معرفی محصول

بهترین کارت صدا برای کامپیوتر

بهترین کارت صدا کامپیوتر

ما در این مقاله با نام ” بهترین کارت صدا کامپیوتر ” به دنبال معرفی بهترین کارت صدا کامپیوتر برای شما هستیم. شما در ابتدا برای هر خرید باید نیاز خود را مشخص کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

کارت صدا وسیله است که میکروفن و دیگر تجهیزات صوتی شما را به کامپیوتر وصل می کند. در واقع یک کارت صدا می تواند سیگنال های آنالوگ را به اطلاعات صوتی دیجیتال تبدیل می کند و در نهایت کارت صدا این صدای دیجیتال را از روشهای متفاوت که بستگی به نوع کارت صدا دارد، به کامپیوتر منتقل می کند.

کارت صدا ها بسته به مدل و برندی که دارند، دارای ورودی، خروجی و یک یا چند پری آمپلی فایر های متفاوتی هستند. برخی از افراد به کارت صدا در سیستم خود توجه می کنند زیرا کار خود را مرتبط با آن می دانند و بهترین کارت صدا ها را انتخاب می کنند.

استدیوهای تولید موسیقی، تولید کنندگان محتوا صوتی و علاقه مندان به نرم افزار های مهندسی صدا و تولید موسیقی، افراد یا مکان هایی هستند به کارت صدا در خرید سیستم خود توجه می کنند.

برای استدیو های تخصصی وجود کارت صدا های پیشرفته بسیار مهم می باشد. این نکته را هم مد نظر داشته باشید که کارت صدا خوب به توانایی های صوتی مادربرد شما کمک می کند. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهترین کارت صدا موجود در بازار را انتخاب کنید.

انواع بهترین کارت صدا کامپیوتر

Creative Sound Blaster SB AUDIGY Value

بهترین کارت صدا کامپیوتر

این کارت صدا محصولی از کمپانی کریتیو است که از جمله کارت گرافیک های عالی در حوزه دسکتاپ می باشد. در این کارت صدا پردازش های تفکیک شده صدا با کیفیت بالا می باشد. این محصول دارای نسبت سیگنال به نویز 106dB و نرخ بیت 24Bit می باشد. این کارت صدا داخلی است و از آرایش 701 پشتیبانی می کند.

 Audient iD4          

بهترین کارت صدا کامپیوتر

این کارت صدا دارای اتصال USB2.0 می باشد و دارای دو عدد خروجی آنالوگ است. این کارت صدا دارای ویژگی ها و نکات مثبتی می باشد از جمله قیمت مناسب آن به نسبت کیفیتی که ارائه می دهد. دارای طراحی و ساخت هوشمندانه است و پری امپ فوق العاده ای دارد.

Focusrite Clarett 4Pre USB 

بهترین کارت صدا کامپیوتر

این محصول که توسط کمپانی Focusrite طراحی و تولید شده است که جزو بهترین مدل های این کمپانی می باشد. این کارت صدا علاوه بر کیفیت دارای طراحی جذابی می باشد و به گونه ای طراحی شده است که در پروژه ها و فعالیت های سنگین تاخیر ناچیزی داشته باشد.

این کارت صدا، صدایی با کیفیت و کاملا تمییز را ارائه می دهد تا بتوانید با دقت بیشتری به ساخت موسیقی بپردازید، تمام صدا ها را با جزئیات بیشتری ضبط می کند تا شما از خروجی خود لذت ببرید.

این کارت صدا پرتابل و رومیزی می باشد و دارای اتصالی از نوع USB Type-c می باشد. دارای 8 ورودی آنالوگ  و 4 خروجی آنالوگ است. دارای عملکرد و تاخیر پایین است.

Creative Sound Blaster X7 Limited

بهترین کارت صدا کامپیوتر

یکی دیگراز محصولات کریتیو که می توان جزو بهترین کارت صدا های موجود در بازار است، Sound Blaster X7 Limited است. این کارت گرافیک که دارای ظاهری زیبا و جذاب می باشد مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

سری Creative Sound Blaster X7 Ultra Hi-Fi LIMITED EDITION External Sound Card مدل جدید کارت های صدا شرکت کریتیو است که از جدید ترین استاندارد های روز دنیا استفاده می کند. کارت صدا آنبوردی که معمولا بر روی مادربردها قرار داده شده است، نیاز کار کاربران حرفه ای را پاسخ نداده و به دنبال یک کارت حرفه ای با مشخصات خاص هستند و این مدل دقیقا برای کاربران حرفه ای طراحی شده و می توانند از تمامی استاندارهای این مدل برای کاربرهای خود استفاده کنند. کیفیت بالای محصول در کنار داشتن انواع اتصالات و ورودی و خروجی‌های گوناگون یکی دیگر از برگ‌های برنده‌ این کارت صدای اکسترنال به شمار می‌رود.

این کارت صدا دارای رابط USB می باشد و این کارت صدا دارای امکاناتی است که نیاز چندین میز کار را به طور هم زمان پوشش دهد. نسبت سیگنال به نویز این کارت صدا 127دسیبل است.

Arturia AudioFuse

بهترین کارت صدا کامپیوتر

AudioFuse دارای شاسی های مستحکم آلومینیومی قابل اطمینان می باشد. یک عدد هارد کاور هم برای جلوگیری از آسیب دیدن کارت صدا به شما ارائه خواهد شد. نه تنها کیفیت ساخت این کارت صدا بالاست، بلکه ظاهر آن هم بسیار جذاب است.

این کارت صدا برای اینکه بتواند در دستان شما باشد، تست های مختلفی را پشت سرگذاشته است. همچنین تمام مشخصات تست اختصاصی این کارت صدا در برگه ای کنار محصول قرار گرفته است. این کارت صدا یکی از بهترین کارت صدا های موجود می باشد.

ویژگی های زیر را می توان برای آن بیان کرد :

  • 14 ورودی/14 خروجی
  • 4 ورودی آنالوگ، شامل 2 ورودی mic/instrument/line و دو ورودی phono/line
  • 4 خروجی آنالوگ؛ دو اینسرت آنالوگ
  • ورودی/خروجی ADAT، ورودی/خروجی SPDIF، ورودی/خروجی Word Clock
  • ورودی/خروجی میدی، USB hub با سه پورت
  • دو پری امپ میکروفن با تکنولوژی DiscretePRO
  • دو عدد پری امپ فونوی RIAA
  • مبدل های AD/DA نسل جدید با کیفیت حداکثری 24bit/192kHz
  • امکان انتخاب soft-clipping آنالوگ
  • ویژگی تاک بک با یک میکروفن داخلی اختصاصی
  • قابلیت تعویض و انتخاب از بین دو اسپیکر مانیتورینگ
  • دو کانال مانیتور میکس و مستر مجزا

Gerelateerde berichten