معرفی محصول

گوشی های موبایل جدید با قیمتی مناسب از شرکت TCL 20

موبایل TCL

امروز، TCL جدیدترین مطالب موجود را در مورد موبایل های TCL خود ارائه داد. در سال های گذشته، TCL به طور انحصاری، به ویژه شرکت Alcatel و برای مدتی BlackBerry، تلفن هایی با نام های تجاری دیگری را تولید می کرد.

در اوایل سال گذشته شرکت TCL، ساخت مدل TCL10 را آغاز کرد. اینک، ما می خواهیم سری جدید TCL 20 را که مدل جدیدی از شرکت TCL می باشد را به شما معرفی کنیم. در ادامه مقاله اطلاعات اساسی هر مدل را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

سری 2021 موبایل های TCL

سری 2021 مدل TCL

موبایل های جدید در سری 2021 شامل سه تلفن TCL 20 Pro ،20L Plus و 20L است. این تلفن ها به TCL 20 و 20 SE که قبلاً راه اندازی شده بودند می پیوندند. همچنین این تلفن ها از میان رده تا سایر بودجه ها می تواند نیاز ها را برآورده کند، اما ارزش مقدار پولی را که پرداخت می کنید دارد.

همچنین همه آن ها از تنظیمات دوربین چهار لنز در قسمت عقب استفاده می کنند که باعث می شود همه آن ها شبیه یکدیگر و یکنواخت باشند.

TCL 20 Pro

TCL 20 Pro

این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی منحنی AMOLED با رزولوشن 2400 x 1080 است و می تواند از پخش HDR10 پشتیبانی کند. دوربین جلو این گوشی موبایل 32MP است و یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه برای باز کردن قفل گوشی وجود دارد.

در پشت این گوشی موبایل از یک دوربین چهار لنزی، یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق العاده با پهنای 16 مگاپیکسل و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و یک سنسور عمیق بهره می برد.

TCL 20 Pro 5G از فردا در ایتالیا و پرتغال با قیمت 549 یورو (657 پوند) در دسترس افراد قرار خواهد گرفت. فردا نیز در انگلستان در دسترس افراد قرار می گیرد ولی هنوز قیمت آن در کشور انگلستان اعلام نشده است.

این گوشی موبایل طی هفته های آینده در رنگ های آبی، Marine Blue و Moondust Grey در سراسر جهان ارائه خواهد شد.

TCL 20L Plus (معروف به TCL 20S)

معرفی TCL 20L Plus

این گوشی موبایل در مناطق خاص به عنوان 20L Pro شناخته می شود. در حالی که در مناطق دیگر به عنوان TCL 20S شناخته شده و به فروش می رسد. در هر صورت، آن ها فقط یک اسم دارند ولی با اسم های مختلف در مناطق مختلف شناخته می شوند.

این گوشی موبایل دارای صفحه نمایش LCD تخت 6.67 اینچی است که با رزولوشن 2400 در 1080 ارائه می شود. اگرچه نمایشگر آن در مقایسه با 20 Pro از کیفیت پایین تری برخوردار است، اما به نظر می رسد حاشیه های کوچکتری با نسبت صفحه نمایش به بدنه 91 درصد دارد.

تنظیم چهار لنز در عقب باعث افزایش کیفیت سنسور های اصلی در موبایل های TCL می شود. در حالی که کیفیت سایر محصولات را کاهش می دهد. گوشی موبایل TCL دارای یک لنز اصلی می باشد که 64 مگاپیکسلی کیفیت دارد این گوشی موبایل یک زاویه باز 8 مگاپیکسلی را در اختیار شما قرار می دهد که یک ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق هستید.

ضبط ویدئو به 1080p در 60fps محدود می شود و به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می باشد. چیپ ست های موجود در آن Snapdragon 662 هزینه دارد که به معنای عدم پشتیبانی از اینترنت 5G از TCL 20L Plus است.

حافظه و باتری

6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد و قابلیت ارتقا با کارت microSD را دارد. باتری این گوشی موبایل قابلیت شارژ 5000 میلی آمپر ساعت را دارد، اما پشتیبانی شارژ بی سیم در آن وجود ندارد.

دلیل ضعیفی این گوشی موبایل نسبت به دو مدل دیگر

20L Pro

ضعیف ترین مدل در بین این 3 مدل شرکت TCL 20L ،TCL می باشد. دلیل ضعیفی این مدل نسبت به دو مدل دیگر کیفیت پایین دوربین و حجم حافظه کمتر می باشد. این گوشی موبایل دارای اسنپدراگون 662، باتری 5000 میلی آمپری، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، جک هدفون و … است.

قیمت گوشی موبایل TCL 20L Plus

20L، فردا با Luna Blue و Ellipse Black با قیمت 229 یورو (274 پوند) در ایتالیا و پرتغال به فروش می رسد.

این گوشی موبایل طی هفته های آینده به مناطق منتخب دیگر در سراسر جهان راه پیدا کرده و به فروش می رسد.

منبع: www.androidauthority.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *