستند که نوید کمک به بهبود انعطاف پذیری و تناسب اندام شما را در خانه می دهند. اما فقط بهترین ها توسط متخصصان واجد شرایط و درک واقعی از آنچه باعث می شود یک تمرین ایمن و مؤثر باشد ساخته شده است.

بهترین برنامه های تمرینی خانگی دستورالعمل های واضح را به صورت ویدیویی یا صوتی (یا هر دو) ارائه می دهند و در صورت پیشرفت، مربیان شما را تشویق می کنند. آن ها همچنین طیف گسترده ای از ایده های مختلف تمرین را ارائه می دهند.

در اینجا ما به دنبال برنامه هایی هستیم که می توانید در خانه آن ها را دنبال کید. اگرچه بسیاری از آن ها ایده ها، راهنمایی ها و پشتیبانی هایی را نیز برای ورزش در فضای بیرون یا سالن ورزشی ارائه می دهند. ما همچنین ترکیبی از گزینه های رایگان و پولی را درج کرده ایم، بنابراین برای هر بودجه ای گزینه ای وجود دارد.

اپلیکیشن ورزش در خانه

بهترین برنامه های تمرین خانگی در یک نگاه

  1. Aaptiv
  2. Fitbit Coach
  3. Asana Rebel
  4. Adidas Training and Running by Runtastic
  5. Nike Training Club
  6. Zwift

1) اپلیکیشن ورزش در خانه Aaptiv

هزاران تمرین با صدای راهنما در دستان شماست.

بسترهای نرم افزاری: Android ،iPhone ،Apple Watch

در حالی که اکثر برنامه های تمرین خانگی از ویدیوها برای نشان دادن آنچه باید انجام دهید استفاده می کنند، Aaptiv با شما در مورد هر فعالیتی صحبت می کند، این بدان معنی است که لازم نیست گوشی یا تبلت و لپ تاپ خود را روشن کنید. این ویژگی دارای موسیقی نیز می باشد، بنابراین لازم نیست نگران تنظیم لیست پخش در یک برنامه متفاوت باشید.

اولین باری که وارد سیستم می شوید، از شما خواسته می شود هدفی را تعیین کنید (مانند دویدن سریع تر، کاهش وزن و یا حفظ تناسب اندام) و اطلاعات کمی در مورد سطح تناسب اندام فعلی و عادت های ورزشی خود ارائه دهید. همچنین از شما سؤال می کند که به چه تجهیزاتی دسترسی دارید.

تمرینات به دسته هایی تقسیم می شود که تمرینی و کششی هستند و هرکدام با مدت زمان تخمین زده شده و سطح دشواری، به علاوه رتبه های ستاره از سایر کاربران همراه هستند تا در انتخاب خود به شما کمک کنند.

همه مربیان در برنامه بسیار بی سر و صدا و دلگرم کننده هستند زیرا شما را ترغیب می کنند خود را تحت فشار قرار دهید، که واقعاً می تواند به شما کمک کند هنگام کار به تنهایی و به دور از وزوز یک سالن ورزشی واقعی باشید.

همه این ها با هزینه ماهانه 15 دلار یا 13 پوند، با تخفیف در صورت پرداخت یک سال در دسترس شما قرار می گیرد. این یک تعهد مالی است، اما در اینجا پیشنهادهای زیادی وجود دارد، مانند چالش های گروهی برای اینکه انگیزه خود را حفظ کنید و غیره.

علاقه مند هستید، اما می خواهید اول آن را امتحان کنید؟ هر اشتراک با یک دوره آزمایشی رایگان شروع می شود و اگر قبل از پایان کار اشتراک خود را لغو کنید، هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

2) اپلیکیشن ورزش در خانه Fitbit Coach

یکی از بهترین راه های تمرینات سرگرم کننده و ویدیویی در خانه است.

بسترهای نرم افزاری: ویندوز 10، Xbox ،Hololens ،Android ،iPhone ،iPad

دستورالعمل های ویدیویی تمرینات در Fitbit Coach توسط مربیان حرفه ای و مشتاق هدایت می شوند (شما قبل از شروع تست تناسب اندام خود را انتخاب می کنید)، که شما را از طریق هر حرکت با دستورالعمل های ویدیویی واضح راهنمایی می کند.

مطمئن نیستید که چگونه یک تمرین خاص را انجام دهید؟ فقط بر روی آن ضربه بزنید و دقیقاً چگونگی انجام آن را برای شما نمایش داده ایم.

اولین باری که برنامه را راه اندازی می کنید، از شما خواسته می شود برای یک حساب Fitbit (یا با حساب موجود خود وارد شوید) ثبت نام کنید، سپس یک آزمایش تناسب اندام هشت دقیقه ای را انجام دهید. پس از آن، شما قادر خواهید بود انتخاب خود را از طیف وسیعی از برنامه های طراحی شده با اهداف مختلف، انتخاب کنید.

می توانید در Fitbit Coach Premium ثبت نام کنید، که تمرینات بیشتری را ارائه می دهد. برنامه های شخصی شده بر اساس پیشرفت و اهداف خود، مربیگری صوتی برای اجرا و راه رفتن و بسیاری از موارد دیگر ارائه می دهد. این هزینه هر ماه 9.99 دلار / 7.99 پوند (حدود 15 دلار AU) یا 79.99 دلار / 79.99 پوند است (در حدود 122 دلار AU) اگر سالانه پرداخت کنید.

اپلیکیشن ورزش در خانه

برای استفاده از Fitbit Coach به دستگاه Fitbit احتیاج ندارید. این برنامه همچنین می تواند به فیس بوک و Google Fit متصل شود و به شما امکان می دهد تلاش های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

3) اپلیکیشن ورزش در خانه Asana Rebel

یوگا را در دسترس قرار می دهد و شما را به انجام عادات سالم تر، ترغیب می کند.

بسترهای نرم افزاری: Android ،iPhone ،iPad ،Apple Watch ،Apple TV

برنامه های روزانه خود را ایجاد کنید انتخاب عظیمی از تمرینات که با زیبایی طراحی شده اند و به شما در کاهش وزن و غیره کمک می کند.
Asana Rebel در درجه اول یک برنامه یوگا است، هرچند که با شما در ایجاد بهداشت بهتر خواب و سایر عادات سبک زندگی همراه است.

مانند اکثر برنامه های تمرین خانگی، باید با ثبت نام یک حساب کاربری و وارد کردن چند جزئیات درباره خود (از جمله قد، وزن و سن) شروع به کار کنید.

در حالی که می توانید برنامه را بارگیری کنید و بسیاری از شیوه های یوگا به صورت رایگان مرور کنید، دسترسی به همه آن ها نیاز به پرداخت حق اشتراک دارد. این کار همچنین باعث می شود جلسات مراقبه، یادآوری منظم و مراقبه های راهنمایی شده برای کمک به شما در بهتر خوابیدن باز شود. هزینه عضویت در هر ماه 9/9 پوند یا 47.88 پوند در صورت پرداخت تمام وقت می باشد که آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های تمرین در منزل تبدیل می کند.

تمرین ها به دسته ها، مانند کار اصلی و رفع تنش، با توضیحات مفصل تقسیم می شوند تا به شما در یک انتخاب متناسب با روحیه فعلی شما کمک کنند. در مورد انتخاب چیزی که نیازهای شما را در حال حاضر برآورده می کند بسیار زیاد است. اگرچه می توانید هر کاری را که به خصوص از آن لذت می برید برای دسترسی سریع به موارد دلخواه خود اضافه کنید.

فیلم ها به زیبایی قرار شده اند و در حالی که به نظر می رسد بسیاری از کلاس ها و برنامه های یوگا در درجه اول به زنان اختصاص داده شده است، توسعه دهندگان Asana Rebel اطمینان حاصل کرده اند که راهنماهای زیادی را از مربیان مرد نیز شامل می شود، به علاوه گزینه هایی برای همه توانایی ها.

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

4) Runtastic

یک برنامه تمرین خانگی با راهنماهای صوتی و تصویری رایگان.

بسترهای نرم افزاری: Android ،iPhone ،Apple Watch

طیف گسترده ای از محتوای رایگان شامل راهنمای صوتی می تواند تمرین های سفارشی Lacks و مربیگری انگیزشی ایجاد کند. Adidas Training and Running by Runtastic یکی از مهم ترین برنامه های تمرین خانگی است. همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، برند آدیداس به شدت در این برنامه تبلیغ می شود، اما این فقط یک ابزار بازاریابی نیست.

تمرین های آماده زیادی برای انتخاب وجود دارد و اگر نمی توانید هر چیزی را جذاب کنید، می توانید با انتخاب قسمت های بدن و تعیین مدت زمان، یک حالت سفارشی ایجاد کنید. یک ویژگی متفکرانه که می تواند انرژی زیادی را برای شما ذخیره کند.

شما از طریق تمرینات توسط فیلم ها و راهنمای صوتی هدایت می شوید. در اینجا صحبت های انگیزشی کمی وجود دارد؛ به شما به سادگی گفته اند که چه کاری انجام دهید و تا چه مدت به شما کمک می کند و اولین بار که یک تمرین جدید را امتحان می کنید، گوشی خود را در جلوی چشم داشته باشید تا بتوانید فرم خود را در برابر ویدیوی ارائه شده بررسی کنید، اما پس از قطع این کار، می توانید با آن کنار بیایید.

اگر می خواهید برنامه های آموزش اشتراکی را باز کنید، در صورت پرداخت پیش پرداخت، اشتراک های پولی با مبلغ 9/99 دلار / 7.99 پوند در ماه (در حدود 15 دلار AU) یا 49.99 دلار / 39.99 پوند (حدود 75 دلار AU) برای یک سال در دسترس است. برنامه چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

5) اپلیکیشن ورزش در خانه Nike Training Club

می توانید بیش از 190 تمرین خانگی کاملاً رایگان را انتخاب کنید.

بسترهای نرم افزاری: Android ،iPhone ،Apple Watch

باشگاه آموزش نایک در ازای قرار دادن نام تجاری لباس ورزشی در مقابل شما، آرشیوی چشمگیر از محتوای رایگان ارائه می دهد. هیچ هزینه ای برای این اپلیکیشن ورزش در خانه نیاز به پرداخت نیست. همه چیز کاملاً رایگان است.

ثبت نام ساده است و بعد از وارد کردن فقط تعدادی جزئیات در مورد خود و سطح فعالیت فعلی، به شما یک مجموعه تمرین مفید (با زمان بندی کامل) ارائه می شود که ممکن است متناسب با نیازهای شما باشد.

همچنین می توانید گزینه های گروه ماهیچه ای یا نوع تمرین (استقامت، قدرت، تحرک یا یوگا) را مرور کنید. همچنین می توان دامنه خود را به تمرینات کوتاه یا مواردی که بدون تجهیزات اضافی قابل انجام هستند محدود کنید. در زمان انجام بیش از 190 مورد وجود دارد که تعداد بیشتری از آن ها به طور مرتب اضافه می شود.

فیلم های موجود در این برنامه تمرینی خانگی به خوبی ساخته شده اند (هرچند که به اندازه برخی از پیشنهادات اشتراکی نیستند) و گزینه های دلخواه زیادی را ارائه می دهند. مثل کار کردن با موسیقی و غیره. سوئیچ هایی وجود دارد که می توانید آن ها را روشن یا خاموش کنید. آیا می خواهید هدایت صوتی را خاموش کنید؟ حتی می توانید صدا را به طور کامل خاموش کنید و فقط از تصاویر استفاده کنید.

بسیاری از برنامه های موجود در اینجا می توانند ویدیو را به تلویزیون شما منتقل می کنند، اما Nike Training Club ساده ترین است و به شما امکان می دهد با چند ضربه، تمرین را به یک صفحه بزرگ ارسال کنید.

تنها نکته منفی این است که باید قبل از شروع کار، هر تمرین بارگیری شود (در هنگام نصب همه آن ها شامل نمی شوند) بنابراین به یک اتصال اینترنتی فعال نیاز دارید، اما این بدان معناست که اندازه نصب اولیه کوچکتر است.

ورزش در خانه

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

6) Zwift

برنامه تمرین خانگی Zwift هم ​​دوندگی و هم دوچرخه سواری را در بر می گیرد، بنابراین برخلاف اکثر برنامه های اینجا، برای شروع کار به سخت افزار احتیاج دارد. برای دویدن، به Zwift RunPod (یک سنسور که به کفش شما متصل است) به علاوه یک تردمیل مناسب نیاز دارید. تردمیل های هوشمندی وجود دارند که بطور مستقیم با Zwift ارتباط برقرار می کنند.

برای دوچرخه سواری به دوچرخه احتیاج دارید. اگر سنسور کانسنس، مانیتور ضربان قلب یا قدرت سنج را دارید، خیلی بهتر است.

هر نوع تمرین را که انتخاب کنید، می توانید انواع دوره های مجازی، دویدن یا سوار شدن را در کنار سایر کاربران برنامه از سراسر جهان کشف کنید. شما می توانید با گذر زمان، به گروه های سواری بپیوندید، مدال ها (و کیت اضافی مجازی) کسب کنید و به طور کلی آموزش های داخلی را به زندگی منتقل کنید.

یک فرصت برای یک هدف خوب نیز وجود دارد. Zwift در حال حاضر میزبان یک مأموریت با همکاری بیمارستان بزرگ خیابان اورموند است ، جایی که می توانید برای کمک به تحقق هدف جامعه 18،000 مایل ثبت نام کنید و یک کمک هزینه 25000 دلاری را برای کمک به 18000 کودک بیمار که هر ماه به بیمارستان مراجعه می کنند ، باز کنید.

ما همچنین بهترین برنامه های آیفون و برنامه های رایگان آندروید را گردآوری کرده ایم. این برنامه هایی که در بالا معرفی شده است یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از ابتلا به بیماری ها و ورزش کردن در خانه می باشد. در این روز های کرونایی که اغلب باشگاه ها کنسل و یا منحل شده اند، این نرم افزار ها می توانند به شما کمک بسیاری کنند. ما امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

لینک دانلود اندروید
لینک دانلود iOS

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *