آموزش, نرم افزار

نحوه برقراری تماس تصویری در اینستاگرام!

تماس تصویری اینستاگرام

اینستاگرام به سرعت به یکی از جذاب ترین سیستم عامل های شبکه های اجتماعی برای کاربران و مشاغل تبدیل شده است. در سال 2018، اینستاگرام ویژگی جدیدی را اعلام کرد که به کاربران امکان تماس تصویری با یکدیگر می دهد.
چت تصویری یک روش ساده برای برقراری ارتباط با دوستان است. ایجاد یک گپ ویدئویی در اینستاگرام بسیار آسان است و نیاز به دانلود هیچ برنامه اضافی یا حتی تغییر روش استفاده از شبکه اجتماعی نیست. بسیاری از کاربران از این ایده استقبال کردند. در این مقاله قصد داریم نحوه برقراری تماس تصویری در اینستاگرام را به شما بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید.

نحوه ایجاد ویدیو چت یا تماس تصویری در اینستاگرام

به طور کلی همزمان با چند نفر (حداکثر 4 نفر) در اینستاگرام می توان تماس تصویری برقرار کرد. روش انجام این کار به صورت زیر است:

  1. ابتدا نسخه اینستاگرام خود را به آخرین ورژن به روزرسانی کنید.
  2. سپس اینستاگرام را باز کرده و در صفحه اصلی به قسمت دایرکت ها بروید.
رفتن به دایرکت برای برقراری تماس تصویری اینستاگرام

3. وارد صفحه دایرکت ها که شُدید، روی نام شخص مورد نظر که می خواهید با آن تماس تصویری برقرار کنید، کلیک کنید تا وارد صفحه چت با او شوید. سپس روی آیکون دوربین ضربه بزنید.
4. اگر فرد مورد نظر را در لیست دایرکت ها مشاهده نکردید، از طریق نوار جستجو بالا صفحه نیز می توانید نام فرد مورد نظر را جستجو کنید.

نحوه برقراری تماس تصویری اینستاگرام

5. برای برقراری تماس تصویری با فردی که تا به حال با او چت نکرده اید، باید برای نمایش آیکون دوربین، یک پیام برای فرد مقابل ارسال کنید. بعد از ارسال پیام، آیکون تماس تصویری یا دوربین برای شما ظاهر می شود.

6. بعد از کلیک روی آیکون دوربین، منتظر بمانید تا شخص مورد نظر به تماس شما پاسخ دهد. در صورتی که فرد مقابل درخواست تماس تصویری شما را تایید کند، تماس تصویری برقرار می شود.

انتظار برای برقراری تماس تصویری اینستاگرام

7. برای پایان دادن به تماس تصویری، بر روی آیکون ضربدر در بالای صفحه کلیک کنید.

ایجاد ویدیو چت گروهی در اینستاگرام

دقت کنید که برای برقراری چت تصویری اینستاگرم ، به طور همزمان فقط می توانید با 3 یا 4 نفر تماس تصویری برقرار کنید. روش ایجاد آن:

  1. برای ایجاد ویدیو چت گروهی در اینستاگرام، باید ابتدا یک گروه در اینستاگرام ایجاد کنید و یا به گروهی که از قبل ساخته شده وارد شوید و پس از آن بر روی آیکون تماس تصویری کلیک کنید.
  2. در پایین تماس تصویری، از قسمت Add می توانید افراد را به تماس تصویری اضافه کنید.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *