آموزش, ترفند, ترفند گوشی, نرم افزار

معرفی 6 برنامه مدیریت اینستاگرام

برنامه مدیریت اینستاگرام

اینستاگرام به آنچه برنامه رسمی آن ارائه می دهد، محدود نمی شود. اگر برای مدیریت حساب اینستاگرام خود فقط از برنامه رسمی استفاده کرده اید، بسیاری از کارهایی که می توانید انجام دهید، را از دست داده اید. زیرا تعدادی از برنامه های شخص ثالث وجود دارد که به شما کمک می کنند حساب Instagram خود را راحت تر مدیریت کنید. در ادامه به معرفی 6 برنامه مدیریت اینستاگرام می پردازیم:

معرفی 6 اپلیکیشن برتر

در این مقاله به بررسی برنامه مدیریت اینستاگرام می پردازیم که به شما امکان می دهد در کمترین زمان به یک کاربر قدرتمند اینستاگرام (Instagrammer) تبدیل شوید.

1. in Tags

in Tags” یک تولید کننده هشتگ می باشد که محبوب اینستاگرام است. این برنامه بر روی سیستم عامل های اندروید (Android) کاربرد دارد. اگر می خواهید جذابیت پیج خود را افزایش دهید، استفاده از هشتگ مناسب در پست ها، امری ضروری است. برای این کار می توانید از برنامه های هشتگیر استفاده کنید. برنامه های زیادی برای کاربران اندروید اینستاگرام وجود دارد که به علت دارا بودن ویژگی های بیشتر در بین آن ها “in Tags” بیشترین بارگیری را دارد.

  • این برنامه شامل لیست هشتگ های برتر بر اساس دسته بندی ها است.
  • اگر می خواهید پست جدیدی ارسال کنید، به سرعت از برنامه بازدید کنید و با ضربه زدن روی هشتگ 8 مورد را کپی کنید.
  • تولید هشتگ های سفارشی نیز بسیار آسان است، برای این کار به سادگی حداکثر شش کلمه کلیدی را وارد کنید و اجازه دهید برنامه کار خودش را انجام دهد. همچنین نتایج به شما نشان می دهد که هشتگ خاص چند بار توسط انجمن استفاده شده است. در نتیجه، می توانید محبوب ترین هشتگ ها را انتخاب کنید.
برنامه مدیریت اینستاگرام
برنامه in Tags

2. Storeo for Instagram

در حالت عادی، برنامه رسمی اینستاگرام استوری را به مدت 15 ثانیه ارائه می دهد. اما برای افزایش مدت استوری اینستاگرام، می توانید از برنامه “Storeo for Instagram” استفاده کنید. این یک برنامه iOS است. همچنین از داستان های فیس بوک پشتیبانی می کند.

از این برنامه می توان برای تبدیل فیلم های از پیش ویرایش شده به استوری های اینستاگرام استفاده کرد و گزینه فیلم برداری فیلم های سلفی بدون وارونگی آینه را ارائه می دهد.

Storeo for Instagram
Storeo for Instagram

3. Canva

Canva برنامه مدیریت اینستاگرام است که در اینستاگرام به کاربران امکان می دهد استوری یا پست های زیبایی را با استفاده از یک سری الگو های شیک ایجاد کنند.

بنابراین با استفاده از این برنامه ویرایش یک داستان یا پست بسیار آسان است و پس از انجام این کار، کاربران می توانند کارهای خود را در Instagram فقط با چند ضربه به اشتراک بگذارند. امکان بارگیری ویرایش ها برای استفاده بیشتر نیز با Canva یک گزینه است.

برای استفاده از برخی برنامه ها پرداخت هزینه الزامی است، اما گزینه های کافی برای انتخاب هنگام استفاده از نسخه رایگان نیز وجود دارد.

برنامه Canva
برنامه Canva

4. InstaTools

InstaTools یک برنامه اندروید (Android) است. چند قابلیت این برنامه شامل موارد زیر است:

  • برای اولین بار، می توانید داستان افرادی را که دنبال می کنید به صورت ناشناس مشاهده کنید و موارد دلخواه خود را به راحتی از طریق دکمه بارگیری، بارگیری کنید.
  • علاوه بر این، InstaTools همچنین امکان بارگیری سریع تصاویر از اینستاگرام را فراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که بعداً برای ساختن کلاژ ها یا شبکه های عکس خود از آن ها دوباره استفاده کنید.

نکته: استفاده از این برنامه 100 درصد رایگان است، اما حاوی مقدار مناسبی از تبلیغات است.

برنامه InstaToolsبرنامه مدیریت اینستاگرام می باشد.
InstaTools

5. TikTok

TikTok برای کاربرانی که می خواهند داستان یا پست ویدیویی ایجاد کنند، برنامه مناسبی است. بارگیری و نصب آن رایگان است و دارای ویژگی های بی شماری برای ویرایش فیلم است. علاوه بر ویرایش ویدئو، کاربران می توانند برای الهام گرفتن و یا برای سرگرمی، در منابع خبری ویدیوی دیگران نیز کاوش کنند.

تنها چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که این برنامه، فیلم هایی را که با آن ایجاد می کنید، علامت گذاری (واتر ماک) می کند و این ممکن است مورد پسند شما نباشد.

برنامه TikTok
TikTok

6. 4K Stogram

4K Stogram بر روی ویندوز، مک و لینوکس نصب می شود. نصب این برنامه هزینه دارد. این برنامه به شما امکان می دهد عکس ها و فیلم های اینستاگرام را از هر حسابی، حتی شخصی مشاهده کرده و سپس آن را بارگیری کنید. علاوه بر این، این برنامه همچنین به کاربران امکان می دهد کار های دیگری مانند بارگیری استوری ها و همچنین بارگیری عکس ها بر اساس مکان یا هشتگ ها را انجام دهند.

فقط یک نام کاربری یا پیوند عکس اینستاگرام وارد کنید و دکمه “اشتراک” یا “Follow user” یا “Subscribe” را فشار دهید.

نرم افزار 4K Stogram
نرم افزار 4K Stogram

سایر ویژگی های نرم افزار 4K Stogram

  • دانلود همزمان عکس ها از چند حساب و ذخیره آن با فرمت JPEG.
  • با دنبال کردن حساب های مورد علاقه، آخرین عکس ها را به طور خودکار دریافت می کنید.
  • امکان دانلود فیلم از اینستاگرام با فرمت MP4.

منبع: maketecheasier.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *