آموزش, آی او اس, سیستم عامل

پنج دلیل برای ارتقا به iOS 14

پنج دلیل برای ارتقا به iOS 14

iOS 14 مجموعه ای از ویژگی های بسیار جذاب جدید را با خود به همراه آورده است که باید استفاده از آیفون را به تجربه ای بهتر از آنچه در حال حاضر است تبدیل کند. سیستم عامل جدید از طریق iPhone 6s در دسترس همه آیفون ها قرار دارد، به علاوه سیستم عامل iPad همراه با آن، iPadOS، برای طیف وسیعی از مدل های iPad در دسترس است. اکنون که iOS 14 در دسترس عموم قرار گرفته است، احتمالاً آن حباب قرمز کوچک را روی نماد تنظیمات دارید که به شما می گوید باید آن را ارتقا دهید. اما لزوماً نباید دکمه به روزرسانی را فشار دهید. دراین مقاله پنج دلیل برای ارتقا به iOS 14 را توضیح خواهیم داد.

کتابخانه ای از برنامه ها(the app library)

کتابخانه ای از برنامه ها(the app library) برای ios14

مسلما App Library مفیدترین ویژگی iOS 14 است. با App Library، می توانید برنامه های پر کاربرد خود را در صفحه اصلی نگه دارید و از اپل بخواهید آن ها را به صورت خودکار در پوشه ها مرتب کند. در App Library این امر باعث می شود که سازماندهی در iOS بسیار راحت تر باشد، شاید هنوز به راحتی کشوی برنامه Android نباشد و هنوز هم نمی توانید پوشه های سفارشی را در App Library ایجاد کنید، اما کاربران ios از این ویژگی استقبال می کنند.

ابزارک های صفحه اصلی(Home screen widgets)

ابزارک های صفحه اصلی برای ios 14

در iOS 14، می توانید ابزارک ها را به صفحه اصلی اضافه کنید، به این معنی که دیگر لازم نیست در Today view جمع شوند. ابزارک ها را می توان در سه اندازه مختلف اضافه کرد و حتی یک ابزارک پشته هوشمند وجود دارد که با هوشمندی، برنامه هایی را که ممکن است بخواهید باز کنید، اخباری که ممکن است بخواهید ببینید و غیره ارائه می دهد.

تصویر در تصویر (Picture-in-picture)

قابلیت Picture-in-picture برای اپل

مدتی است که Android از حالت تصویر در تصویر برخوردار است، اما سرانجام به iOS راه پیدا کرده است. مهم نیست که چه کسی برای اولین بار آن را داشته باشد، این ویژگی مورد استقبال قرار گرفته است. با استفاده از تصویر در تصویر، می توانید هنگام انجام کارهای دیگر در پس زمینه، به تماشای یک فیلم ادامه دهید. ویژگی بسیار مفیدی است که باعث می شود انجام چند وظیفه در iOS بسیار بهتر باشد.

تصاحب تمام صفحه از بین رفته است

تصاحب تمام صفحه در ios14 از بین رفته است

هیچ چیز بدتر از این نیست که وقتی در وسط کاری هستید با کسی تماس بگیرید و فکر خود را از دست دهید یا کاری را که انجام می دهید فراموش کنید. با این وجود در iOS 14، تماس ها، سیری و سایر اعلان های موجود در کل صفحه از بین رفته است. در عوض، Siri هنگام فعال شدن در یک حباب کوچک در پایین صفحه نمایش وجود دارد، در حالی که اگر از تلفن خود استفاده می کنید، تماس ها در یک بنر ظاهر می شوند. ممکن است به نظر یک تغییر کوچک برسد، اما قطعاً یک تغییر مفید است.

برنامه های پیش فرض دیگر

برنامه های پیش فرض دیگر برای ios 14

آیا نمی خواهید از برنامه Mail’s Apple استفاده کنید؟ یا شاید شما ترجیح می دهید از Chrome استفاده کنید تا Safari. در حالی که نمی توانید برنامه های پیام پیش فرض را تغییر دهید، در iOS 14 می توانید سرانجام برنامه های پیش فرض نامه و مرورگر را تغییر دهید، به این معنی که شما مجبور نیستید دائماً بین برنامه ساخته شده توسط Apple و گزینه دلخواه خود جابجا شوید.

امیدوارم مقاله (پنج دلیل برای ارتقا به iOS 14) مورد استفاده شما بوده باشد.

منبع : digitaltrends

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *