مجله تکنولوژی

Google اکنون به شما اجازه می دهد تا با استفاده از AR آرایش را امتحان کنید و از ویدئو اینفلوئنسرها خرید کنید

استفاده از AR برای انتخاب لوازم آرایش

اگر تا به حال از فیلتر Snapchat یا Instagram استفاده کرده اید، می دانید که یکی از موارد استفاده محبوب برای AR (واقعیت افزوده) تغییر ظاهر شما با آرایش مجازی است – به عنوان مثال رنگ دیگری از رژ لب یا سایه چشم. امروز، گوگل نیز با راه اندازی یک تجربه آزمایش لوازم آرایشی مجهز به AR در جستجوی Google به این فضا می رود. این شرکت در همکاری با مارک های برتر مانند L’Oréal ، Estée Lauder ، MAC Cosmetics ، Black Opal و Charlotte Tilbury کار می کند تا به مصرف کنندگان اجازه دهد سایه های آرایش را در طیف وسیعی از مدل ها با رنگ پوست مختلف و یا حتی از خود استفاده کنند. دوربین جلو در دستگاه های تلفن همراه.

گوگل ویژگی جدید را با کمک شرکای ModiFace ایجاد کرده است که فناوری AR را به مارک های زیبایی و Perfect Corp ، سازندگان برنامه محبوب آرایش YouCam و سایر فناوری های زیبایی AR ارائه می دهد.

اکنون، هنگامی که مصرف کنندگان یک محصول خاص برای رژ لب یا سایه چشم خود را در Google جستجو می کنند – مانند “L’Oréal’s Infallible Paints Metallic Eyeshadow” ، به عنوان مثال – با تجربه خرید مجازی در بالای نتایج جستجو مواجه می شوند. از اینجا، آن ها می توانند با کلیک بر روی عکس مدل هایی که طیف وسیعی از رنگ پوست را نشان می دهند، به شما کمک کنند سایه ها را مقایسه کرده و محصول مناسب شما را پیدا کنند.

استفاده از AR برای تست لوازم آرایش
با استفاده از AR آرایش را امتحان کنید

برای دیدن این محصول روی خود، گزینه جدید دیگری این امکان را به شما می دهد تا با دوربین تلفن خود این کار را انجام دهید. در این رابط، سایه های مختلفی در پایین فید دوربین نشان داده می شود تا بتوانید از آن ها استفاده کنید – درست مانند فیلترهای رسانه های اجتماعی. این تجربه مشابه ویژگی AR YouTube برای آزمایش گریم است که سال گذشته راه اندازی شد.

به جز در مورد Google، این امر سعی در زیبا سازی تصویر شما برای اهداف اشتراک اجتماعی ندارد. هدف آن اتصال مصرف کنندگان به مارک ها به منظور انجام فروش، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری کلی آن در خرید آنلاین و البته تجارت تبلیغات آنلاین گسترده تر آن است.

گوگل به ما گفت، با این وجود، تجربه امتحان AR یک قالب آگهی در نظر گرفته نمی شود و مارک های شرکت کننده برای اینکه بخشی از این ویژگی باشد به Google هزینه نمی دهند. در عوض، این ادامه اقدامات Google برای باز کردن مقصد خرید Google به خرده فروشان بیشتر است. در سال های گذشته، برگه خرید به لیست محصولات پرداخت شده محدود شده بود. اما در اوایل سال جاری، گوگل اعلام کرد که اکثر لیست های خرده فروشی خود را در برگه خرید رایگان قرار می دهد.

این حرکت در یک زمان حساس برای خرده فروشان انجام شد، که به دلیل همه گیر شدن تجارت، تحت تأثیر تعطیلات فیزیکی فروشگاه های خرده فروشی به میزان قابل توجهی بر مشاغل آن ها تأثیر گذاشته بود. اما گوگل به دلایل نوع دوستانه تغییر نکرد. واقعیت این بود که با محدود کردن خرید به تبلیغات پولی، نتایج جستجوی خرید Google نیز محدود شد. آن ها همچنین اغلب به موارد خارج از انبار منجر می شدند یا مشکلات کیفیت داده دیگری داشتند. در همین حال، آمازون با تهدید به کاهش درآمد تبلیغات گوگل، تجارت تبلیغاتی خود را گسترش می داد.

بعلاوه، بسیاری از مصرف کنندگان جوان امروزه به هیچ وجه از Google خرید نمی کنند. آن ها در مورد محصولات از رسانه های اجتماعی اطلاعات کسب کرده اند، سپس از طریق لینک مستقیم به خرده فروشان برای خرید یا حتی معامله مستقیم در سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک یا اینستاگرام بدون ترک برنامه، کلیک کرده اند.

گوگل امروز نیز به این بازار خرید مبتنی بر اینفلوئنسر وارد می شود.

علاوه بر آزمایش AR Google اکنون علاقه مندان و صاحب نظران زیبایی، پوشاک و خانه و باغ، توصیه هایی را نشان می دهد که در مورد ویدیوهای یافت شده در Google Shopping درباره محصولات مورد علاقه خود صحبت خواهند کرد. به عنوان مثال، شما می توانید از آرایشگر حرفه ای Jonet درباره آرایش ظاهر، یا هدایای تعطیلات از Homesick Candles بشنوید.

مطالب مرتبط:

منبع خبر: techcrunch

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *