مجله تکنولوژی

ویژگی امنیتی واتس اپ افزایش می یابد!!!

ویژگی امنیتی واتس اپ

شرکت واتس اپ در نظر دارد با افزودن ویژگی تاچ ای دی امنیت این اپلیکیشن را افزایش دهد. توسعه دهندگان فیس بوک در حال کار بر روی ویژگی امنیتی جدید واتس اپ می باشند. در این آپدیت واتس اپ ویژگی touch ID را به منظور امنیت بیشتر کاربران ارائه می دهد. از طرفی نسخه وب واتس اپ این امکان را به شما می دهد تا از پیام رسان در مرورگر رایانه شخصی و یا مک بوک خود بدون آن که اتصال خود را قطع کنید، استفاده کنید.

در سال گذشته واتس اپ اتصال به اپلیکیشن خود را توسط ویژگی اثر انگشت و تشخیص چهره برای ios ارائه کرده بود، به نظر می رسد این بار واتس اپ تصمیم گرفته این ویژگی را برای اندروید نیز ارائه دهد. با این ویژگی کاربران می توانند بدون استفاده از کد توسط اس ام اس هر زمان که تمایل داشتند توسط اثر انگشت یا تشخیص چهره وارد اپلیکیشن واتس اپ شوند. کاربران اندرویدی مشتقاق تر از قبل منتظر این ویژگی جدید هستند.

ویژگی جدید واتس آپ تاچ ای دی و فیس ای دی
ویژگی امنیتی واتس اپ: اضافه شدن touch ID

از طرفی ویژگی تاچ ای دی (touch ID) را به منظور افزایش ایمنی در واتس اپ برای اتصال به مرورگر نیز ارائه خواهد داد. زمانیکه شما اتصال خود را به مرورگر برقرار می کنید واتس اپ از شما درخواست اثر انگشت می کند. یکی از مزیت های این ویژگی این است که شخص دیگری که از تلفن شما استفاده می کند، نتواند به مرورگر رایانه یا مک اتصال پیدا کند.

برای آن دسته از کاربرانی که تلفن همراه مجهز به اثرانگشت ندارند جای نگرانی نیست، زیرا می توانند به همان روش قبلی توسط کد یا ایمیل وارد واتس آپ شوند.

موفق و پیروز باشید.

مطالعه بیشتر :

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *