ترفند, ترفند گوشی

3 روش متوقف کردن درخواست های گروهی در اینستاگرام

متوقف کردن درخواست های گروهی اینستاگرام

با وجود قابلیت های زیادی که اینستاگرام برای بسیاری از افراد فراهم کرده است، معایبی نیز دارد. مواردی که جزء معایب اینستاگرام محسوب می شود کم نیست و از جمله آن ها می توان به درخواست های آزار دهنده گروهی در اینستاگرام اشاره کرد. ما در این مقاله تصمیم داریم شما را با روش متوقف کردن درخواست های گروهی در اینستاگرام آشنا کنیم.

اگر قصد دارید این روش را بیاموزید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

روش های متوقف کردن درخواست های گروهی در اینستاگرام

روش اول: پروفایل ها را به حالت خصوصی دربیاورید.

راه حل اول بسیار ساده است، اما در بیشتر موارد قابل استفاده نیست. شما به سادگی می توانید تنظیمات پروفایل خود را از حالت عمومی به حالت خصوصی تنظیم کنید. مشکلی که در این مورد وجود دارد این است که هرچه حساب شما محبوبیت بیشتری داشته باشد، میزان اسپم شما افزایش پیدا می کند، این نکته قابل به ذکر است که حساب های کابرانی که دارای تعداد محدودی کاربر هستند کمتر مورد هجوم درخواست های هرز نامه قرار می گیرند.

فقط حساب هایی که درخواست های آزار دهنده زیادی دریافت می کنند مورد حمله هرزنامه ها قرار می گیرند. مدیر این گونه حساب ها در تلاش هستند که کاربران خود را افزایش دهند.

مراحل انجام این روش

  1. مرحله اول: مشخصات را به صورت خصوصی تنظیم کنید.
  2. مرحله دوم: اعلان ها را برای درخواست های گپ غیرفعال کنید.
  3. مرحله سوم: غیرفعال کردن دعوت های گروهی را انتخاب کنید.

روش دوم: اعلان درخواست های چت خود را غیر فعال کنید.

جلوگیری از دعوت های گروهی در اینستاگرام
جلوگیری از دعوت های گروهی در اینستاگرام

غیر فعال کردن اعلان ها یک راه کاربردی و موثر برای متوقف کردن درخواست گروهی در اینستاگرام است. این راه حل شما را از دریافت آن اعلان های مزاحم خلاص می کند، اما همچنان می توانید اعلانی را که به شما در مورد درخواست های چت اطلاع می دهد در نمای کلی مشاهده کنید. نگران درخواست های خود نباشید چون با این روش فقط جلوی درخواست های مزاحم گرفته می شود.

مراحل انجام این روش

  1. مرحله اول: به نمایه اینستاگرام خود بروید و روی نمادی که با سه خط افقی در گوشه بالا سمت راست نشان داده شده است ضربه بزنید.
  2. مرحله دوم: سپس به اعلان ها بروید.
  3. مرحله سوم: در آنجا می توانید “دایرکت ها” را مشاهده کنید و سپس آن ها را انتخاب کنید.
  4. مرحله چهارم: سپس با انتخاب دکمه رادیویی “خاموش” می توانید گزینه غیرفعال کردن اعلان ها را برای درخواست های گروهی مشاهده کنید. آن را انتخاب کنید تا اعلان ها در اینستاگرام غیر فعال شوند.

روش سوم: از دعوت های گروهی در اینستاگرام جلوگیری کنید.

غیر فعال کردن دعوت های گروهی
چگونه دعوت های گروهی را در اینستا گرام غیر فعال کنیم
دعوت های گروهی در انستاگرام را غیر فعال کنید.
روش غیر فعال کردن دعوت های گروهی

اگر یک حساب Pro دارید که به طور خاص برای مشاغل مناسب است، تنظیمات اینستاگرام شما راحت تر قابل دسترسی است. امروزه خود اینستاگرام نیز بر روی تنظیمات جدیدی کار می کند که کاربران بتوانند از تنظیمات اینستاگرام، دسترسی هرز نامه ها را ببندند.

تا زمانی که این تغییر بزرگ در حساب های کاربری اینستاگرام اتفاق نیفتاده است، می توانید از حساب حرفه ای به عنوان کاربر خصوصی اینستاگرام نیز استفاده کنید. منظور این نیست که اینستاگرام بخواهد تا آخر این چنین باشد، اما حداقل می توان گفت که این روش برای توقف درخواست های گروهی موثر است.

منبع: www.nextpit.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *