ترفند, ترفند کامپیوتر

راهکار های کاهش پینگ در بازی آنلاین

کاهش پینگ بازی آنلاین

تاخیر در بازی های آنلاین را “پینگ” می گویند که می توان با بهبود اتصال به اینترنت، این تاخیر را به نحوی کاهش داد. پینگ به تعداد میلی ثانیه ای که برای یک عمل واقعی (مانند فشار دادن دکمه یا حرکت ماوس) برای ثبت نام در سرور بازی مورد استفاده شما نیاز دارد، اشاره می کند. بهترین dns برای ping را می توانید در این مقاله جستجو کنید. در ادامه راهکار هایی را برای کاهش پینگ در بازی های آنلاین به شما ارائه خواهیم داد.

کاهش پینگ بازی های آنلاین.

1- به روتر نزدیک تر شوید

اگر از اتصال Wi-Fi استفاده می کنید، کاهش فاصله بین دستگاه بازی و روتر، باعث افزایش قدرت اتصال به اینترنت می شود که به نوبه خود، پینگ شما را کاهش می دهد.

  • در حالی که به احتمال زیاد این مرحله مشکلات پینگ شما را برطرف نمی کند، اما یک قانون کلی خوب است. مواردی مانند دیوار ها، کف و سایر موانع فیزیکی مانع سیگنال بی سیم شما می شوند.

2- برنامه ها و وب سایت های پس زمینه را ببندید

داشتن برنامه های پهنای باند سنگین مانند Netflix، YouTube، خدمات تورنت، و حتی سایر بازی های در حال اجرا، به شدت بر پینگ شما تأثیر می گذارد. این امر در مورد برنامه ها و وب سایت های پس زمینه در همه دستگاه ها صدق می کند، نه فقط برای دستگاهی که در آن بازی می کنید.

  • اگر درحال دانلود فایل های پر حجم هستید، دانلود را مکث یا لغو کنید.
  • برنامه های مبتنی بر اینترنت بر پینگ شما تأثیر نمی گذارد، اگرچه ممکن است بر عملکرد بازی شما تأثیر بگذارد.

3- تعداد دستگاه هایی را که به روتر اتصال دارند را کم کنید

روتر ها و اتصالات اینترنتی، می توانند از بسیاری از دستگاه ها پشتیبانی کنند، اما هر دستگاه در حال استفاده، از سرعت اتصال موجود کاسته و پینگ شما را افزایش می دهد.

  • هنگام بازی، دستگاه های تلفن همراه خود را در حالت هواپیما قرار دهید، زیرا با این کار آن ها را از شبکه Wi-Fi خارج می کنید بدون اینکه شما را مجبور به استفاده از داده های تلفن همراه کند.

4- از سرور های محلی استفاده کنید

اگر به بازی در سرور های دیگر کشور ها، عادت داشته باشید، پینگ شما را به میزان چشمگیری کاهش می دهد. بهتر است در سرور های موجود در کشور خود بازی کنید، در حالی که ممکن است مجبور شوید چند دقیقه در انتظار بنشینید تا بتوانید به یک بازی بپیوندید، اما عملکرد بالاتر ارزش صبر را دارد.

  • بسیاری از بازی ها به شما امکان می دهند سرور های بازی را بر اساس مکان یا کشور مرتب کنید. این می تواند به شما کمک کند به نزدیکترین سرور ممکن متصل شوید.
  • اکثر بازی ها، پینگ یا مجموعه ای از نوار های نمایانگر پینگ شما را در کنار سرور های خاص نمایش می دهند.

5- دستگاه خود را از طریق کابل Ethernet به روتر خود، وصل کنید

تا زمانی که روتر مشکلی ندارد، پینگ شما هنگام اتصال سیمی کمتر است تا زمانی که اتصال بی سیم باشد.

  • اگر این امر پینگ شما را پایین نیاورد، روتر شما به احتمال زیاد باعث پینگ پایین شما می شود یا اتصال به اینترنت مستقیم از ISP شما می تواند مقصر باشد.

6- روتر و مودم خود را راه اندازی مجدد کنید

اگر تجهیزات شبکه شما بدون وقفه کار می کند، گاهی ممکن است به درستی کار نکند. جدا کردن کابل های برق از مودم و روتر، سی ثانیه یا بیشتر منتظر ماندن و سپس اتصال مجدد آن ها، اتصال اینترنت شما را تازه کرده و به طور بالقوه پینگ شما را کاهش می دهد.

  • پس از اتصال روتر به شبکه، ممکن است چند لحظه طول بکشد تا شبکه شما دوباره آنلاین شود.

7- با خط خدمات مشتری ارائه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید

قبل از اقدام برای جایگزینی روتر خود، با ISP خود تماس بگیرید تا آن ها از مشکلات تاخیری شما مطلع شوند. آن ها ممکن است پاسخ ارزان تری برای شما داشته باشند.

  • این کار آسان تر و ارزان تر از جایگزینی روتر شما است.

8- روتر خود را تعویض کنید

به خصوص اگر روتر و یا مودم شما بیش از چند سال از عمر آن ها می گذرد، تعویض دستگاه شما تأثیر قابل توجهی بر قدرت، سرعت و ثبات اتصال اینترنت شما خواهد داشت. هنگام نصب روتر جدید، احتمالاً پینگ شما کاهش می یابد.

  • حتماً قبل از خرید روتر خود به طور کامل تحقیق کنید.
  • ممکن است بخواهید کمی بیشتر روی “روتر مخصوص بازی” سرمایه گذاری کنید، به ویژه اگر همزمان با چند نفر در یک شبکه بازی کنید.

9- بسته اینترنت خود را ارتقاء دهید

متأسفانه، اگر هیچ چیز دیگری به کاهش پینگ بازی آنلاین شما، کمک نکرده است، باید بسته اینترنت را با سرعت بارگذاری و بارگیری بالاتر از ISP خود انتخاب کنید.

  • ISP ها غالباً معاملات یک ساله ای در زمینه برنامه های خاص دارند. اگر ISP فعلی شما برای شما کار نمی کند، ممکن است به طور کامل ISP را تغییر دهید.
  • بسیاری از ارائه دهندگان اینترنت دارای بسته “Gamer” با افزایش سرعت بارگذاری و بارگیری هستند.

امیدواریم این پست برای شما مفید بوده باشد، همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد DNS خصوصی و نحوه استفاده از آن در اندروید، می توانید به پست دیگر ما مراجعه کنید.

منبع: wikihow

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *