ترفند, ترفند کامپیوتر

نحوه تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون

تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون

وقتی کامپیوتر قدیمی شما دیگر به کارتان نمی آید و یا یک لپ تاپ جدید برای ادامه کار خود نیاز دارید، در حقیقت کامپیوتر قبلی بلا استفاده خواهد ماند، برای استفاده بهینه ما به شما خواهیم آموخت که چگونه می توانید مانیتور کامپیوتر خود را به تلویزیون تبدیل کنید.

اتصال دو مانیتور

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اتصال دو مانیتور به کیس، می توانید روی دکمه زیر کلیک کرده تا به مطلب مربوطه لینک شوید.

تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون یک روش کاربردی برای استفاده از وسایل قدیمی است که در این مورد می توان از مانیتور های قدیمی در سایر اتاق ها به عنوان تلویزیون استفاده کرد.

  1. مطمئن شوید که همه موارد لازم را دارید.

    برای شروع، اطمینان حاصل کنید که گیرنده دیجیتال شما خروجی DVI یا HDMI را ارائه می دهد. شما به اسپیکر هم نیاز دارید، روش های زیادی برای این کار وجود دارد، اما باید کابل های صوتی RCA را بپذیرند.
    اگر گیرنده دیجیتال شما خروجی HDMI دارد، شما به کابل HDMI به DVI نیاز خواهید داشت، البته اگر مانیتور شما دارای ورودی HDMI باشد ، نیازی به آن ندارید، اما بیشتر اغلب آن ها فاقد آن هستند.تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون

  2. انتخاب صفحه نمایش

    اکنون مهمترین مرحله، انتخاب یک نمایشگر است، چند نکته را در مورد مانیتور ها باید بدانید.
    در ابتدا باید سازگار با HDCP باشد، در مرحله بعد باید دارای ورودی DVI یا HDMI باشد. نکته ی دیگر این که اگر مانیتور شما دارای صفحه گسترده ای باشد، بهتر است. تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون

  3. تنظیمات

    تنظیمات اتصال کابل برای همه تقریبا متفاوت است، هنگام راه اندازی اگر تصویری را در صفحه نمایش خود نمی بینید، نگران نشوید! جعبه کابل شما احتمالاً سعی در نمایش وضوح تصویری دارد که مانیتور شما قادر به نمایش آن نیست. نحوه ورود به حالت تنظیمات HD یا تغییر حداکثر وضوح را پیدا کنید.( یا گیرنده دیجیتال را خاموش کرده و به راهنما مراجعه نمایید.) پس از یافتن دفترچه راهنما، دستورالعمل ها را دنبال کنید تا حداکثر رزولوشن را به وضوح مانیتور خود تغییر دهید.( به احتمال زیاد باید 720p قرار دهید) همچنین، ممکن است گیرنده دیجیتال پیغام دهد که مانیتور شما سازگار با HDCP نیست، یا نوع اشتباهی مانیتور را خریداری کرده اید ، یا هر بار که آن را روشن می کنید، برای مدت زمان کوتاهی در حالت چشمک زن قرار بگیرد.تبدیل مانیتور کامپیوتر به تلویزیون

  4. سایر اقدامات

    در صورت امکان می توانید مانیتور خود را به دیوار متصل کنید.
    همچنین می توانید کامپیوتر خود را برای استفاده بیشتر به مانیتور متصل کنید.

نتیجه گیری

تا کنون، ترکیب گیرنده و مانیتور به من این امکان را داده است که تقریباً هر چیزی را روی صفحه نمایش خود تماشا کنم.
شما نمی توانید آن را از راه دور خاموش/روشن کنید مگر اینکه برای آن یک ریموت تهیه نمایید و یا گیرنده دیجیتال شما به یک ریموت مجهز باشد.

همه موارد دیگر (صدا، کانال و …) در ریموت است که گیرنده دیجیتال را کنترل می کند.

بنابراین، اگر شما می خواهید یک تلویزیون LCD بدون هزینه اضافی داشته باشید، می توانید با اندکی هزینه جزئی و یک سری اقدامات آن را داشته باشید.

در هر حال، این روش بسیار مناسب و کاربردی است، اما در صورتی که به تعداد بیشتری تلویزیون نیاز داشته باشید، گزینه ی چندان مناسبی نمی باشد.

مطالعه بیشتر…

برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اتصال مانیتور به کامپیوتر، می توانید به مقاله ” نحوه نصب مانیتور به کامپیوتر” مراجعه نمایید.

مانیتور این کامپیوتر گیمینگ چگونه است؟

فروشگاه تک یک

فروشگاه آنلاین تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر

Gerelateerde berichten