مجله تکنولوژی

بهترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در اندروید

اپلیکیشن مدیریت پسورد

امکان نگه داشتن پسورد شما در یک مکان بسیار جذاب است، با استفاده از تلفن همراه می توانید آن ها را همیشه در اختیار داشته باشید و امنیت را تجربه کنید. همچنین می توانید از این ها برای تنظیم پسورد های پیچیده تر استفاده کنید بدون اینکه بخواهید همه آن ها را به خاطر بسپارید. تعداد زیادی اپلیکیشن مدیریت پسورد در کامپیوتر ها، مک و موبایل وجود دارد. در اینجا بهترین برنامه های مدیریت پسورد برای اندروید معرفی شده اند.

ما همچنین به شدت توصیه می کنیم برای برخورداری از امنیت بیشتر، حتما از احراز هویت دو عاملی استفاده کنید تا به این ترتیب امنیت حساب های کاربری خود را افزایش دهید.

در واقع تأیید هویت دو عاملی خیلی بیشتر از مدیریت پسورد کمک می کند و برخی برنامه ها مانند LastPass، دارای برنامه های تأیید هویت دو عاملی نیز هستند.

1Password

1Password یکی از برنامه های مدیریت رقابت پذیر رمز عبور است. دارای بسیاری از ویژگی های اساسی از جمله مدیریت رمز عبور، تولید رمز عبور، پشتیبانی از سیستم عامل متقابل با سایر سیستم عامل ها و موارد دیگر است.

این برنامه همچنین با قفل رمز عبور و سایر ویژگی های سازمانی و ایمنی همراه است. 1Password یک تست آزمایشی 30 روزه را برای راه اندازی و نسخه نمایشی ارائه می دهد. شما باید در یکی از برنامه های آن ها پس از آن مشترک شوید.

aWallet Password Manager

aWallet یکی از برنامه های مدیریت رمز عبور قدیمی است که در صورت نیاز به رمز های عبور، اطلاعات بانکی، اطلاعات کارت اعتباری و داده های سفارشی را ذخیره می کند.

همچنین یک جستجوی داخلی، نمادهای سفارشی و ویژگی قفل خودکار نیز وجود دارد. حتی یک تولید کننده رمز عبور داخلی نیز وجود دارد، که این یک ویژگی عالی است.

این برنامه کلیه اصول اولیه را در بر می گیرد، شامل رمزگذاری AES و Blowfish است و به نظر می رسد همه کار ها را به درستی انجام می دهد.

شما می توانید برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید و به عنوان یک خرید داخلی در برنامه، هزینه نسخه حرفه ای را بپردازید.

Bitwarden

Bitwarden

Bitwarden یک برنامه مدیریت رمزعبور جدید تر و یک برنامه شگفت آور و خوب است. به نظر می رسد که توسعه دهندگان آن مدیریت رمز عبور را بسیار جدی می گیرند.

این برنامه شامل رمزگذاری AES-256 bit encryption, salted hashing, و PBKDF2-SHA-256 (فناوری کمک می کند تا از حملات بی رحمانه جلوگیری کند).

این برنامه همچنین کاملاً رایگان و کاملاً اپن سورس است و در صورت تمایل می توانید میزبان سرور رمز عبور خود باشید.

حتی از API Autofill خودکار اندروید نیز پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن احتمالاً بهترین برنامه مدیریت پسورد است که احتمالاً قبلاً هرگز نشنیده اید.

Dashlane

Dashlane

Dashlane یک اپلیکیشن مدیریت رمزعبور نسبتاً محبوب است. دارای تعداد مناسبی از ویژگی ها، رمزگذاری خوب و مجموعه مناسب از ویژگی های رایگان است.

نسخه رایگان آن شامل هشدار های امنیتی، ذخیره حداکثر 50 رمز عبور و قابلیت استفاده در یک دستگاه واحد است.

Enpass Password Manager

Enpass یک اپلیکیشن مدیریت رمز عبور نسبتاً قدرتمند است. این برنامه اصول را پوشش می دهد و حتی نسخه های دسکتاپ برای Mac ،PC و Linux نیز وجود دارد.

همچنین فاقد هزینه اشتراک است که یک ویژگی خوب است. در کنار آن برنامه می تواند اطلاعات شما را به صورت پشتیبان تهیه و بازیابی کند که شامل رمزگذاری AES 256 بیتی و همگام سازی cross است و حتی می توانید اطلاعات را از سایر برنامه های مدیریت رمز عبور وارد کنید تا انتقال آسان تر شود.

Keepass2Android

Keepass2Android یکی از اساسی ترین برنامه های مدیریت رمز عبور است. این برنامه امکانات زیادی دارد و شما می توانید از پسورد ها پشتیبان تهیه کنید و مواردی از این دست را داشته باشید.

با این حال بسیاری از ویژگی های پیچیده بسیاری از رقبای خود را ندارد. ادعای اصلی این برنامه مشهور این است که کاملاً رایگان و اپن سورس است.

این برنامه مبتنی بر کد مربوط به Keepassdroid است (که یکی دیگر از مدیران عالی رمز عبور اپن سورس و عالی است) و این دو با یکدیگر سازگار هستند.

Keeper

Keeper یکی از برنامه های قدیمی مدیریت رمز عبور در لیست است. با این حال به روزرسانی های مکرر آن به مرتبط بودن آن کمک می کند.

این اپلیکیشن مدیریت پسورد ویژگی های اولیه از جمله قابلیت های پر کردن خودکار اندروید، تولید گذرواژه و رمز کردن مواردی مانند فایل ها، عکس ها و فیلم ها را دارد.

نسخه دسکتاپ نیز بالاتر از حد متوسط ​​است. این اپلیکیشن یک برنامه مدیریت پسورد خوب و دارای برخی از ویژگی های جالب دیگر برای کاربران قدرتمند است.

با این حال یکی از گرانترین اپلیکیشن های مدیریت پسورد در لیست است. اگر می خواهید آن را امتحان کنید یک نسخه رایگان و همچنین یک نسخه آزمایشی برای نسخه حرفه ای وجود دارد.

LastPass Password Manager

LastPass تقریباً همانند جریان اصلی برنامه های مدیریت رمز عبور است. دارای ویژگی های اصلی از جمله auto-filling رمز های عبور خودکار در برنامه ها، سایت ها و حتی فرم ها است.

همچنین به شما امکان می دهد عکس ها و یادداشت های صوتی را به طور ایمن ذخیره کنید.

چندین ویژگی منحصر به فرد یا غیر معمول دیگر مانند پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت، ژنراتور رمز عبور و حسابرس رمز عبور نیز وجود دارد که به شما اطلاع می دهد اگر رمز عبور شما ضعیف باشد و حتی امکان دسترسی اضطراری به یک دوست یا عضو خانواده به آن وجود دارد.

Password Safe

Password Safe

Password Safe دارای ویژگی است که به طور کلی به اینترنت متصل نمی شود و همچنین از رمزگذاری 256 بیتی پشتیبانی می کند که به شما کمک می کند نسبتاً ایمن باشید.

همچنین دارای طراحی متریال است که به طرز شگفت آوری به نظر می رسد و عمل می کند.

می توانید کلمات عبور خود را در آن قرار دهید، آن ها را برای مرور آسان دسته بندی کنید و حتی رمز های عبور جدیدی را نیز ایجاد کنید. علاوه بر این پشتیبان گیری خودکار نیز دارد.

Google Smart Lock

Google Smart Lock یک اپلیکیشن مدیریت پسورد خوب است و به صورت بومی در Android ،Google Chrome و Chrome OS کار می کند.

در اصل شما به صفحه ای وارد می شوید و گوگل از شما سؤال می کند که آیا می خواهید آن را به خاطر بسپارید؟

سپس دفعه بعد که آن برنامه یا آن سایت را باز می کنید گوگل جزئیات را برای شما درج می کند.

این برنامه از نام های کاربری، گذرواژه‌ ها، اطلاعات کارت اعتباری و سایر موارد پشتیبانی می‌کند و کاملا رایگان است.

OEM solutions like Samsung Pass

OEM solutions like Samsung Pass

این برنامه بسیار رایج نیست، اما برخی از تلفن ها (عمدتا سامسونگ) به عنوان بخشی از سیستم عامل دارای اپلیکیشن مدیریت پسورد هستند.

این اپلیکیشن مدیریت پسورد معمولاً با یک حساب مرتبط است، بین دستگاه ها همگام سازی شده و با امنیت موجود دستگاه کار می کنند.

به عنوان مثال با Samsung Pass می توانید به جای روش های معمول قفل اثر انگشت یا PIN / pattern، با استفاده از اسکنر عنبیه در تلفن سامسونگ، برنامه ها و وب سایت ها را به صورت خودکار تکمیل کنید.

Gerelateerde berichten