آی او اس, مجله تکنولوژی

گفته می شود اپل ارتقاء بزرگی را به دوربین آیفون بعدی اضافه می کند

ارتقاء بزرگ دوربین آیفون بعدی

اپل به طور معمول هر سال در حال ارتقاء بزرگ iPhone است و انتظار می رود امسال تغییرات متوسط ​​تری را ارائه دهد. به گزارش بلومبرگ، اپل در حال برنامه ریزی برای حالت عمودی تصویری با چندین به روزرسانی جدید عکس و فیلم برای آیفون آینده است.

بر اساس این گزارش، یکی از ویژگی های سینماتیک ویدئو به کاربران اجازه می دهد تا فیلم هایی با جلوه های تار شده (پرتره) ضبط کنند. عکس و فیلم های پرتره به افراد این امکان را می دهد تا زمانی که از یک سوژه عکس و فیلم می گیرند، پس زمینه را تار کنند. تا کنون، iPhone هنگام ضبط فیلم این گزینه را ارائه نکرده است. در حالی که گوشی های سامسونگ چند سالی است که آن را دارند.

اپل به طور معمول آیفون های جدید خود را در سپتامبر عرضه می کند. اما، در سال 2020 به دلیل مشکلات تولید در بحبوحه کووید19، 4 مدل جدید خود را در اکتبر اعلام کرد.

اپل معمولاً یک سال در میان یک ارتقاء بزرگ آیفون ارائه می دهد. انتظار می رود تغییرات امسال در مقایسه با سال قبل (اپل در سال 2020 سخت افزار آیفون را دوباره طراحی کرده است که از شبکه های سریعتر 5G پشتیبانی می کند. همچنین یک مدل مینی جدید و یک مدل Pro با بزرگترین صفحه نمایش در iPhone معرفی کرد) چشمگیر تر باشد.

به گفته بلومبرگ، آیفون جدید همچنین یک سیستم فیلتر جدید ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد چندین گزینه سبک را برای بهبود مواردی مانند: رنگ، سایه و کنتراست انتخاب کنند. به گفته بلومبرگ، این ویژگی با سیستم فیلترهای فعلی آیفون متفاوت است. زیرا از هوش مصنوعی برای ایجاد تغییرات استفاده می کند.

بر اساس این گزارش، یک فرمت ویدئویی جدید ProRes ، که معمولاً توسط ویرایشگران حرفه ای ویدئو استفاده می شود، جزو برنامه های مدل آینده است و نرخ تازه سازی بیشتری برای صفحه نمایش ها وجود دارد.

اکثر گوشی های میان رده و رده بالای اندروید در سال های اخیر نرخ تازه سازی بالاتری را ارائه کرده اند و استفاده از آن مانند پیمایش عکس ها و وب سایت ها را هموارتر می کند. اپل اولین بار این ویژگی را در iPad Pro معرفی کرد.

منبع: www.cnbc.com

Gerelateerde berichten

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *