معرفی محصول

بهترین لپ تاپ های اندروید و کروم بوک ها در سال 2020

لپ تاپ کروم بوک

تعداد کروم بوک ها در محل تحصیل و کار در حال افزایش بوده و کم کم در حال تصاحب جایگاه لپ تاپ ها هستند. کروم بوک یک لپ تاپ یا تبلت است که سیستم عامل کروم مبتنی بر لینوکس را اجرا می کند. این دستگاه ها بیشتر برای کار با مرورگر کروم ساخته شده اند. البته تمام کروم بوک هایی که از سال 2017 به بعد عرضه شدند، از اپلیکیشن های اندروید نیز پشتیبانی می کنند.

امروزه دیگر Chromebook ها لپ تاپ هایی نیستند که تنها چند برنامه Google را اجرا می کنند. Chromebook ها می توانند طیف وسیعی از نیاز های محاسباتی را پوشش دهند. یک کروم بوک دو در یک خوب می تواند مفید تر از یک لپ تاپ متوسط Windows یا MacOS باشد.

کیفیت بهترین Chromebook ها تقریباً مشابه هم است و شباهت های زیادی بین پیشنهادات Asus ،Lenovo ،Google ،HP Dell و Samsung وجود دارد. مالیستی تهیه کرده ایم که اکثر کروم بوک های این لیست لپ تاپ های خوبی اند. آن ها حتی می توانند با برخی از بهترین لپ تاپ های سال 2021 و بهترین لپ تاپ های دانشجویی موجود در بازار رقابت کنند.

اکثر خریداران کروم بوک، همان چیزی را از آن ها می خواهند که از هر لپ تاپ دیگری می خواهند:

  • صفحه کلید خوب
  • کیفیت بدنه خوب و محکم
  • عمر باتری طولانی
  • صفحه نمایش خوب
  • قدرت کافی برای انجام کار های دلخواه.

کروم بوک های زیادی می توانند از این شرایط برخوردار باشند، اما موارد داخل لیست ما از موارد دیگر بهتر عمل می کنند. در این مطلب لیستی از بهترین کروم بوک های 2021 را به شما معرفی می کنیم.

1. ACER CHROMEBOOK SPIN

بهترین کروم بوک 2021

کروم بوک Acer

کروم بوک Spin 713 ایسر، یکی از بهترین لپ تاپ های کروم موجود در بازار است که می توانید خریداری کنید. این لپ تاپ با داشتن صفحه نمایش فوق العاده 3:2 با رقبای گران تر از خود نیز رقابت می کند. Spin 713 یک فضای عمودی اضافی برای کار و اعمال چند وظیفه ای نیز دارد.

صفحه کلید این لپ تاپ راحت، بی صدا و دارای نور پس زمینه خوب است. این کروم بوک یک پورت HDMI نیز دارد که آن را در هر کروم بوک نازکی نمی بینید. مهم ترین نکته در مورد این لپ تاپ پردازنده نسل 11 اینتل آن است، که می تواند تعداد زیادی از زبانه ها را بدون مشکل اداره کنند.

البته اسپیکر های Spin 713 زیاد هم عالی نیستند و ورود بیومتریکی نیز در آن وجود ندارد، اما این حذفیات برای یک لپتاپ کوچک با کیفیت و ارزان قیمت تا حدودی معقول است و نمی توان انتظار زیادی از آن داشت.

در بازار خرید و فروش کروم بوک ها، که محدوده قیمتی، صفحه نمایش و قلم الکترونیکی موجود در جعبه آن ها ملاک است، ایسر با ساخت یک لپ تاپ مقرون به صرفه که تقریباً از هر نظر عالی است، خود را متمایز کرده است.

2. LENOVO CHROMEBOOK DUET

بهترین کروم بوک کم بودجه

CHROMEBOOK لنوو

اگر به دنبال دستگاهی مقرون به صرفه، میان کروم بوک ها هستید، Lenovo Chromebook Duet با قیمتی مناسب، کارایی خوبی را ارائه می دهد. این دستگاه قابل حمل 10.1 اینچی 2 در 1 بوده و با صفحه کلید قابل جدا شدن و کاور پایه ارائه می شود.

Duet شامل پردازنده MediaTek Helio P60T، چهار گیگابایت رم و حداکثر 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است و اگر فقط در حال مرور کردن صفحات وب هستید و قصد استفاده از بار های سنگین ندارید، عملکرد خوبی دارد.

همچنین این سیستم عامل از نسخه قابل تبدیل Chrome استفاده می کند. نسخه کروم موجود در این لپ تاپ جزو اولین نسخه های کروم است که برای استفاده در تلبت ها بهینه شده است. هنگامی هم که کروم بوک لنوو از صفحه کلید خود جدا می شود، از سیستم ناوبری حرکتی اندروید پشتیبانی می کند که باعث می شود حرکت بین برنامه ها بسیار ساده باشد.

در کنار تمام ابن قابلیت ها، قابل توجه ترین ویژگی این کروم بوک عمر باتری آن است و می توان گفت هنگام استفاده نسبتاً سنگین تقریباً 11.5 ساعت دوام می آورد.

البته این لپ تاپ معایبی نیز دارد، مثلاً صفحه لمسی و صفحه کلید آن بسیار کوچک هستند، جک هدفون ندارد و فقط یک درگاه USB-C دارد و صفحه نمایش 16:10 آن کمی تیره است. البته این معایب برای چنین قیمت مقرون به صرفه ای منطقی است. در نهایت این یک وسیله ثانویه عالی برای کار های مدرسه یا استفاده از مرورگر است.

3. HP CHROMEBOOK X360 14

کروم بوک قدرتمند با طراحی زیبا

کروم بوک اچ پی

اگر به دنبال قدرت و کیفیت بیشتر هستید و مشکلی برای خرید یک لپ تاپ های کمی بزرگتر ندارید، ما به شما کروم بوک جدید اچ پی را پیشنهاد می کنیم که یک انتخاب عالی است. شرکت HP چندین پیکربندی دیگر که با همین عنوان نام گذاری شده اند، نیز دارد. ما مدلی را که با 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی ارائه می شود را تست کرده و آن را همراه با پردازنده i3 پیشنهاد می کنیم.

در ادامه خواهید دید که ما لپ تاپی از برند ایسوس را به دلیل طراحی زیبا و انداره خوب در این لیست قرار داده ایم، اما این لپ تاپ اچ پی از آن هم بزرگ تر و بهتر خواهد بود. این لپ تاپ دارای پورت های خوب، RAM و حافظه یکسان با لپ تاپ ایسوس بوده و صفحه کلید فوق العاده ای دارد. اما کمی بهتر به نظر می رسد، زیرا بلندگو ها به جای پایین در قسمت صفحه کلید قرار گرفته اند و صدای بهتری ارائه می دهند.

4. ASUS CHROMEBOOK DETACHABLE CM3

بهترین کروم بوک قابل تفکیک

لپ تاپ کروم ایسوس

تلاش ایسوس برای رقابت با کروم بوک DUET لنوو در لپ تاپ Chromebook Detachable CM3 بسیار مشهود است. کروم بوک CM3 نیز مانند Duet یک تبلت 10.5 اینچی با سیستم عامل Chrome، صفحه نمایش 16:10، با روکش پارچه ای، پایه محکم و صفحه کلید با قابلیت حذف و نصب است. البته که این دستگاه کمی گران تر از Duet است، اما چند ویژگی اضافی نیز دارد.

یک مزیت منحصر به فرد این کروم بوک این است که دو حالت دارد:

  1. آن را به شکل افقی قرار دهید و به صفحه کلید متصل کنید تا مانند یک لپ تاپ روی میز شما بشیند.
  2. آن را از صفحه کلید جدا کنید و در حالت عمودی درست مانند یک تبلت آن را در دست بگیرید.

البته که ما مطمئن نیستیم، این قابلیت ها در واقع چقدر کاربردی هستند، اما اگر چنین مواردی را برای استفاده در لپ تاپ خود در نظر داشته باشید، این کروم بوک آن را به شما ارائه می دهد.

همچنین کروم بوک CM3 دارای قلم USI داخلی و کلید های عالی با میزان حرکت شگفت انگیز اند. همچنین چیزی که ما بیش از هر چیزی به آن توجه کردیم عمر باتری این لپ تاپ بود. می توان گفت این کروم بوک به طور متوسط ​​نزدیک به 13 ساعت کار مداوم روی دستگاه را به راحتی پشتیبانی می کند.

البته که CM3 برای همه بهترین کروم بوک نخواهد بود. این سیستم دارای مشخصاتی است که می تواند دست شما را برای انتخاب باز بگذارد.

  • دو پورت دارد؛ یکی USB-C و یکی جک صدا
  • پردازنده آن MediaTek است، که در مقایسه با کروم بوک های گران تر کمی کند بود.

اما اگر به دنبال یک دستگاه Chrome OS قابل تبدیل هستید و متوجه شدید که Duet لنوو کاملاً هم با نیاز های شما مطابقت ندارد، احتمالاً Chromebook CM3 ایسوس می تواند برای شما بهتر عمل کند.

5. SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2

بهترین کروم بوک میان رده

CHROMEBOOK سامسونگ

اولین GALAXY CHROMEBOOK سامسونگ، با برچسب قیمتی 1000 دلار، به همراه صفحه نمایش OLED، قلم مخصوص داخل بسته بندی و بدنه عالی ارائه شده بود. Galaxy Chromebook 2 آنقدر ها هم دنباله رو آن دستگاه سامسونگ نیست بلکه یک جایگزین مقرون به صرفه و خوب برای آن است. این کروم بوک سامسونگ نسبت به نسخه 1000 دلاری سنسور اثر انگشت، قلم و OLED ندارد اما کاملاً کاربردی است و با قیمت اولیه زیر 600 دلار برای خرید بسیار منطقی تر و مناسب تر است.

ویژگی بارز Chromebook 2 رنگ قرمز”fiesta”روشن آن است که مطمئناً در هر مکانی که از آن استفاده می کنید جذاب و خیره کننده خواهد بود. البته اگر چیز های ظریف تر و ساده تر را ترجیح می دهید یک گزینه خاکستری نیز از آن وجود دارد.

لپ تاپ SAMSUNG GALAXY CHROMEBOOK 2 اولین کروم بوکی است که پنل QLED سامسونگ را در خود جای داده است (QLED با OLED متفاوت است). QLED فقط یک LED شیک تر بوده و یکی از زیبا ترین نمایشگر هایی است، که تا به حال در Chromebook ها دیده ایم.

صفحه نمایش های زیبا گاهی اوقات عمر باتری را خراب می کنند، اما در اینجا اینطور نیست. به طور متوسط ​​حدود هفت ساعت و 21 دقیقه کار مداوم در Chromebook 2 به راحتی انجام می شود و این به این معنی است که نیازی نیست بیش از حد آن را به برق وصل کنید. پردازنده این دستگاه Core i3 است، درست است که قوی ترین تراشه ای نیست که می توانید در یک Chromebook داشته باشید، اما برای استفاده روزمره مقدار بسیار مناسبی است.

6. GOOGLE PIXELBOOK GO

بهترین کروم بوک GOOGLE

گوگل پیکسل بوک گو

Google Pixelbook Go یک لپ تاپ زیبا و بدون دردسر 13.3 اینچی است که فقط 2.3 پوند وزن دارد. لپ تاپ، کروم بوک “گو” گوگل شامل یک شاسی منیزیم محکم و یک تکه سیلیکون در قسمت پایین جهت جلوگیری از لیز خوردن روی سطوح کج است.

Pixelbook Go نه تنها قابل حمل و شیک است، بلکه عملکرد خوبی نیز دارد و از شارژ سریع از طریق هر دو درگاه USB-C پشتیبانی می کند. همچنین عمر باتری چشمگیری نیز دارد، کروم بوک Pixelbook Go در آزمایش باتری که بیش از هشت ساعت به طول انجامید به خوبی دوام آورد و می توان گفت بدون هیچ مشکلی یک روز کاری کامل را کار می کند. یکی دیگر از ویژگی های بارز این لپ تاپ صفحه کلید خوب با جایگذاری صحیح کلید ها، حالت فنری و بی صدا است. این لپ تاپ به راحتی می تواند صفحه کلید مورد علاقه شما برای تایپ کردن را ارائه دهد.

همانطور که می دانید در لیست Chromebook های ما Go یک محصول گران قیمت است. ما فکر می کنیم بسیاری از خریداران که عمر باتری طولانی و وزن سبک را یک ویژگی مهم می دانند، ترجیح می دهند کمی بیشتر برای این دستگاه هزینه کنند.

7. LENOVO C13 YOGA CHROMEBOOK

بهترین کروم بوک برتر

 LENOVO C13 YOGA CHROMEB

بسیاری از Chromebook های مدرن بر روی کاربران بچه و دانش آموز تمرکز کرده اند، اما این لپ تاپ چنین نیست. Chromebook C13 Yoga یک کروم بوک محکم، گران قیمت و قابل تبدیل برای بزرگسالان است. این کروم بوک شامل بخشی از خط مشی های تجاری، ThinkPad Lenovo است و انواع مزایای ThinkPad از جمله Trackpoint قرمز، کلیک کننده های صفحه لمسی مجزا، حسگر اثر انگشت، شاتر وب کم و طراحی آلومینیومی را شامل می شود.

C13 از این نظر منحصر به فرد است که اولین کروم بوکی است که شامل پردازنده های سری C Ryzen 3000 Mobile از پردازنده های AMD است که به طور خاص برای Chromebook ها به بازار عرضه می شوند. این مدل از تراشه ها، انواع برنامه ها و حتی بازی های تلفن همراه را کاملاً روان اجرا می کنند. البته که ما ترجیح می دادیم عمر باتری بیشتری برای این کروم بوک در نظر گرفته می شد اما به طور متوسط تنها هفت ساعت و نیم می توان لپ تاپ Chromebook S را به طور مداوم استفاده کرد.

8. LENOVO FLEX 5 CHROMEBOOK

بهترین کروم بوک برای خریداران متوسط

لنوو  FLEX 5

Lenovo Flex 5 بسیار زیبا تر از کروم بوک دیگر لنوو که زیر 400 دلارقیمت دارد، است. این دستگاه برای تحمل انواع تکان ها و تنش های داخل یک کوله پشتی یا کیف ساخته شده است. همچنین این مدل لنوو دارای بافت و حالت لمسی نرمی است که در دست گرفتن آن را خوشایند می کند. این لپ تاپ دارای یک صفحه کلید شیک با نور پس زمینه، یک دوربین عادی وب کم و بلندگو های جلویی است. به عبارتی شما با خرید آن یک کروم بوک با ویژگی های یک دستگاه بسیار گران قیمت را دارید.

Flex 5 مزایای دیگری نیز دارد مانند:

  • صفحه کلیدهای بهتری نسبت به دگر کروم بوک ها دارد، با آن که قیمت آن متوسط است.
  • دارای پورت های مفید شامل یک خواننده microSD و یک درگاه USB-C در هر طرف است.
  • یک صفحه نمایش لمسی واضح با وضوح 1920 در 1080 دارد.

البته Flex 5 تا حدودی عمر باتری نا امید کننده ای دارد، به طوری که می توان گفت به طور متوسط بیش از پنج ساعت و نیم کار نخواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید بیرون از خانه از دستگاه استفاده کنید، مطمئن شوید که شارژر 45 واتی آن را با خود به همراه داشته باشید.

امیدواریم این مطلب راهنمای خوبی برای شما هنگام خرید کروم بوک ها باشد.

منبع:

theverge.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *