ترفند, ترفند گوشی

5 نرم افزار رایگان دانلود آهنگ برای اندروید

نرم افزار دانلود آهنگ

امروزه همه ما به خوبی در جریان تولید رسانه ها هستیم و بسیار از آن ها در گوشی خود استفاده می کنیم. با این حال برای راحت تر شدن کار نرم افزار های رایگانی برای دانلود آهنگ وجود دارد که ما قصد داریم آن ها را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار های دانلود آهنگ

نرم افزار های پولی بسیار خوبی وجود دارد که به شما این امکان را می دهند تا موسیقی را در دستگاه اندروید خود دانلود کنید، اما خوشبختانه برای شما خدمات رایگان فوق العاده ای هم وجود دارد.

در اینجا برنامه های خوب را برای دانلود موسیقی در دستگاه اندروید شما آورده شده است که هزینه ای برای شما ندارد.

1. NewPipe

نرم افزار دانلود آهنگ

NewPipe هنوز هم در حال پیشرفت است اما با وعده های فراوانی این کار ادامه دارد.

اما مطمئناً هنگام دانلود موسیقی کار خواهد کرد.

این برنامه به طور مداوم در حال بهبود است.

به طور پیش فرض این برنامه به عنوان پیش زمینه YouTube باز می شود.

به سادگی ویدئویی را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید، سپس بر روی نماد دانلود در بالا سمت راست کلیک کنید و انتخاب کنید که آیا می خواهید آن را به صورت ویدیو یا صوتی دانلود کنید و چه فرمتی را می خواهید برای آن انتخاب کنید.

برای تغییر در SoundCloud روی نماد منو در گوشه بالا سمت چپ و سپس روی نماد “NewPipe” در بالا ضربه بزنید و SoundCloud (بتا) را انتخاب کنید.

2. YMusic

نرم افزار دانلود آهنگ

YMusic یکی از برنامه های دانلود موسیقی بسیار حساس تر و رسمی تر است که به شما امکان می دهد تا ویدیوهای YouTube را به عنوان یک فایل صوتی پخش کنید، حتی به شما امکان می دهد که آن را در پس زمینه گوشی خود اجرا کنید.

نکته جالب اینجا است که می توانید فیلم ها را به صورت فایل های صوتی نیز بارگیری کنید. شما می توانید آن ها را در فرمت های M4A و MP3 دانلود کنید و یک کتابخانه ی عالی دارد که متعاقباً به شما امکان می دهد فایل های موسیقی خود را درست مانند آنچه در یک برنامه پخش موسیقی پخش کرده اید مدیریت کنید.

از بین تمام گزینه های موجود در این لیست کار کردن با YMusic بسیار راحت است (اگرچه مجبورید آن را از خارج از Play store دانلود کنید).

3. SONGily

نرم افزار دانلود آهنگ

به نظر می رسد برای دانلود این برنامه لازم باشد تا عضو شوید، اما به انبوهی از آهنگ ها دسترسی خواهید داشت و هر آهنگی را که پیدا می کنید برای آن گزینه هایی اعم از پخش و دانلود وجود خواهد داشت.

اخیراً امکانی به این نرم افزار اضافه شده که توسط آن می توانید فیلم ها را نیز دانلود کنید.

4. TubeMate

نرم افزار دانلود آهنگ

بعضی اوقات بهترین برنامه ها برای دانلود رایگان موسیقی برنامه هایی هستند که حتی به طور خاص برای این منظور طراحی نشده اند.

TubeMate برنامه ای است که به شما امکان می دهد فیلم های YouTube را در فرمت های مختلفی از جمله صوتی بارگیری کنید.

همانطور که احتمالاً آگاه هستید YouTube یکی از بهترین مکان ها برای گوش دادن به موسیقی مورد علاقه شما است و به لطف TubeMate این یکی از بهترین مکان ها برای دانلود موسیقی نیز است.

5. 4Shared

نرم افزار دانلود آهنگ

این نرم افزار هم فقط برای موسیقی طراحی نشده است، بنابراین کاربران می توانند فایل های مورد نظر خود را بارگذاری کنند.

اما برای جستجوی موسیقی مانند برنامه های دیگر خوب است. (حتی گزینه ای برای جستجوی خاص فایل های موسیقی وجود دارد.)

4Shared را می توان از Play store دانلود کرد اما در همه کشورها وجود ندارد.

اگر نمی توانید آن را از فروشگاه Play در کشور خود دریافت کنید ، می توانید APK رایگان را از اینجا بارگیری کنید.

نتیجه

همیشه خوب است بدانید که برنامه های گسترده ای وجود دارد که می توانند وقتی می خواهید موسیقی را از طریق نرم افزاری در دستگاه خود داشته باشید بتوانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

استفاده از این روش برای دانلود آهنگ ها خوب است اما اگر در صورتی که نیاز باشد آماده ی پرداخت هیچگونه هزینه ای نشوید معمولاً محدودیت های بسیار زیادی وجود خواهد داشت.

آنچه در این مقاله برای شما به اشتراک گذاشته شد، مطالبی در رابطه با نرم افزار رایگان دانلود آهنگ برای اندروید بود که امیدواریم برای شما موثر واقع شود.