مجله تکنولوژی

اطلاعیه های اعلام شده در مراسم جوایز بازی های 2021

اطلاعیه جوایز بازی 2021

رویداد جوایز بازی 2021 برای یک سال دیگر نیز به پایان رسید، اما همانطور که انتظار می رفت، مراسم امسال پر از اطلاعیه ها، شایعه ها و تریلر های برخی از بزرگترین بازی های موجود در بازار بود. در حالی که برخی از افشاگری‌ ها، مانند اولین گیم‌ پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League، چندان غافلگیر کننده نبودند، اما موارد دیگری هم قطعاً بودند، مانند اعلامیه بازی Wonder Woman و Star Wars. اما عناوین مشخصی مانند Breath of the Wild 2 و GTA 5 در PS5 و Xbox Series X نیز وجود داشتند.

اگر مراسم را از دست دادید، یا آن را کامل مشاهده نکردید، نگران نباشید زیرا ما بزرگ‌ ترین اطلاعیه ها را در این پست آورده ایم. برای دیدن مهم ترین اعلامیه های The Game Awards 2021 همراه ما باشید.

تریلر گیم پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

تریلر گیم پلی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

ما از قبل می‌ دانستیم که اطلاعیه بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در مراسم جوایز بازی های 2021، اعلام می‌ شود و انتظار داشتیم یک تریلر گیم‌ پلی برای اولین بار منتشر شود و این اتفاق افتاد.

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Suicide Squad به همان اندازه که امیدوار بودیم بی نقص و جذاب به نظر می‌ رسد. این تریلر به ما کمک می کند نگاهی کلی به سبک‌ بازی منحصر به فرد ضد قهرمان داشته باشیم. هارلی بسیار چابک است، می‌ تواند حملات غافلگیر کننده قدرتمندی را انجام دهد، شاه کوسه یک نیروی کاملا بی‌ رحم است، اما می‌ تواند یک تفنگ درشت را از بین ببرد. ددشات در مواقعی که نیاز است، به گروه قدرت شلیک می دهد (قابلیت تک تیراندازی و حملات هوایی) در حالی که کاپیتان بومرنگ بسیار سریع است و با بومرنگش به راحتی دشمنان را از بین می برد.

همچنین دیدن اینکه، علاوه بر موجودات بیگانه بنفش رنگ، به نظر می رسد که ما در این بازی با اعضای لیگ عدالت نیز مبارزه خواهیم کرد، با تریلر که به ما صحنه هایی از تکه هایی از نبرد با فلش می دهد، جالب است. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در سال 2022 منتشر می شود.

اطلاعیه Wonder Woman

اطلاعیه بازی Wonder Woman

و بالاخره یک سورپرایز واقعی! اطلاعیه یک بازی Wonder Woman در مراسم جوایز بازی های 2021 معرفی شد، هرچند که تریلر آن چیز زیادی را ارائه نکرد. این عنوان در کمپانی Monolith Productions، استودیو سازنده Middle-Earth: Shadow of War در حال توسعه است و از زمان نمایش تأیید شده است که Wonder Woman یک عنوان جهان باز تک نفره خواهد بود که از سیستم Nemesis از Middle-Earth استفاده می کند. تاریخ انتشار هنوز تایید نشده است.

Star Wars Eclipse اطلاعیه

Star Wars Eclipse اطلاعیه

یک بازی جدید Star Wars در Quantic Dream، استودیو سازنده بازی Detroit: Become Human، در دست ساخت است. Star Wars: Eclipse که هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، یک اکشن ماجراجویی است که در “High Republic Era” دنیای جنگ ستارگان (که صد ها سال قبل از حماسه Skywalker اتفاق می افتد) و با همکاری استودیو Lucasfilm Games ساخته می شود.

برخلاف عناوین قبلی کمپانی Quantic Dream، این بازی کاملاً بر روی داستان متمرکز نخواهد بود. در واقع این بار بازیکنان نقش شخصیت‌ های متعددی را به عهده می‌ گیرند. هر کدام از شخصیت ها داستان، توانایی‌ ها و نقش خود را به کار می برند تا با اتفاقاتی که می‌ توانند تغییر دهند، صلح را حفظ کنند. در حال حاضر تاریخ انتشاری برای Star Wars: Eclipse اعلام نشده است.

اطلاعیه بازی Alan Wake 2

اطلاعیه بازی Alan Wake 2

بالاخره این اتفاق می افتد! کمپانی Remedy Entertainment تایید کرده است که ادامه ای از بازی Alan Wake در راه است و تریلری از آن در مراسم The Game Awards 2021 نمایش داده شد. آمدن بازی Alan Wake 2 مدتی است که شایعه شده است، اما چیزی که ما انتظار نداشتیم این بود که ادامه این بازی یک تریلر ترسناک بقا باشد! تریلر نشان می دهد که اوضاع بسیار تاریک تر و ترسناک تر خواهد شد.

طبق گفته این کمپانی، شاید سرنخ هایی در DLC از آنچه می توانیم از Alan Wake 2 انتظار داشته باشیم وجود داشته باشد. جهان بازی، همان جهان است، بنابراین ما انتظار داریم که کراس اوور های بیشتری در آینده وجود داشته باشد. Alan Wake 2 در سال 2023 در فروشگاه Epic Games، پلی استیشن 5 و ایکس باکس ایکس/اس در دسترس خواهد بود.

گیم پلی بازی Hellblade 2 رونمایی شد

گیم پلی بازی Hellblade 2 رونمایی شد

اخبار مربوط به Hellblade 2 از زمانی که ادامه بازی اول در مراسم The Game Awards سال 2019 اعلام شد، بسیار ضعیف بوده است، اما به نظر می رسد که بازی بعدی Senua ارزش انتظار را داشت. سازندگان این بازی در مراسم The Game Awards 2021 اولین تریلر گیم‌ پلی خیره‌ کننده و تاریک Hellblade 2 را منتشر کردند که در آن می توانیم ببینیم که Senua ارتشی را برای حمله به موجودی عجیب و غریب (و بزرگ) که در غار کمین کرده است، نشان می‌ دهد. به نظر می رسد Hellblade 2 در Xbox Series X بی نظیر به نظر می رسد.

هنوز تاریخ انتشار Hellblade 2: Senua’s Saga مشخص نشده است، اما ما می دانیم که این بازی برای Xbox Series X/S و PC عرضه خواهد شد.

منبع: techradar

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *