معرفی محصول

فن کیس RGB چیست و چند نمونه از مدل های آن

فن کیس RGB

کیس یکی از بخش های مهم سیستم کامپیوتری می باشد که به دلیل وجود قطعات گران قیمت و ارزشمند داخل آن باید از گرمایی موجود در داخل آن جلوگیری کنیم. زیرا وجود گرما داخل کیس می تواند صدمات پرهزینه ای برای ما به وجود بیاورد. راه های مختلفی برای از بین بردن گرمای داخل کیس هست که ما می توانیم از آن ها استفاده کنیم یکی از راه های دفع این گرمای داخل کیس استفاده از فن های کیس RGB می باشد که یکی ازانواع مدل های خنک کنندهای کیس است.

اگر به دنبال خرید یک خنک کننده کیس RGB خوب هستید می توانید با مطالعه این مقاله خرید بهتری داشته باشید.

خنک کننده کیس RGB

نورپردازی کیس سیستم های کامپیوتری یکی از روش هایی است که به زیبایی سیستم شما کمک می کند. بسیاری از افراد این زیبایی سیستم برایشان بسیار مهم است. استفاده از نورپردازی به عنوان یک روش که به سیستم شما کمک می کند بسیار مهم است. با افزایش استفاده از نورپردازی RGB از این قابلیت در تمامی تجهیزات اصلی و جانبی کامپیوتر هستیم.

این قابلیت سیستم شما را از حالت بی روح تبدیل به سیستمی پویا می کند. این ویژگی که باعث افزایش طرفداران شده است که کمپانی های زیادی را به سمت این تکنولوژی جدید کشانده است تا از سایر رقبای خود در بازار عقب نمانند و از طرفی بتوانند محصولات شرکت خود را مطابق با جدید ترین تکنولوژی های روز مطابقت دهند. به طور مثال شرکت گرین که یکی از کمپانی های خوشنام و به روز کشورمان است اقدام به تولید این خنک کنندهای کیس نموده است.

اولین بار در سال 1395 شرکت گرین اولین کیت نورپردازی خود را با نام RGB Lightning kit  معرفی کرد که در ادامه بیشتر به این خنک کننده های RGB می پردازیم.

اکنون به بررسی انواع این فن کیس هایRGB  موجود در بازار می پردازیم تا شما با بررسی این خنک کننده ها بتوانید انتخاب بهتری در خرید داشته باشید با ما همراه باشید.

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

نمونه های این فن کیس ها

فن کیس محصولی از شرکت گرین GF120-RGB

فن کیس RGB
فن کیس محصولی از شرکت گرین GF120-RGB

این فن کیس کامپیوتر علاوه بر داشتن جریان هوای بسیار بالا و صدای کم، دارای نورپردازی بسیار زیبا نیز می باشد. این فن به لطف 9 عدد دیود نورانی LED RGB از نوع 5050 SMD تعبیه شده در اطراف هسته فن و تیغه‌های سفید رنگ و البته کاملاً مات، در کنار جریان هوای بسیار قدرتمند بیش از 80CFM، جلوه‌ای زیبا نیز به کیس حرفه‌ای شما خواهد بخشید.

این فن همانند سایر فن های LED دار بازار نیست و با توجه به تعبیه LED RGB ها در هسته فن از مرکز به کنار است که باعث می شود نورپردازی خاص تر وزیباتری را نسبت به سایر خنک کننده های کیس داشته باشیم.

این فن از هفت پره برای انتقال بهتر جریان هوا استفاده می کند که علاوه برآن باعث زیبایی، بالا رفتن جریان هوای عبوری و نیز بهینه سازی فشار استاتیک می شود.

به دلیل اتصال هشت عدد پد سیلیکونی این فن در حداکثر سرعت خود یعنی 2100 دور در دقیقه بسیار کم لرزش است و نویز بسیار کمی دارد.

این فن دارا ی دیودهای نورانی از نوع SMD 5050 می باشد که با تمام مادربردها از برند های مختلف و تمام تجهیزات مجهز به سامانه های نورپردازی، از این مدل فن پشتیبانی می کنند.

فن کیس محصولی از کمپانی انرمکس  T.B. RGB

فن کیس RGB
فن کیس محصولی از کمپانی انرمکس T.B. RGB

این فن دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • نورپردازی LED فوق العاده زیبا و خیره کننده 13 مد
  • کانکتور جهت اتصال به پورت 4 پین مادربرد سیستم
  • طراحی شده مناسب برای استفاده در خنک کننده های پردازنده
  • کنترل سرعت PWM تا سیستم شما را خنک و در حالت سکوت نگه دارد
  • تکنولوژی ثبت شده DFR تا گرد وغبار را به کنار بدمد و بر عمر فن بیفزاید

فن کیس گرین GF12025-RGB

فن کیس RGB
فن کیس گرین GF12025-RGB

این فن دارای ویژگی های زیر می باشد :

  • سایز فن : 120میلی متری
  • سرعت گردش فن : 800 تا 1200 دور در دقیقه
  • فشار هوای فن :  1.27mm/H2o
  • جریان هوای فن : 36CFM
  • میزان نویز فن : حداکثر 23 دسی بل
  • کانکتور برق : کانکتور 4 پین  Molex

Gerelateerde berichten