مجله تکنولوژی

مایکروسافت اعلام کرد که ایکس باکس سری ایکس، در ماه نوامبر عرضه خواهد شد

xbox-series-x

طبق آنچه که در اخبار گذشته در رابطه با تاریخ انتشار ایکس باکس سری ایکس دیدیم، قرار شد کنسول های بازی مایکروسافت در تاریخی بین اکتبر تا دسامبر منتشر گردد که زمان دقیقی برای آن اعلام نشده بود.

اما به تازگی مایکروسافت اعلام نموده که این کنسول جدید در ماه نوامبر سال 2020 (آبان و آذر 1399) جاری به عرضه عمومی گذاشته خواهد شد. ایکس باکس سری ایکس در هنگام عرضه دارای 50 بازی جدید با بهینه سازی ویژه خواهد بود.

برخی از بازی های امسال Xbox Series X شامل Assassin’s Creed Valhalla ، Dirt 5 ، Yakuza : Like a Dragon و Watch Dogs: Legion می باشد.

خبرهای منتشر شده در ماه نوامبر در پستی در Xbox Wire، کانال رسمی اخبار مایکروسافت منتشر شد و از سازگاری متقابل این کنسول با چهار نسل بازی های Xbox با قدمت اصلی خبر می دهد.

در یک خبر جداگانه، Halo Infinite یکی از بازی های اصلی و بسیار مهم کنسول سری ایکس به حساب می آید و طبق گفته مایکروسافت قرار بود تعطیلات 2020 در دسترس گیمر ها قرار بگیرد.

بازی Halo Infinite

کریس لی 343 رئیس صنایع در توئیتی اعلام کرد که بازی Halo Infinite تا سال 2021 به تعویق افتاده است. مایکروسافت تاخیر بازی Halo Infinite را به دلیل مواردی چون «متعادل‌سازی سلامتی تیم توسعه» و به عنوان دلیل اصلی اعلام کرد و گفت اعضای تیم توسعه قصد دارند کار های حیاتی نهایی مربوط به بازی را انجام دهند تا Halo Infinite آماده انتشار شود.

به گفته لی، این تیم طی سال گذشته با چالش های بسیاری روبرو بوده است، همه این موارد توسط همه گیری Covid-19 بدتر شده است و همه ما را تحت تاثیر قرار داده است.

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *