مجله تکنولوژی

آپدیت مایکروسافت استور برنامه های اندروید را به ویندوز 11 می آورد!

آپدیت-مایکروسافت-استور-ویندوز-11- فبریه 2022

به‌ روز رسانی‌ های جدید ویندوز 11 در حال حاضر با بهبود برنامه‌ های Notepad و Media Player و همچنین ارائه پشتیبانی محدود از برنامه‌ های اندروید از طریق فروشگاه مایکروسافت منتشر می‌ شوند. برای برنامه‌ های اندروید، فروشگاه مایکروسافت به زودی Appstore آمازون را ادغام می‌ کند، که برای اولین بار 1000 برنامه اندروید را وارد محیط ویندوز 11 می‌ کند.

پانوس پانای، مدیر تولید ویندوز و دستگاه‌ های مایکروسافت، در یک پست وبلاگ مایکروسافت گفت:

“امروز ما بیش از 1000 برنامه و بازی دیگر را با همکاری فروشگاه Appstore آمازون اضافه می‌ کنیم. کاربران ویندوز 11 در ایالات متحده می توانند به Appstore Preview1 در فروشگاه مایکروسافت و برنامه های محبوب مانند Audible، Kindle، Subway Surfers، Lords Mobile، Khan Academy Kids و بسیاری دیگر دسترسی داشته باشند.”

برای به‌ روز رسانی فروشگاه مایکروسافت برای دسترسی به این برنامه‌ ها، برنامه فروشگاه مایکروسافت را باز کنید، به برگه کتابخانه بروید و روی دریافت به‌ روز رسانی‌ ها کلیک کنید. این آپدیت همچنین دو برنامه محبوب ویندوز، Notepad و Media Player را به روز می کند.

Media Player جایگزین برنامه Groove خواهد شد و برای دسترسی با میانبر های صفحه کلید بهبود یافته و کلید های دسترسی برای کاربران اختصاصی صفحه کلید و همچنین کسانی که از سایر دستگاه ها و فناوری های کمکی استفاده می کنند بهینه شده است. به‌ روز رسانی به‌ طور خودکار روی هر موسیقی و پلی لیستی که ممکن است در برنامه Groove داشته باشید منتقل می‌ شود، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن چیزی در این فرآیند باشید.

در مورد Notepad، مایکروسافت در نهایت رابط حالت دارک ویندوز 11 را به برنامه ویرایش متن نمادین می آورد. اگر سیستم شما روی حالت تاریک تنظیم شده باشد، Notepad به طور خودکار تم را اتخاذ می کند، بنابراین نیازی به انجام کاری ندارید.

علاوه بر تم جدید، به‌ روز رسانی Notepad برخی بهبود هایی را در تجربه برنامه ایجاد می‌ کند. پانای گفت:

“منو ها همچنین برای آسان‌ تر یافتن اقداماتی که می‌ خواهید در برنامه انجام دهید ساده شده‌ اند، و ما ویژگی‌ های جدید درخواستی مانند لغو چند سطحی، ایموجی ها، و یک ظاهر مدرن و کارآمد را اضافه کرده‌ ایم.”

به روز رسانی ویندوز 11 تجربه بهتری را نوید می دهد و زمان آن فرا رسیده است!

شکی نیست که ویندوز 11 انتشار کمی سخت داشته است. آخرین به روز رسانی بتا ویندوز 11 برای Windows Insiders دارای برخی مشکلات مانند گرمای بیش از حد CPU است (در حالی که سایر مشکلات مانند راهنمایی های نوار وظیفه نادرست را برطرف می کند)، بنابراین همه مشکلات همچنان در حال رفع شدن است.

البته ویندوز 10 در زمان معرفی اولین بار سال ها پیش مشکلات مشابهی داشت، بنابراین هیچ کدام از این موارد تعجب آور نیست. اما بسیاری از این مشکلات باعث شده است که کاربران از ویندوز 10 به ویندوز 11 ارتقا پیدا نکنند.

با این حال، ارائه ویژگی‌ های جدید و بهبودیافته می‌ تواند کمک زیادی به تقویت پذیرش کند، که امیدواریم به رفع اشکالات و بهبود تجربه کلی ویندوز 11 برای همه کمک کند.

منبع: techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *