معرفی محصول

بررسی قیمت، اطلاعات وتاریخ انتشار گوشی های Asus ROG Phone4

Asus ROG Phone4

Asus ROG Phone4 احتمالا گوشی بعدی شرکت asus خواهد بود که مخصوص بازی طراحی خواهد شد. هیچ شکی نیست که ایسوس در حال کار کردن بروی یک گوشی عالی برای گیمرهای موبایل است، حتی پوستر های این گوشی موبایل منتشر شده است و به زودی وارد بازار می شود. همچنین شرکت ایسوس یک لیست از پیشنهادات مردم در مورد گوشی های قبلی که توسط این شرکت ارائه شده را آماده کرده است.

تا گوشی جدید خود را با عنوان Asus ROG Phone 4 به بهترین شکل ممکن و بدون مشکلات قبلی ارائه کند.

سوالات مکرر در مورد گوشی Asus ROG Phone 4

سوالات مکرر در مورد گوشی   Asus ROG Phone 4
سوالاتی که در مورد گوشی Asus ROG Phone 4 پرسیده می شود.
  • نام تلفن همراه بعدی که ایسوس آن را برای بازی طراحی خواهد کرد چیست؟
  • تاریخ انتشار گوشی موبایل Asus ROG Phone 4 چه موقع است؟
  • قیمت این گوشی موبایل چقدر است؟

قیمت و تاریخ انتشار Asus ROG Phone4

ROG Phone 3 در ژانویه سال 2020 به بازار عرضه شد و با توجه به اینکه اکثر شرکت های تلفنی از الگوی عرضه سالانه پیروی می کنند، طبیعی است که برای تاریخ انتشار در ژانویه 2021 گوشی Phone 4 Asus ROG به بازار ارائه شود.

طبق الگوی عرضه سالانه شرکت های ساخت گوشی موبایل، ما حدس می زنیم این گوشی موبایل در سال 2021 ارائه می شود اما این گفته ما یک حدس بوده و قطعی نیست.

قیمت موبایل Asus ROG Phone4

اطلاعات موجود در مورد قیمت این گوشی های موبایل که مخصوص گیم طراحی شده است هم مبهم بوده و قیمت های ارائه شده از این گوشی موبایل که در سایت های مختلف نوشته شده است فقط یک حدس می باشد و منطق درستی پشت آن نیست.

تلفن های همراه ایسوس که مخصوص بازی طراحی شده اند معمولا گران ترین گوشی های موبایل مخصوص بازی در سطح بازار هستند. ROG Phone 3 با قیمت 999 دلار (حدود 752 پوند / 1500 دلار استرالیا) به بازار عرضه شد، بنابراین شاید برای گوشی نسل چهارم شرکت ایسوس نیز شاهد چنین قیمت هایی باشیم.

ایسوس ROG Phone 4 بخریم یا ROG Phone 5 کدام مناسب تر است؟

ایسوس ROG Phone 4 بخریم یا ROG Phone 5 کدام مناسب تر است؟
کدام مدل از گوشی های ایسوس را بخریم

در حالی که Asus ROG Phone 4 نام دیگر گوشی نسل چهارم شرکت ایسوس است، اما شواهد نشان می دهند که گوشی موبایل ایسوس با نام Asus ROG Phone 5 (گوشی موبایل نسل 5 شرکت ایسوس) نیز همان گوشی موبایل Asus ROG Phone 4 با تغییراتی اندک می باشد.

یکی از دلایل واضح این است که دربعضی از مناطق جهان عدد 4، عدد بدشانس تلقی می شود به همین دلیل بعضی شرکت ها از آن گذشته و عدد 5 را انتخاب می کنند. این مورد در تلفن های هوشمند نیز وجود دارد مانند: رد شدن از OnePlus 4‎ پس می توانیم ببینیم چنین چیزی در گوشی های ایسوس اتفاق بیافتد.‎

صدا گوشی موبایل ROG Phone 4

صدا گوشی موبایل  ROG Phone 4  چگونه است؟
کیفیت و بلندی صدا ROG Phone 4 چگونه است؟

ایسوس ROG Phone 3 با امکانات زیادی همراه بود و بررسی های انجام شده ثابت کرده اند صدای ROG Phone 4 و 5 ROG Phone یکسان باشد و از کیفیت فوق العاده ای بهره می برند.

نمونه های دیگری از مشخصات ROG Phone 4

1) قیمت بالاتر

تلفن های ایسوس ROG با کیفیت ترین تلفن های همراه مخصوص بازی هستند که می توانید آن ها را با توجه به قیمت مد نظر خریداری کنید و هزینه های آنها کاملاً بیشتر از رقبای Black Shark ، Nubia و دیگران است.

ایسر از کامپیوتر‌های گیمینگ جدید سری Predator با کارت گرافیت RTX 2080 انویدیا رونمایی کرد

مطمئناً، این تا حدی به این دلیل است که ایسوس در بخش مشخصات گوشی هایش از جمله Asus ROG Phone4 همه کارها را انجام داده، اما حتی به این ترتیب آن ها به هیچ وجه از رقبا پیشی نمی گیرند، بنابراین تلفن های ROG ارزش خوبی برای پول ندارند وقتی که شما رقابت را در نظر می گیرید.

2) قابلیت استفاده از محرک ها در انجام بازی ها

قابلیت استفاده از محرک ها در انجام بازی ها
با خرید این گوشی موبایل می توانید از محرک ها در بازی استفاده کنید.

Asus ROG Phone 3 یکی از چندین مدل از تلفن های همراه گیمینگ است که درهنگام بازی درحالت افقی در بالای آن محرک های هپتیک وجود دارد، بنابراین می توانید بازی ها را به همان روشی که در یک کنترل کننده بازی در اختیار دارید انجام دهید.

3) ظرفیت بالا برای نگه داری شارژ

اگر شما از این تلفن همراه به منظور بازی استفاده می کنید و نیاز دارید با سرعت بیشتری  باطری شارژ  شود باید حالت نگه داری باطری را در بالا ترین حد خود گذاشته
ظرفیت بالا برای نگه داری شارژ

اگر از تلفن همراه ROG Phone4 بطورعادی استفاده می کنید شارژ 30% برای شما کافی است. ولی اگر شما از این تلفن همراه به منظور انجام بازی استفاده می کنید و نیاز دارید با سرعت بیشتری باطری موبایل شما شارژ شود باید حالت نگه داری باطری را در بالا ترین حد خود گذاشته و قابلیت استفاده طولانی تر از باطری را برای خود فراهم کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *