آموزش

علت و برطرف کردن ریپورت تلگرام در 6 مرحله

برطرف کردن مشکل اسپم تلگرام

در این مقاله قصد داریم به شما بیاموزیم ریپورت تلگرام چیست؟ دلایل ریپورت یک کاربر در تلگرام چه عواملی هست؟ و چگونه می توان اسپم تلگرام را برطرف کرد؟ چنانچه یک کاربر وارد چت شخصی فردی دیگر (pv) شود و برای طرف مقابل ایجاد مزاحمت کند، فردی که مورد مزاحمت قرار گرفته می تواند کاربر مقابل را Report Spam کند یا به تلگرام گزارش مزاحمت دهد.

در این حالت id شخص مزاحم به عنوان spam در دیتابیس تلگرام ذخیره می شود. در صورتی که از این قبیل مزاحمت ها برای همان شخص یا افراد دیگر، توسط شخص مزاحم ایجاد شود. تلگرام شخص مزاحم را مجازات می کند که اصطلاحا به این مجازات تلگرام ریپورت می گویند.

ریپورت تلگرام چیست؟

ریپورت تلگرام به این معنی است که فرد مجازات شده توسط تلگرام دیگر نمی تواند وارد pv افرادی شود که آن ها شماره او را ندارند.

آموزش نحوه بلاک و مسدود کردن مخاطب در تلگرام

در مواقعی که فرد توسط تلگرام ریپورت می شود، فقط امکان فعالیت در گروه ها و چت کردن با افرادی که هر دو طرف شماره هم را دارند برای فرد فراهم است.

مراحل برطرف کردن ریپورت تلگرام بوسیله ربات spambot@

  1. سرچ در قسمت جستجو تلگرام

    علامت ذره بین بالا صفحه تلگرام خود را بفشارید و پس از گذاشتن علامت @ عبارت spambot را تایپ کنید.سرچ کردن ربات ضد ریپورت در قسمت جستجو

  2. ربات رفع ریپورت را انتخاب نمایید.

    از بین گزینه های نمایش داده شده، ربات رفع ریپورت را پیدا کرده و آن را انتخاب نمایید.

  3. ورود به صفحه شروع ربات

    پس از انتخاب ربات رفع ریپورت گزینه start را انتخاب کنید و پس از آن از بین دو گزینه موجود، گزینه Ok go ahead را انتخاب کنید.

  4. گزینه No I’ll never do any of this! را انتخاب کنید.

    پس از انجام مراحل قبل چند گزینه برای شما نمایش داده می شود، از بین گزینه های موجود، گزینه No I’ll never do any of this! را انتخاب کنید.

  5. ربات به شما یک پیغام می دهد

    در این مرحله ربات رفع اسپم به شما پیامی مبنی بر این که شما ریپورت هستید به شما می دهد که شما باید این متن ربات را کپی کرده و دوباره آن را برای خود ربات ارسال کنید.

  6. ریپورت تلگرام شما رفع شد

    در آخرین مرحله، ربات های تلگرام پس از بررسی های انجام شده به منظور برطرف کردن ریپورت تلگرام اقدام می کنند و تاریخ دقیق رفع ریپورت شما را به خود شما نشان داده و این تاریخ را در دیتابیس خود ذخیره می کند.

رفع ریپورت تلگرام با روشی دیگر

در این روش شما نیازمند این هستید که از افراد موجود در گروه های مختلف که شماره شما را ندارند بخواهید 10 الی 15 استیکر را برای شما ارسال کنند. 4 الی 7 روز پیام های حاوی استیکر را باز نکنید.

توجه: مراقب باشید در این مدت که پیام حاوی استیکر را باز نمی کنید به کسی که شماره شما را ندارد پیام ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *