آموزش, نرم افزار

18 مورد از بهترین افزونه های کروم

افزونه های کروم

گوگل کروم محبوب ترین و قدرتمند ترین مرورگر می باشد که امروزه فقط به عنوان یک وسیله برای گشت و گذار در وب مورد استفاده قرار نمی گیرد، بلکه کارکرد های بیشماری دارد و این موضوع به دلیل تنوع زیاد افزونه های کروم می باشد.

گوگل کروم عملکردی کامل، رابط کاربری تمیز، امنیتی بالا، همگام سازی بدون ایراد در دستگاه ها و مهمتر از همه بهترین فروشگاه وب را دارد. در این مقاله در مورد بهترین افزونه های کروم صحبت خواهیم کرد.

1.VeePN (امنیت نامحدود، رایگان و سریع)

افزونه های کروم : veepn

این سرویس به شما کمک می کند تا از حریم شخصی خود محافظت کنید و به هر محتوا در سراسر جهان بدون محدودیت دسترسی پیدا کنید.

افزونه VeePN Chrome IP مکان شما را پنهان می کند و از تمام اطلاعات خصوصی در برابر ردیاب ها و هکر های آنلاین محافظت می کند.

شما می توانید به تمام وب سایت های فیلترشده، سرویس های streaming و… در کشور های دیگر دسترسی پیدا کنید. از تماشای سریال های Netflix و گوش دادن به موسیقی در Spotify لذت ببرید.

  • 2500 سرور در 50 مکان در سراسر جهان
  • 100٪ اتصال خصوصی
  • حفاظت در سطح نظامی با رمزگذاری AES 256 بیتی
  • پهنای باند نامحدود

نصب افزونه veepv

2.Awesome Screenshot

افزونه های کروم : Awesome Screenshot

این افزونه ساده و رایگان وب کروم به شما کمک می کند تا در کسری از زمان و از مرورگر خود اسکرین شات تهیه کرده و با داشتن قابلیت های خاص این افزونه، کار های مختلف بر روی عکس خود انجام دهید.

علاوه بر این همچنین می توانید تمام تصاویر را در سیستم ابری سایت Awesome ذخیره و بارگذاری کنید.

نصب افزونه awesome

3.Evernote Web Clipper

افزونه های کروم : Evernote Web Clipper

Evernoted یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی فروشگاه Google Play است. به کاربر کمک می کند تا یادداشت ها، تصاویر، مقاله ها، صفحات وب و دیگر موارد پر اهمیت را جمع آوری و ایجاد کند.

ممکن است از Evernote در تلفن همراه و لپ تاپ خود استفاده کنید. با این وجود این افزونه کروم رایگان به شما امکان می دهد تا با یک کلیک ساده مطالب مهم، تصاویر، اطلاعات، یادداشت ها و … را از مرورگر جمع آوری کنید.

نصب افزونه Evernote

4.Save to Pocket

افزونه های گوگل : Save to Pocket

یکی از افزونه های بسیار خوب کروم می باشد. این افزونه کروم به شما اجازه می دهد تا صفحات وب را ذخیره کنید و در هر زمان که به آن صفحه نیاز داشتید از آن استفاده کنید و حتی به صورت آفلاین صفحه را در دسترس شما قرار میدهد.

نصب افزونه Save to pocket

5.Screencastify

افزونه های گوگل :  Screencastify

اگر می خواهید ویدیویی را ازصفحه وب دانلود کنید، Screencastify یکی از افزونه های کروم بسیار مؤثر است. این امکان را به شما می دهد تا تمام فیلم های ضبط شده را در YouTube و Google Drive ذخیره کنید.

نصب افزونه Screencastify

6.Google Translate

افزونه های کروم : google translate

این افزونه کروم بهترین خدمات را به شما می دهد، به این صورت که محتوای هر زبان خارجی را که در اینترنت یافت می شود به زبان شما ترجمه می کند.

نصب افزونه Google Translate

7.Save to Google Drive

افزونه های گوگل : گوگل درایو

با این افزونه کروم می توانید محتویات وب، تصاویر، محتوای اداری و … را مستقیماً در Google Drive cloud از مرورگر کروم ذخیره کنید.

نصب افزونه Save to Google Drive

8.Adblock Plus

تبلیغات در وب سایت ها باعث کاهش سرعت صفحه می شود، مصرف داده را افزایش می دهد، فعالیت های روزانه شما را دنبال می کند و بدافزار ها را گسترش می دهد. این افزونه راه حلی مناسب برای از بین بردن این تبلیغات می باشد.

Adblock Plus برای محافظت از شما در برابر انواع مختلف تبلیغات، مانند تبلیغات متحرک، تبلیغات پاپ آپ، تبلیغات فیس بوک و… به شما کمک می کند.

نصب افزونه Adblock Plus

9.Chrome Remote Desktop

افزونه های گوگل : Chrome Remote Desktop

اگر می خواهید به رایانه ای دیگر متصل شده و آن را کنترل کنید یا به دیگران اجازه دهید دستگاه شما را برای پشتیبانی فنی بررسی کنند، این افزونه کروم ابزاری بسیار مفید است که این قابلیت را به شما می دهد.

نصب افزونه Chrome Remot Desktop

10. Any.do

افزونه های گوگل : any.do

Any.do یکی از بهترین برنامه های لیست کردن وظایف شماست که برای دستگاه های Android و iOS می باشد و این افزونه رسمی ساده و رایگان کروم به کاربر کمک می کند تا همه لیست های انجام شده را در دستگاه ها و مرورگر ها همگام سازی کند.

می توانید یادداشت برداری کنید، کار های انجام شده را ذخیره کنید، پیام های Gmail را به یک کار و … تبدیل کنید.

نصب افزونه any.do

11.Shareaholic

افزونه های کروم : Shareaholic

این افزونه کروم به شما امکان می دهد وضعیت یا محتوا را مستقیم و سریعاً در حساب رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

این افزونه بیش از 250+ مورد از شبکه های اجتماعی را پشتیبانی می کند. دارای ویژگی های کوتاه سازی لینک مانند Goo.gl و Bit.ly است.

نصب افزونه Shareaholic

12.Grammarly

افزونه های گوگل : Grammarly

برای اینکه یک نویسنده موفق و جذاب باشید، باید اطمینان حاصل کنید که نوشتار شما خطای دستوری نداشته باشد.

این برنامه می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بدون هیچ گونه خطای دستوری، نوشتن محتوا را انجام دهید.

در واقع یک افزونه ضروری برای همه نویسندگان، وبلاگ نویسان، وب مستر ها، دانشجویان و مهمتر از همه برای همه کسانی است که می خواهند نوشتن بدون خطا داشته باشند.

نصب افزونه Grammarly

13.DuckDuckGo for Chrome

افزونه های کروم : duckduckgo

امروزه حریم حضوصی بسیار اهمیت پیدا کرده است. می دانیم که همه مرورگر های اصلی وب از کوکی ها و کد های ردیابی مختلفی استفاده می کنند تا اطلاعات کاربر مانند مکان کاربر، دستگاه، سرعت داده، گشت و گذار در رسانه های اجتماعی و … را بدست آورند که برای ارائه تبلیغات هدفمند و اهداف دیگر استفاده می شود.

این برنامه حریم خصوصی شما را افزایش می دهد. DuckDuckGo می تواند موتور جستجوی جایگزین برای جستجوی گوگل باشد. فقط کافی است این افزونه را نصب کنید.

نصب افزونه DuckDuckGo

14.Ghostery

افزونه های گوگل : Ghostery

این افزونه کروم نیز یک برنامه مربوط به حریم خصوصی است. بسیاری از اشکالات، چراغ ها، پیکسل ها و کد های ردیابی وجود دارد که برای جمع آوری اطلاعات کاربر در مرورگر ها استفاده می شود.

اگر دوست دارید ردیابی نشوید، به کمک Ghostery می توانید تمام تبلیغات، کد رهگیری، چراغ ها و … را کنترل کنید.

نصب افزونه Ghostery

15. LastPass

افزونه های گوگل : lastpass

LastPass یکی از پر کاربرد ترین و مفید ترین افزونه های کروم برای کسانی است که می خواهند تعداد زیادی رمز عبور را حفظ نکنند.

این برنامه رایگان کروم برای همه رمزعبور دستگاه های شما از جمله دستگاه تلفن همراه، آیفون، لپ تاپ، کروم بوک و … راه حلی مناسب است.

به شما کمک می کند تا تنها با یک رمز عبور از تمام دستگاه ها استفاده کنید. همچنین به شما کمک می کند رمز عبور ضعیف را بیابید و پیشنهادی برای رمز عبور قوی ارائه دهید که توسط دیگران قابل هک یا حدس نیست.

نصب افزونه Lastpass

16.History Eraser

افزونه های گوگل : History Eraser

این افزونه کروم می تواند تمام اطلاعات ذخیره شده، گذر واژه، فرم های پر شده، کوکی ها، چراغ ها، دانلود ها، حافظه پنهان و … را حذف کند تا شخص دیگری نتواند از اطلاعات شخصی شما استفاده کند.

نصب افزونه History eraser

17. Readability

افزونه های گوگل : Readability

این افزونه به شما کمک می کند تا صفحات وب را ذخیره کرده و برای استفاده های بعدی به کار بگیرید. با حذف عناصر اضافی از سایت، محیطی بدون اختلال برای خواندن مطالب وب فراهم می کند و یا می توانید صفحه را برای مطالعه بعدی ذخیره کنید.

نصب افزونه readability

18.Hola Better Internet

افزونه های گوگل : hola

بعضی اوقات شما می خواهید در وب گشت و گذار کنید بدون اینکه هویت خود را فاش کنید. در همین راستا افزونه کروم VPN googles، کاملاً رایگان است که به شما امکان می دهد بدون ردیابی از وب استفاده کنید.

نصب افزونه hola better internet

موفق و پیروز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *