آموزش, آی او اس, سیستم عامل

بازیابی پیام های متنی در گوشی آیفون

بازیابی پیام متنی در آیفون

امکان دارد برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که به اشتباه تعدادی از پیام های تلفن همراه تان را پاک کرده باشید. در چنین شرایطی چه باید کرد؟ چگونه می‌ توان پیامک های حذف شده را بازیابی کرد؟ آیا راه حلی وجود دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم به شما راهکار هایی به منظور بازیابی پیام متنی در آیفون را آموزش دهیم با ما همراه باشید.

4 روش بازیابی پیامک‌ در گوشی آیفون‌

ما در این بخش به شما 4 روش بازیابی پیام متنی در آیفون را به شما آموزش خواهیم داد با ما همراه باشید.

با استفاده از سرویس iTunes

اولین روش کارآمد در این زمینه استفاده از اپلیکیشن iTunes است. از این طریق شما به طور خودکار از تمامی اطلاعات می توانید بکاپ تهیه کنید. فرایند بازیابی اطلاعات در این روش حدودا 5 دقیقه طول می کشد. مراحل ان به صورت زیر است:

  1. دستگاه را به کامپیوتر متصل کنید و این سرویس را فعال کنید.
  2. برنامه iTunes انتخاب کنید.
  3. گزینه Restore Backup را انتخاب نمایید.
  4. بعد از گذشت چند دقیقه اطلاعات شما بازیابی می شود.

با استفاده از سرویس iCloud

شما با استفاده از سرویس iCloud به راحتی می توانید از اطلاعات موجود در گوشی بکاپ تهیه کنید. البته متاسفانه در برخی از مناطق امکان بکاپ گیری وجود ندارد و این قابلیت ارائه نمی شود.

بازیابی پیام متنی در آیفون
  1. ابتدا وارد سایت iCloud شوید و سپس با استفاده از اپل آیدی و رمز عبورتان وارد حساب کاربری تان شوید
  2. . گزینه Text Messages را انتخاب کنید. البته در صورتی که این گزینه در سرویس شما وجود داشته باشد در صورت عدم وجود متاسفانه انکان بازیابی پیام برای شما وجود ندارد.
  3. سپس از طریق منوی تنظیمات دستگاه تان وارد بخش iCloud شوید و گزینه Turn Off Text Messages را انتخاب کنید.
  4. سپس صفحه پاپ آپی برای شما باز می شود. در این صفحه گزینه Keep on My iPhone را انتخاب کنید.
  5. به قسمت Text Messages یا پیامک‌ مراجعه کنید و گزینه Merge را انتخاب کنید. بعد از گذشت چند دقیقه پیامک های شما بازیابی می شود.

با استفاده از سایر اپلیکیشن‌ها

در این بین تعدادی از اپلیکیشن های سوم شخص قادر به بازیابی پیام های متنی شما در گوشی آیفون هستند و شما می توانید با بهره گیری از این اپلیکیشن ها نسبت به بازیابی پیام ها اقدام کنید. زمانی که شما پیامی را پاک می کنید به طور کامل این پیام از حافظه دستگاه شما پاک نمی شود. شما تحت شرایط و قوانین خاصی می توانید این اطلاعات را بازیابی کنید و به آن دسترسی پیدا کنید.

اپلیکیشن های سوم شخص متفاوتی در بازار وجود دارند که تعدادی از آن ها را برای شما نام می بریم. اپلیکیشن هایی همانند : PhoneRescue by iMobie, WonderShare, Tenorshare iPhone, Data Recovery و… جزو بهترین ها در این زمینه اند.

اپراتور سیم کارت

تمامی پیامک هایی که ما به مخاطبان ارسال می کنیم توسط اپراتور خدمات سیم کارت ذخیره و نگهداری می شوند. شما به راحتی می توانید با مراجعه به این مراکز نسبت به بازیابی پیامک های تلفن همراه تان اقدام کنید. اپراتور خدمات سیم کارت این امکان را دارند تا مجددا پیامک های سیم کارت شما را بازیابی کنند، البته بیشتر اپراتور ها از این کار خود داری می کنند و در صورت داشتن شرایط و طبق قوانین دست به چنین کاری می زنند.

Gerelateerde berichten